Het werkt al! Ik deed te snel enter.... Moet echt duidelijk eerst Alt-F loslaten en dan pas op enter drukken. Probeerde alles weer te snel te doen blijkt maar weer Maar dit werkt ook wel lekker zo! Ik ga het even verder uitproberen zo. In ieder geval bedankt voor het meedenken
Ik heb hem wat aangepast, als het goed is heb je nu geen enter meer nodig (iig in IE6, andere versies nog niet geprobeerd).
Nu kijken of die "This website is using a scripted window to ask you for information. If you trust this website, click here to allow scripted windows" melding weg te krijgen is
Als het goed is schiet je browser nu niet meer naar het einde van de pagina? Gebeurt dat bij jou wel nog steeds? Welke browser gebruik je en welke versie is dat?
Ja okee. Hij schiet nu naar Snel Antwoorden. blond. Maar nu ondervind ik wel een ander probleem. Telkens als ik hier op Smilies druk kom ik bij mijn favoriete subfora.
Bart hij werkt nu inderdaad zonder enter heel fijn! Enne die scripted windows melding krijg ik niet gelukkig Dit is voor mij wel werkbaar zo.
Gwen
Geplaatst: 22-04-11 23:04
Ik dacht dat zelf iets niet goed deed, of dat het aan m.bokt.nl lag, maar het menuutje is dus echt weg . Ik snap het waarom wel, hoor, maar ik mis het toch behoorlijk, ging altijd via dat menuutje naar de andere fora. Alt-F werkt wel, maar dan moet je idd wel de forumafkortingen weten. En je krijgt die melding idd steeds.
Freggel
Geplaatst: 22-04-11 23:09
BartVB schreef:
Annelies: Werkt Alt-Shift-F wel?
Bij mij bij Chrome werkt het op die manier wel
Ik mis het menuutje ook, maar merk idd dat mobiel bokken wel sneller gaat nu. Ik bok mobiel altijd via de gewone bokt en niet via de mobiele site.
Fijne oplossing Bart Bij mij springt de pagina alleen wel direct naar het paginaeinde zodra ik de toetsencombinatie indruk. Valt daar nog wat aan te doen? Ik gebruik FF 3.6.16 trouwens
nou we zijn weer een week verder en ik mis het pulldownmenu nog steeds helaas. De geboden oplossing is wel fijn en werkt prima, echter niet als ik lui onderuit lig met de laptop. Dan ben ik met mijn rechterhand bezig met scrollen en klikken (touchpad) en om dan de toetscombi te gebruiken moet ik mijn linkerhand er weerbij pakken waarmee ik vaak de laptop dan net vasthoudt op zo'n moment Maar ja kleinigheidjes houd je toch Ik vond het menu absoluut fijner maar als het moet kan ik er zo wel aan wennen. Maar als ik mocht kiezen dan zou ik nog steeds zeggen ala minute menu terug
Is het een idee om in de balk waar nu staat Actieve onderwerpen | Eigen berichten, een link naar Favorieten Fora toe te voegen. Zo heb je ongeveer het zelfde idee, Als je onderaan een topic bent heb je direct een link waar mee je in een klik een overzicht krijgt van je favorieten fora. Je hoeft dus niet eerst naar boven te scrollen om terug naar de index te gaan. Het scheelt je zelfs het scroll werk in het drop down menutje tussen alle fora die je niet bekijkt.
Misschien dat jullie en Bart hier iets voor voelen ?
Misschien ben ik blond Peerke_ maar je hoeft toch helemaal niet naar boven te scrollen om naar de forumindex te gaan? Beneden staat deze ook aan de linkerkant. Ik zie er geen meerwaarde in om deze ook nog eens aan de rechterkant te plaatsen. Of ik snap niet wat jij bedoelt natuurlijk dat kan ook?
Inmiddels heb ik mijn favorietentabblad helemaal gevuld met een stuk of 35 fora denk ik. Maar ik blijf het verre van ideaal vinden. Bijna elke keer als ik onderaan een pagina ben wil ik weer naar het pulldownmenu'tje gaan. En telkens weer die "o ja" beleving dat hij er niet meer is Maar goed alles went zeggen ze
Jaa links staat hij inderdaad ook Alleen gaat die naar het tabblad wat je het laatst bekeken hebt, deze zou dan direct naar favorieten gaan.. maar heeft indd weinig meer waarde.
x_spekkie_x
Geplaatst: 15-05-11 17:12
Kan ik het tabblad 'favorieten' ook loskoppelen van het menutje 'nieuwe topics' wat nu bij mijn Eigen berichten staat? Volgens mij is het met elkaar verbonden. Maar ik wil wel graag het favorieten tabblad (als vervanging van het pulldown menu), maar niet de vervuiling op mijn Eigen berichten pagina. Enig idee?
Dat is op het moment niet mogelijk. Als je favoriete forums aangegeven hebt dan krijg je zowel het favorieten tabblad als het lijstje met nieuwe topics. Lijstje met nieuwe topics zou redelijk smal moeten zijn waardoor het op de meeste beeldschermen weinig problemen oplevert.
anneliesdj
Geplaatst: 15-05-11 19:02
Ik mis hem ook nog steeds, zijn er al voldoende klachten om hem terug te laten komen?
Kan het niet zo gemaakt worden dat hij het wel doet als je op een pc bokt en dat hij achterwege blijft wanneer je het mobiel doet? Dat je zeg maar 2 boktversie's hebt of hoe dat ook werken mag?
je hebt ook 2 boktversies toch? m.bokt.nl en de gewone bij m.bokt.nl is namelijk ook de functie ''actieve onderwerpen'' nergens te vinden (tenminste, ik heb 'm nog nooit ontdekt?) Dus dat zou eigenlijk wel mogelijk moeten zijn... maar Bart wilde het niet omdat het ook het boktverkeer vertraagde toch?
Hoewel ik zelf het dropdown menuutje niet of nauwelijks gebruikte heb ik misschien wel een idee voor een leuke tussenoplossing. Kan het dropdown menuutje niet terugkomen in aangepaste versie, dwz dat daar bijvoorbeeld alleen je favo fora worden getoond ipv de hele lijst?