mn avatar is illegaal!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rainie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 17:22

Renske20 schreef:
djeeeeeez jurenko wat kan jij zeuren zeg!

Ik snap het van haar kant heel goed. Als iets je logo is, is dat nou eenmaal belangrijk voor je... En ik denk ook dat het om het principe draait...

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 17:27

ja oke maar het is niet duidelijk een plaatje wat puur en allee voor haar bedrijf staat.
hoe vaak zie je wel niet ergens een plaatje van een steigerend paard?
sla de penny open, kijk op andere paardensites en je zl zien dat je heel veel soortgelijke plaatjes kan vinden!

als er iets van een woord oid bijstond had ik het begrepen, maar alleen een plaatje van een steigerend paard??

Rainie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 17:31

Als zij dat zegt, horen wij haar te geloven... (al moet ik zeggen dat deze discussie sowieso nergens over gaat...) Het is haar recht om er wat van te zeggen. Maar eigenlijk vind ik het raar dat heel bokt er ineens bij betrokken is.

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 17:33

Denk dat we hier te maken hebben met 2 mensen die allebei een cursus moeilijk doen voor beginners gevolgd hebben en deze graag hier in praktijk brengen Haha! Want zowel Chiqa als Jurenko, wat kunnen jullie zeiken zeg whahahahaa

Wat er moet gebeuren zoeken jullie zelf maar uit. Ik heb zoiets van, who cares als iemand jouw logo gebruikt? Maar ook who cares als je een andere avatar moet zoeken?

Zo en nu ff een PB-tje naar een mod sturen

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 18:08

Mee eens Esme_27... Chiqa kan makkelijk een andere UI zoeken, en Jurenko hoeft ook niet meteen het gerechtshof erbij te gaan halen imo...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 19:22

Dit soort kwesties kan beter onderling via PB, e-mail, telefoon, brief ofzo uitgedokterd worden, in plaats van hier op bokt.nl. Geen ruzie meer maken hier op het forum, maar ik hoop dat jullie er wel uitkomen. Als er echt nog problemen zijn over de avatar, laat dat dan aan Bart of een van de andere moderators weten.