Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
MaaikeMo schreef:Sodera schreef:Had ik ook, moet je nog even een keer proberen en dan gebruik maken van het inlogscherm, en niet onderaan de pagina. Dan kun je ook aanklikken dat je ingelogd wilt blijven.
Ja hij doet het
Janine1990 schreef:PartoutZ schreef:Heeft bokt ruzie met KPN?? (schijnt bmw wel te hebben met KPN)
Oi oi oi, stront aan de knikker
Heranda schreef:levine schreef:Ik heb dat de laatste tijd met m'n mail (ik zit bij Hi), maar vind het toch wel onhandig.....
Ik heb het sinds deze week inderdaad ook met hotmail op telefoon inderdaad, continue opnieuw moeten aanmelden en ondertussen verspringt hij naar een pagina over Javascript...
Loezoe schreef:ik heb net de klantenservice van Hi gebeld, het ligt aan een storing in de communicatie van de site's zeggen ze daar.
Ze hopen het aan het eind van de middag/begin morgenochtend te hebben opgelost....
eerst zien, dan geloven
amyz schreef:Pfft.. Echt hoor.. Ik ga t zo iig proberen met cookies en geschiedenis verwijderen maar als mn abbo afloopt ga ik weer fijn terug naar mn oude vertrouwde t-mobile + samsungNooit problemen mee gehad maar je probeert eens wat, niets dan ellende so far
Nu nog overleven tot januari
Bij mij doet trouwens verder alles het gewoon (ook inloggen op een ander forum geen probleem). Hyves niet geprobeerd en mail lag er laatst al uit, maar das gewoon in mn scherm, daarvoor ga ik niet naar de site