Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MrMagic schreef:Maar wat als besloten zou worden dat nummer 2 of 3 van de lijst (of misschien zelfs nummer 10) mod zou worden, dan krijg je veel reacties van mensen die het er niet mee eens zijn en dat lijkt me niet goed voor het forum.
BartVB schreef:Even wat food for thought
Waarom heb jij bij het bedrijf waar je werkt nooit mogen stemmen voor je nieuwe manager?
Nog wat meer foodIk wil de mensen die het Amerikaanse jury systeem aanraden daar eerst even wat analyses over te lezen
Waarom heb jij bij het bedrijf waar je werkt nooit mogen stemmen voor je nieuwe manager?
Nog wat meer foodIk wil de mensen die het Amerikaanse jury systeem aanraden daar eerst even wat analyses over te lezen
BartVB schreef:
Jacksel schreef:Mij moddie maken
Nee, even serieus, ik denk dat het al veel uitmaakt als alle bokkers eens naar zichzelf kijken, ipv altijd maar naar een ander te wijzen... Als je je steeds aangevallen voelt, wijs dan niet naar degenen die je aanvallen, maar naar jezelf, waarom je je aangevallen voelt... Misschien is het wel gewoon waar, maar wil je dat niet zien, of misschien is het vriendelijk bedoelt, maar wil je geen commentaar aanvaarden...
Als veel mensen tegen je zeggen dat ze zich aangevallen voelen en jij bedoelt het niet zo, kijk dan je teksten na, waarom mensen zich aangevallen voelen en leg uit waarom dat niet klopt.
Volgens mij zou dat al een hoop schelen in de sfeer...