daaaamn Wat dachten we eigenlijk?Dat er plop een ander logo was? xd moet je dan niet pagina opneiuw openen|?
Jammer!! Maar Bart zou misschien wel koningenacht aan het vieren zijn?Dat hij niet veranderd? dus moeten wij wachten op morgenochtend?
ik moest 6 keer op versturen drukken BEN OFFICIEEL GEKROOND TOT LOSER kunnen we daar geen logo van maken
Neeejooooooo gekkie!Morgen misschien.. dus als we nou snel slapen met zn allen dan is het snel morgen en heeft bart na het stappen het logo veranderd
jeejjj bokt vind mij geen loser ik vind dat we in opstand moeten komen!!! en w*f ?? wel voor sint maarten en dan niet voor koninginnendag poeh
loeky_flap schreef:Bart die denkt nu alleen maar:Zuipe,zuipe,zuipe, en naar huis toe kruipen Niks bokt-logo
Ludique96 schreef:01San hopen we jaaaa hahauhh hoe zag het logo eruit met sintmaarten dan?? ik weet nie meer?
Ludique96 schreef:Ze houden ons voor de gek zal je maar net zien zijn wij offline komt net het logo Whaaaaaaaaaaaaaa
saskiakefie schreef:Maar.. het paard is toch al oranje? Hmm ja, dat is waar Maar op koninginnedag kan het natuurlijk nog veel oranjederderder