Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
, maar er zijn er kennelijk echt veel meer die er zo over denken! Cassidy"]
[quote="Mayo schreef:Sorry dat ik het zeg, maar deze hele dienstmededeling is dus blijkbaar gewoon voor niks. Het lijkt erop dat we kunnen protesteren op het geheel, maar hoe dan ook het word niet teruggedraait of zelfs maar overwogen om het terug te draaien.
) en het is vast wel een hele lieve jongen. Maar als Bart zich persoonlijk in de psyche van iedere bokker moet gaan verdiepen, zou ik niet graag in zijn schoenen staan...
De groep is daar gewoon te groot voor geworden.
Vooral het gedeelte waarin je zegt dat er zo'n klein percentage op de achterste benen gaat staan en jouw reaktie hierop. Bij mij roept de hele discussie ook zoiets op, had alleen andere woorden in gedachte om dat tot uiting te brengen. Die woorden zijn echter niet geschikt voor Bokt, vandaar dat ik me aansluit bij die van jou!

Kayla"]
[quote="flair schreef:Hmm misschien een idee om er voortaan een "dienstdiscussie" van te maken ipv een mededeling.

doen tegen elkaar zodat er nooooit meer een discussie komt? Mayo schreef:Misschien niet (kan me nog vaag een discussie over "monsterlijke" westernbitten herinnerenEn er kan wel makkelijk gezegd worden over dat je dan beter na moet denken of later moet reageren o.d., maar als het bij jezelf voorkomt dan zal je dat ook niet 1-2-3 doen denk ik toch.
), maar na verloop van tijd hou ik er wel mee op. Dan is er niks meer te halen en dan zaag ik ook niet door. Ik mijn mening, iemand anders de zijne/hare. Maar dan heb ik wel geprobeerd de ander van mijn standpunt te overtuigen. Lukt helaas niet altijd, net zoals je niet met iedereen vriendjes kunt zijn. 
Sundancer schreef:Volgens mij heeft ze wel gescholden...maar kan het bericht niet meer vinden...maargoed het gaat niet over BoogieGirl maar over Steef...

runningkawa schreef:Hey Steef zie je binnenkort wel onder een andere naam
)