Reacties krijgen op niet info topics

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Re: Reacties krijgen op niet info topics

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 18:41

Wat ik meestal deed, topic in os, op soortgelijke topics reageren en daar wat aardigs neerzetten.
Mensen die bv van buitenrijd filmpjes houden, bekijken een topic, zien jou post met link in os staan, en gaan daar naar toe.
Filmpjes van afgelopen zomer hadden op die manier soms wel 4 pagina's met toffe reacties, terwijl dat gewoon buitenrij filmpjes zijn, soms gewoon van slechte kwaliteit. Maar leuk monteren met een hip muziekje, goede titel, doet wonderen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 18:44

Bij sommigen lukt dat :j :P
Ik snap er nog altijd niks van ... Al moet ik wel zeggen dat 1 van mijn oudere topics nog steeds loopt, heb ik vandaag nog reacties in gehad .. Maar dat vind ik ergens dan weer "stom", omdat ik graag reacties zie in het nieuwste topic dat ik heb :+ Maarja, we zullen maar blij zijn dat er gereageerd wordt, met een beetje geluk bekijken die mensen de rest van de topics ook :Y)

(hippe muziekjes mag je trouwens niet zomaar op je filmpjes zetten ;) Daarom dat ik dat ook express niet doe...)

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 15:02

Ik denk dat het niet eens slecht bedoelt is, wel kijken en niet reageren. Zelf mag ik graag door de fototopics 'cruisen' na een drukke werkdag. Ik heb dan niet altijd wat te zeggen over de foto's, ben gewoon aan het klikken en kijken. Zie ik iemand die ik 'ken' of heb ik echt wat nuttigs te zeggen dan reageer ik wel, anders ga ik weer een topic verder.
Vooral met KS-ITP, dat valt voor mij echt onder veulentjes kijken maar dan vanuit m'n luie stoel. Of ik wel of niet reageer heeft vrij weinig met de TS of de kwaliteit van de foto's te maken, meer met het veulen an sich.

Daarnaast is er ook een heel groot aantal fototopics op Bokt. Op elk topic reageren is haast onmogelijk, of je moet de hele dag toch niets anders te doen hebben :+

Als laatste, zelf heb ik liever minder maar wel gemeende reacties van mensen die ik 'ken' dan een stroom reacties als 'tof paard! :j ' 'ziet er goed uit' 'wat een buffel :wow: '. Kwaliteit gaat wat dat betreft voor kwantiteit :)

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 17:50

Heb het nu ook. Topic van mijn 6 jarige dochtertje op les. Voorheen kreeg ze vaak wel wat reacties. Zit tot 5 minuten geleden naast me te wachten (arm ding)... 72 kijkers en 1 reactie :o Bokt heeft gewoon de verwachtig geschapen dat ze reacties krijgt en nu niks. En dat terwijl ze zich zo verheugd had op zelf de berichtjes kunnen lezen (want ik heb het er vroeg op gezet, kon ze het nog lezen voor ze naar bed gaat)

Jammer....

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 10:28

.. en intussen heb je er alweer 10,
soms is het ook een kwestie van een beetje geduld hoor...

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 14:00

Iedereen opent een topic om reacties te krijgen.

Ik doe dat ook altijd, topic in mijn OS zetten (kijk maar :P) maar bij mij werkt het niet zo.

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 14:17

Mas schreef:
.. en intussen heb je er alweer 10,
soms is het ook een kwestie van een beetje geduld hoor...

Had ik ook wel... maar mijn dochter van 6 niet :P die zat er echt op te wachten.
En tsja, 10 reacties op 170 lezers (waarvan er 3 van mezelf zijn :+ ) is geen hoge score, haha.
En dan denk ik als je nu ziet dat het om een 6 jarige gaat... dan laat je toch een berichtje achter?
Bij kinderen probeer ik dat altijd te doen als ik op zo'n topic kom :j Vinden ze vaak erg leuk.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 15:33

Ik zit ook altijd net als een klein kind te wachten hoor :+.

Ik moet ook wel eerlijk zeggen dat ik niet eerder reageer als het kinderen zijn. Misschien bij 1x een topic, maar als er meerdere achter elkaar zijn reageer ik later ook niet meer dáárom.

margriet94

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 12:23

Ik ben het hier zoooo mee eens!!!
Ik heb zelf ook zo'n topic hierover geopend...

Als je een topic hebt met een super paard dat perfect loopt en waar niks op aan te merken is, krijg je 7654321 reactie's en als je een paard hebt wat er niet uit ziet wat echt niet door de beugel kan of waar vanalles is op te merken krijg je ook 8492753 reactie's :S
Ja of je moet een vette REL topic maken die vette discussie's uitlokken..

Ik vind dit ook zooo jammer van bokt. want als je een 'gemiddelde' topic hebt met een wel leuk paard met wat kleine kritiek puntjes dan krijg je max 10 reacties.. omdat het saai is ofzo... :S
Waarom kunnen de 'gemiddelde' topic's niet 345678 reactie's krijgen???????

beetje jammer aan bokt ja....

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 19:45

Ik zelf weet op de meeste gemiddelde topics ook niks zinnigs te zeggen. Als er een redelijk paardje op de foto staat en er is al 5x gezegd dat de ruiter pianohandjes heeft heb ik daar niet veel meer aan toe te voegen. Dus dan reageer ik niet.