Wie wil moddie worden?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jansi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 20:27

runningkawa schreef:
Ik denk dat vele mij niet willen Lachen

Ik wel Haha!
Ik denk dat Runnigkawa wel een goeie mod zal zijn Lachen
Of Jacksel
Laatst bijgewerkt door Jansi op 21-09-03 20:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Martenique

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 20:28

runningkawa"]
Euh vliegje? Lachen
[quote="runningkawa schreef:
Voor diegene die mij hebben genoemt
Nee, dank je, daar pas ik echt voor.
En ik geloof ook helemaal niet dat Bart mij als moddie wil Lachen

Ik vind Steef wel een goede moddie :D
[/quote]

Na FZ "bijgelezen" t ehebben snap ik je opmerking:)
Ja goed idee Knipoog *vol ironie*

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 20:30

Lielle zeker , Orri, RK, Jippie, Margreet (voor AM bijv), Ilindra en Botervlieg maar die wil geloof ik niet Haha! .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 20:32

Lielle, jippie en Ilindra zou ik een erg goede keuze vinden.
Maar of ze het willen?

Tiffany

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 20:39

Runningkawa, Ilse, Ilindra Haha!

Cleo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 20:40

Romkabouter zou mijn stem krijgen als ik al iets in te brengen had.

*edit typefoutje*
Laatst bijgewerkt door Cleo op 21-09-03 21:26, in het totaal 1 keer bewerkt

kaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 20:44

Anya schreef:
volgens mij is vandaag aangekondigd dat er een beleidswijziging zou komen op bokt. Er wordt duidelijk over nagedacht in ieder geval.

Het lijkt mij dan ook een beetje vroeg om mogelijke moddies te inventariseren. Moet je niet eerst weten waaraan een moddie in de nieuwe situatie moet voldoen, hoeveel tijd je beschikbaar moet hebben, met wie je moet samenwerken en hoe. Hoe het moddie-zijn georganiseerd wordt (bv. al dan niet met een schaduwaccount en al dan niet (zo goed mogelijk) neutraal?

Pas als je de baan kent (die van de toekomst, niet de huidige.. ) kun je m.i. solliciteren?

Hier sluit ik me helemaal bij aan!
Misschien dat ik best wel een "functie"zou willen!
Lijkt me best leuk om wat meer betrokken te zijn.

Maar ja dan wil je natuurlijk van tevoren wel weten wat je dan precies moet gaan doen.

enne ik zou persoonlijk eigenlijk gevraagd willen worden voor zo'n functie want anders zou ik toch het gevoel hebben dat je je opdringt.

Maar goed mijn naam is door niemand genoemd dus ik ga ervan uit dat men niet op mij zit te wachten dan.

O ja nog een paar namen dan maar: persoonlijk vindt ik: Jippie, Fitzroy, Sjuimpje en nog wat andere namen heel geschikt voor RT.
Er zijn nog meer namen die ik geschikt zou achten als moddie maar dan niet perse voor RT. O enne Runningkawa: ik waardeer jouw mening echt wel hoor! Al kom je soms wat kort door de bocht (misschien idd niet gewenst als moddie Knipoog maar goed) ik zou jou ook zeker geen slechte keus vinden. Alhoewel ik inderdaad vermoed dat jij zelf beter af bent als gewone gebruiker zodat je niet altijd op je "woorden" hoeft te letten.

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 20:46

Ilindra, voor algemeen ofzo? En Romkabouter of VVtjuh voor Slowchat Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 20:46

Dat vermoed ik zelf dus ook Lachen
Vandaar dat ik ook geen intresse heb

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 20:50

Volgens mij moet je gewoon kunnen solliciteren hoor... Maar persoonlijk zou ik altijd willen weten waar ik op solliciteer... En overigens ook wie er in de sollicitatie-commissie zit. Verder moet je passen in de bedrijfscultuur. Je kunt nog zo goed zijn met bijvoorbeeld computertechnologie... Als je niet past in de cultuur van Microsoft, wordt je er doodongelukkig. En dat geldt andersom ook, dus moet ook gewoon kunnen worden afgewezen (met redenen omkleed).

Aan de andere kant... Als de leiding van Bokt een andere cultuur wil, dan loont het soms de moeite om meer mensen met een andere cultuur 'in te huren'. Dat kan (onder goede omstandigheden) voor een frisse wind zorgen. Zo'n Giddeonbende kan heel goed werken. Maar dan moeten het er wel meer dan één zijn....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 20:51

Ik denk idd dat dat laatste op het moment wel eens goed zou kunnen zijn voor bokt.

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 20:53

Rinske schreef:
Ilindra, voor algemeen ofzo? En Romkabouter of VVtjuh voor Slowchat Haha!

Vvtjuh zou misschien kunnen, maar Romkabouter vind ik weer een beetje van hetzelfde (no offence Knipoog ), ik dacht dat het de bedoeling was om een wat gevarieerder modteam te vormen.

Mause

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 20:54

Ik ben het helemaal eens met Anya.

Eerst weten wat de bedoeling is, dan pas kan je serieus in overweging nemen of jij past op die "functie". Indien je solliciteert bepaalt vervolgens het huidige bestuur of zij ook vinden dat jij past op die "functie".

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 20:56

Ilindra vind ik ook een goed voorstel. Ze heeft iig ervaring met mensen en heeft geleerd snel te reageren. Daarbij is ze veelvuldig op bokt (anders kan Albert altijd even voor haar inspringen)

Jacksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 21:06

Jans"]
[quote="runningkawa schreef:
Ik denk dat vele mij niet willen Lachen

Ik wel Haha!
Ik denk dat Runnigkawa wel een goeie mod zal zijn Lachen
Of Jacksel
[/quote]

Ik geef me vrijwillig op en zie dat ik al een fan heb Tong uitsteken

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 21:07

Cleo schreef:
Roomkabouter zou mijn stem krijgen als ik al iets in te brengen had.

slagroom???? Clown

Sorry... erg flauw en off-topic... Haha! Maar hij zou mijn stem ook krijgen... Lachen

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 21:07

Het lijkt me erg leuk om een moddie te zijn, van Voedertijd ofzo Lachen
Het geeft wel een stukje verantwoordelijkheid denk ik en je zal niet altijd even aardig gevonden worden }>

Maar er zijn een hoop bokkers waar ik een goede moddie in zie, Lielle bijvoorbeeld, Ilindra of Romkabouter Lachen

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 21:09

Of Desiree OK dan! (RT)

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 21:16

Kayla schreef:
Of Desiree OK dan! (RT)

Ben ik voor!

Ik hoop niet dat ik iemand beledig, maar waarom zeggen zoveel mensen Romkabouter Verward Moet soms best om hem lachen hoor, maar ik zie weinig serieuse of ondubbelzinnige posts van Romkabouter.

Idooltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 21:21

Yaar"]
[quote="Avanti"][quote="Yaar"]
[quote="Idooltje schreef:
ik vind botervlieg ook wel een goede moddie.
Al zou ik het ook wel willen worden... maar ik weet niet of ik er vaak genoeg op zit Verward

Je kan beter 100 berichten plaatsen met goede adviezen dan 1000 berichten met 'oh wat leuk' of 'leuke pony'.
[/quote]

Kom jij hier dna niet voor de gezelligheid? Als iedereen dat deed was het lang niet zo gezellig.
[/quote]

Natuurlijk wel! Maar je kan toch beter 100 berichten plaatsen met goede adviezen dan 1000 berichten met 'oh, leuke pony maar ik mag geen pony kopen van mijn ouders' of 'leuke pony'. Natuurlijk iedereen plaatst wel eens zulke berichten maar het gaat toch niet om het aantal posts maar om de inhoud van de posts.
[/quote]

Okeej ik geef toe ik heb in het begin veel berichten geplaats met dat ik het een mooie pony vond enzow maar ik vind dat ik ook weleens goede adviezen aan iemand heb gegeven over dingen waar ik verstand van had. En ik zit hier meer en deel voor de gezelligheid en niet om met iemand ruzie te krijgen... ik wil ook graag mensen helpen die problemen hebben. En meestal probeer ik gewoon positief te reageren en niet iemand voor schut te zetten. En ik geef ook graag me mening maar probeer het dan wel op een aardige en serieuze manier te doen.

greetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 21:52

Voor mij Ilindra of Billy. Beide nog met gevoel voor Normen en Waarden, en daar kom je uiteindelijk het verst mee.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 21:54

lis schreef:
Ik hoop niet dat ik iemand beledig, maar waarom zeggen zoveel mensen Romkabouter Verward Moet soms best om hem lachen hoor, maar ik zie weinig serieuse of ondubbelzinnige posts van Romkabouter.

Beter opletten Lis Lachen. Kijk eens naar de posts van de kabouter op de serieuzere paardenfora.

Overigens: Greetje is het moddie-schap niet wat voor jou?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 21:56

Ben het wel met Lis eens hoor
Als hij dan serieus doet is hij (sorry) erg vervelend op dingen waar hij dan ineens tussen gaat vallen en moddie-en, terwijl hij daar anders niet eens zou komen, of mee zou praten.

Voor mij geen goed moddie instelling dus Lachen
Ja misschien op slowschat
Maar goed meningen verschillen Lachen

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 21:59

Ik snap wat je bedoelt Lachen.

Het is wel iemand die nu al van zichzelf af en toe wat modereert in discussies.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 22:01

greetje schreef:
Voor mij Ilindra of Billy. Beide nog met gevoel voor Normen en Waarden, en daar kom je uiteindelijk het verst mee.

ga mee met Ilindra

is er een telling Verward