Waarom zeurt bokt altijd zo?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 08:09

Ayasha schreef:
ik vind dit topic anders ook behoorlijk zeuren dus zeg eens ts. Waarom open je dit topic?

:')

Maar even ontopic;
Dat is bokt. Heel simpel.
Mensen kunnen zich uitleven omdat het niet face to face is.
Dan is het allemaal wat makkelijker om een scheur open te trekken.

xjesssicaa

Re: Waarom zeurt bokt altijd zo?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 16:35

zoals al eerder werd gezegt, hier praten ze wel stoer en durven ze van alles te zeggen , maar in het echt zijn ze super bang en onzeker en hebben ze 1x niet meer zn grote mond.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 19:01

xjesssicaa schreef:
zoals al eerder werd gezegt, hier praten ze wel stoer en durven ze van alles te zeggen , maar in het echt zijn ze super bang en onzeker en hebben ze 1x niet meer zn grote mond.

Want jij kent ze allemaal persoonlijk :')

Ik ben in het echt net zo ongenuanceerd en hard als op bokt.

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 19:31

Ayasha schreef:
ik vind dit topic anders ook behoorlijk zeuren dus zeg eens ts. Waarom open je dit topic?

Niet zeuren eerder zelfreflectie :)

Mijn lange met zorg getypte reactie zomaar verwijderd... Blijkbaar zijn er niet alleen betweters op bokt, maar ook mensen die jarenlang al je berichten na lezen, heel eng!

Muurp schreef:
Ayasha schreef:

:')

Maar even ontopic;
Dat is bokt. Heel simpel.
Mensen kunnen zich uitleven omdat het niet face to face is.
Dan is het allemaal wat makkelijker om een scheur open te trekken.

Mee eens:)

AnnemiekvM schreef:
Sommige mensen hebben blijkbaar niets beters te doen... Plaats je foto's en dan krijg je commentaar. Kijk je in het profiel en denk je.... Waar heb jij het lef vandaan om commentaar te geven. Iedereen mag zijn mening geven, maar afzeiken slaat natuurlijk nergens op. Ik ga dan meestal in de negeerstand.

Idd, imo zijn het vaak juíst de mensen die het minste kennis hebben, het hardst roepen.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 19:44

MarcoBorsato schreef:
xjesssicaa schreef:

Want jij kent ze allemaal persoonlijk :')

Ik ben in het echt net zo ongenuanceerd en hard als op bokt.

same here :') op bokt houd ik me vaak meer in dan irl :')

wb berichten nalezen, is heel simpel, mag de hele wereld het niet weten, zet het dan niet op bokt.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 19:45

Hinke schreef:
Mijn lange met zorg getypte reactie zomaar verwijderd... Blijkbaar zijn er niet alleen betweters op bokt, maar ook mensen die jarenlang al je berichten na lezen, heel eng!

Hinke, het is 3 jaar geleden. Get over it :)

Ayasha, ik probeer dan ook altijd te denken om wat ik op bokt zet. Eigenlijk alleen mijn date-avonturen in mijn HK, voor de rest hou 'k alles voor mezelf.
Laatst bijgewerkt door Urbanus op 25-05-11 19:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 19:45

Waar moeten ze anders zeuren? :') Op bokt kan je teminste enkel een waarschuwing of ban krijgen :+

BowieBonanza

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 19:47

Ik ben dat gezeur ook beu, kan bijna geen topic krijgen zonder vervelend en echt gewoon stom en zinloos commentaar te krijgen! Ik open er nagenoeg nooit meer het omdat ik toch alleen maar van die banketstaafreacties krijg. :(

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 19:49

BowieBonanza schreef:
Ik ben dat gezeur ook beu, kan bijna geen topic krijgen zonder vervelend en echt gewoon stom en zinloos commentaar te krijgen! Ik open er nagenoeg nooit meer het omdat ik toch alleen maar van die banketstaafreacties krijg. :(

Wat voor topics open je dan?

BowieBonanza

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 19:51

MarcoBorsato schreef:
BowieBonanza schreef:

Wat voor topics open je dan?

Gewoon met foto's van mijn paard en dan krijg je daar weer kritiek op maar dat heb ik al een tijd niet meer gedaan. Maarja soms zal het wel aan mij liggen denk ik maar af en toe als ik in andere topics kijk van andere mensen dan denk ik echt van; doe eens aardig!
Maar het is echt niet zo dat ik absurde dingen plaats hoor.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 19:55

Je hebt kritiek en kritiek... Maar ik doe het zelf ook niet, ik heb voor de feedback een instructrice en niet bokt.

concetto

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 20:00

Dat vind ik ook, en je zet toch foto's op bokt om er reacties op te krijgen?
Als je niet tegen kritiek kunt of commentaar doe het dan niet!
10 paardemensen=10 verschillende meningen dus....

HorsePhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 20:02

over het opleren van 3 jarigen: een 3 jarig paard is officieel volwassen op die leeftijd (ookal is ie nog niet volledig volgroeid)
lichaamlijk is ie 18.5 jaar en geestelijk 18 jaar
Al jaren wordt een paard op 3 jarige leeftijd zadelmak gemaakt zonder enig probleem!
Waarom zou dat nu anders zijn?
Tijd geleden nog een artikel gelezen in CAP over een fokker die zijn paarden al op 2 jaar zadelmak maakte.. (dat vind ik wel te vroeg maja)

Het is een mening of je 3 jaar nu te vroeg vind of niet.
Als je je paard niet op 3 jaar zadelmak wil maken dan hoef je dat toch niet? Je bent niet verplicht en als je dat eenmaal het beste vind voor je paard...

Dus het zagen over 3jarige zadelmak maken of niet is een mening en het mag wel eens gezegd worden maar er moet niet in overdreven worden

concetto

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 20:18

Ik geloof toch echt dat de aanhef niet deugt, bokt zeurt niet maar wel zijn/haar gebruikers.
Man wat een onvolwassen reacties!
En inderdaad als je niet wil dat iemand je berichten leest, 3 jaar terug of niet dan moet je ze niet plaatsen!