Ik heb hem soms ook wel gebruikt, en bedoel het dan ook lang niet altijd betweterig. Maar snap nu ineens wel waarom de meeste mensen boos worden . Soms gebruik ik hem wel op die manier hoor, puur omdat mensen me dan echt aan het irriteren zijn.. Dan sluit ik de discussie gewoon af met; "Nou, succes ermee! " Ofzo..
Ik haat het trouwens wel als mensen die smiley op de verkeerde manier naar mij toe sturen, ook op MSN idd. Ik denk dan ook altijd dat mensen boos zijn..
LadyMadonna
Geplaatst: 18-06-11 14:48
Ik snap eigenlijk niet waarom ie zo gezien wordt? Wanneer geef je IRL een knipoog? Als je iemand in de maling neemt en een ander weet dat (let op he ), wanneer je met iemand flirt?, wanneer je een grapje maakt, maar niet als je meent het beter te weten. Dus waar komt het vandaan dat een knipoogsmiley betweterig is?
Geryon
Geplaatst: 18-06-11 14:50
Ik haat die smiley, vooral op msn!
Ik denk dat het de manier is waarop die smiley getekend is, de manier waarop hij lacht enzo... Een smiley die knioogt met een tongetje uit de mond is bijvoorbeeld al heel anders. Hij ziet er gewoon erg betweterig uit.
Heb me er nog nooit aan geïrriteerd, is nu voor het eerst dat ik erover na denk dat mensen zich hieraan kunnen irriteren.. Vind hem leuk! Vind het ook leuk om in RL te knipogen en hier op het forum ook. Ik gebruik hem ook alleen als ik een 'grapje' maak oid. Ach ja, iedereen heeft zo zijn eigen interpretatie.