Aantal profielvieuws.. Waarom kijk je naar iemands profiel?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

mltex

Re: Aantal profielvieuws.. Waarom kijk je naar iemands profiel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 23:18

Postgedrag dat is voor mij een reden.
Mijn profiel is niet zo vaak bekeken maar ik heb niet zoveel posts en geen 'aparte' mening/uitspraken.
Als iemand heeeeeeeeeeeeeeeeel veel hits heeft vermoed ik dat diegene dat in de hand heeft gewerkt dmv uitspraken

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 23:39

DarkDreamer schreef:
Ik kijk ook wel eens in de jouwne, door je interessante ava. Maar je profiel zelf is best leeg haha :P.

Edit: Gaat over Suzanne_J dus.

De jouwe bekijk ik ook wel eens, staan altijd mooie foto's in. :) Volgens mij heb ik er zelfs één opgeslagen in mijn fotografie-inspiratiemapje. Die ene met die versterkers en alcoholflessen vond ik zo tof :Y)

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 23:40

Vind het altijd leuk om te kijken wie er achter die posts zit.
Laatst bijgewerkt door Desty op 29-05-11 23:40, in het totaal 1 keer bewerkt

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 23:40

Ik kijk niet zo heel vaak, maar als ik kijk is het inderdaad om te kijken hoe oud iemand is, of als ik iemand vaag ergens van ken, die naam, dat ik even terug wil spieken, of als iemand heel veel posts heeft geplaatst en al lang lid is en ik diegene niet eens ken dan ga ik even goed kijken en soms tja gewoon zomaar :P

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 23:42

Hoe kun je dat eigenlijk bekijken? ik kijk wel eens naar het profiel om er dan achter te komen of die persoon missch in de buurt woont als er iets gevraagd wordt te koop oid

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 23:42

postgedrag , leeftijd kijken of als ze een heel mooi paardje hebben vind ik het nog weleens leuk om even te kijken of ze of hij nog meer fotos heeeft van het paard :)
Of als ik me verveel , paarden kijken op profielen :=

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 23:43

Wat bedoel je Zirano?

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 23:44

heo kun je zien hoeveel mensen er gekeken hebben

patatkraam

in je profiel zirano

xManon_

Staat op je profiel.

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 23:45

Dat staat bij je profiel, bij jouw staat: Profielviews: 2125 (Sinds 1 juli 2008)

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 23:45

Yasmine schreef:
DarkDreamer schreef:
Ik kijk ook wel eens in de jouwne, door je interessante ava. Maar je profiel zelf is best leeg haha :P.

Edit: Gaat over Suzanne_J dus.

De jouwe bekijk ik ook wel eens, staan altijd mooie foto's in. :) Volgens mij heb ik er zelfs één opgeslagen in mijn fotografie-inspiratiemapje. Die ene met die versterkers en alcoholflessen vond ik zo tof :Y)

Serieus? Grappig, want ik herkende je in de eerste instantie dus niet, tot ik in je profiel keek. Volgens mij heb ik wel eerder in je profiel gekeken, maar zou niet meer weten waarom :P.

Haha die met de versterkers was ik zelf. De drank was mijn idee :'). Alcoholistje dat ik ben. Hij staat nu trouwens niet meer in mijn profiel :+.

corina21

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 23:46

als iemant een opmerking maakt over mijn foto s van het rijden,kijk ik altijd in het profiel met wie ik te maken heb,

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 23:47

sammy1 schreef:
als iemant een opmerking maakt over mijn foto s van het rijden,kijk ik altijd in het profiel met wie ik te maken heb,

oow dat vind ik ook wel een beetje zielig dat je eerst na moet trekken of je iemand kan geloven die goed bedoelde tips heeft..

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 23:48

oh dank je wel hah dan kijken er wel n hoop
Maar ik kijk wel eens om meerdere redenen. Leeftijd.Soms zeg ik dingen dan op n andere mannier bij jonge kinderen. . laatst kon ik een bepaalde topic niet meer vinden en keek ik bij n vriendin die toen ook in dat topic zat.

_00_0

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 23:51

Ik kijk graag naar wie er post naar bijvoorbeeld mijn topics; maakt het iets persoonlijker ofzo,dat je er een gezicht bij kan zetten.

en ben altijd benieuwd wat voor paarden men heeft :)

edit: 3849 (Sinds 1 juli 2008) ik ben niet interessant ;( :')

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 10:45

Bij mensen die tekenen/fotograferen wil ik ook nog wel eens kijken, in de hoop dat er meer voorbeelden in het profiel staan. :j Vind ik altijd wel leuk om te zien.

mltex schreef:
Postgedrag dat is voor mij een reden.
Mijn profiel is niet zo vaak bekeken maar ik heb niet zoveel posts en geen 'aparte' mening/uitspraken.
Als iemand heeeeeeeeeeeeeeeeel veel hits heeft vermoed ik dat diegene dat in de hand heeft gewerkt dmv uitspraken

Dat weet ik niet hoor, volgens mij zijn mijn uitspraken niet zo bijster interessant/schokkend/wat dan ook := ik hoor juist wel vaker dat mensen op m'n profiel kijken vanwege de foto's ed.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 10:51

Ik vind het heerlijk om profielen te bekijken. Foto's van hun (verzorg ) paarden enzo.. maar alleen als ik bv niet kan slapen.
Of als iemand een bijzonder/opvallend topic opent.

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 10:54

ik had eerst een heel mooi profiel :+
maar mn plaatjes deden het niet meer |(
moet binnekort weer ff een nieuwe creatie maken, tot die tijd zal ie redelijk normaal zijn hahahahaa

Dooortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 10:57

Ik heb vrij weinig profielvieuws, er staat ook niet veel bijzonders in :+
Laatst bijgewerkt door Dooortje op 30-05-11 10:59, in het totaal 1 keer bewerkt

YankeeBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 10:58

Ik kijk vaak in profielen omdat ik t gewoon leuk vind, beetje foto's enzo bekijken.
Maar ook weleens omdat iemand een bepaalde uitspraak doet, wil ik ff zien wie erachter zit.

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 11:09

Ik kijk in profielen, omdat ik wel eens wil weten met wie ik te maken heb. En dat hoeft echt niet altijd in negatieve zin te zijn, hoor. :)
Ik vind dat er bij mij ook veel gekeken is, nou, prima. Dat mag. Wat ik pas irritant vind is een meelezer die al mijn posts gaat zitten nalezen.
Alsof je niets anders te doen hebt. Ik doe dat hooguit wel eens bij iemand die heeeeeeeel negatief overkomt op mij of van wie ik het vermoeden heb dat het om een rel account gaat ofzo. Maar verder besteed ik daar echt geen tijd aan, hoor. :D

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 12:09

DarkDreamer schreef:
Yasmine schreef:

Serieus? Grappig, want ik herkende je in de eerste instantie dus niet, tot ik in je profiel keek. Volgens mij heb ik wel eerder in je profiel gekeken, maar zou niet meer weten waarom :P.

Haha die met de versterkers was ik zelf. De drank was mijn idee :'). Alcoholistje dat ik ben. Hij staat nu trouwens niet meer in mijn profiel :+.

Misschien omdat ik normaal mod ben hier (heb nu even een maandje modvakantie)? Dan krijg je sowieso veel meer profielviews :+
En haha, ik vond het een geniale foto :D

Dribbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 13:04

Ik kijk vooral uit nieuwsgierigheid. Dan weet je toch een beetje met wie je te maken hebt.

corina21

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 15:24

saskiakefie schreef:
sammy1 schreef:

oow dat vind ik ook wel een beetje zielig dat je eerst na moet trekken of je iemand kan geloven die goed bedoelde tips heeft..

Hoezo zielig?????,
als iemant mij verteld hoe je iets moet doen mag ik toch kijken met wie ik te maken heb wat is daar zielig aan??????