Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
DarkDreamer schreef:Ik kijk ook wel eens in de jouwne, door je interessante ava. Maar je profiel zelf is best leeg haha.
Edit: Gaat over Suzanne_J dus.
Yasmine schreef:DarkDreamer schreef:Ik kijk ook wel eens in de jouwne, door je interessante ava. Maar je profiel zelf is best leeg haha.
Edit: Gaat over Suzanne_J dus.
De jouwe bekijk ik ook wel eens, staan altijd mooie foto's in.Volgens mij heb ik er zelfs één opgeslagen in mijn fotografie-inspiratiemapje. Die ene met die versterkers en alcoholflessen vond ik zo tof
mltex schreef:Postgedrag dat is voor mij een reden.
Mijn profiel is niet zo vaak bekeken maar ik heb niet zoveel posts en geen 'aparte' mening/uitspraken.
Als iemand heeeeeeeeeeeeeeeeel veel hits heeft vermoed ik dat diegene dat in de hand heeft gewerkt dmv uitspraken
DarkDreamer schreef:Yasmine schreef:De jouwe bekijk ik ook wel eens, staan altijd mooie foto's in.Volgens mij heb ik er zelfs één opgeslagen in mijn fotografie-inspiratiemapje. Die ene met die versterkers en alcoholflessen vond ik zo tof
Serieus? Grappig, want ik herkende je in de eerste instantie dus niet, tot ik in je profiel keek. Volgens mij heb ik wel eerder in je profiel gekeken, maar zou niet meer weten waarom.
Haha die met de versterkers was ik zelf. De drank was mijn idee. Alcoholistje dat ik ben. Hij staat nu trouwens niet meer in mijn profiel
.
saskiakefie schreef:sammy1 schreef:als iemant een opmerking maakt over mijn foto s van het rijden,kijk ik altijd in het profiel met wie ik te maken heb,
oow dat vind ik ook wel een beetje zielig dat je eerst na moet trekken of je iemand kan geloven die goed bedoelde tips heeft..