Kan iemand dat ongevraagde mee naar efteling weghalen

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 11:34

Waarom stoor je je eraan dat er steeds meer dingen 'ongevraagd' worden gedaan? Dit is bokt en bokt is gratis. Als je er nou lidmaatschap voor moest betalen ok. Maar ze gaan niet helemaal rekening houden met de wensen van een paar leden terwijl de rest er geen moeite mee heeft om een zinnetje aan te klikken. Bovendien doe je nu ook veel meer moeite om te posten dan 2 x klikken.. :')

MamboBeach

Re: Kan iemand dat ongevraagde mee naar efteling weghalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 11:35

Ik begrijp het 'probleem' niet... Even aanklikken en klaar! :D

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 11:36

krijg meteen een banner van reclamedienstverspreigingen te zien :D

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 11:39

hehehe, ik krijg een banner voor t belmeniet register ;)

Afbeelding

Talishe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 11:42

Je hebt toch ook niet gevraagd of iemand onder je naam wil zetten wanneer je geregistreerd bent, en dat ziet iedereen.
Echt, waar maken jullie je druk om

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 11:43

ik snap dat nooit he.... Als iemand zich er nou aan ergert en jij niet... laat die ander. We zijn allemaal verschillende personen. Misschien erger jij je wel aan iets wat ik dan weer onzin vindt.....

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 11:43

Stelletje azijnpissers :')
Als je nou een leuke donatie doet aan Bart voor het forum, kun je vást een paar eisen doorgeven zodat je geen last hebt van reclame of aankondigingen van dit soort acties!

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 11:45

Natasja91 schreef:
Stelletje azijnpissers :') Als je nou een leuke donatie doet aan Bart voor het forum, kun je vást een paar eisen doorgeven zodat je geen last hebt van reclame of aankondigingen van dit soort acties!

dit is nou kinderachtig, juist omdat mensen verschillen moet je de keus hebben om er naartoe te gaan en door het zo neer te zetten word het opgedrongen en niet zo subtiel

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 11:46

Wat een gezeur over niets. Je klikt het even aan en dan is het weg, als je nee kiest ziet niemand dat je niet komt en is het allemaal weer opgelost.
Dit hele topic heeft Bart waarschijnlijk al mee tijd gekost dan dat dingetje online zetten.

Gulpje

PAKT DE POPCORN ER MAAR EVEN BIJ

Ojajoh

BartVB schreef:
Het is een behoorlijk subtiele manier om een leuke actie (de Efteling meet) onder de aandacht te brengen. Je ziet het inderdaad alleen staan bij je eigen berichten en bij mensen die naar de Efteling gaan. Als je de link bij een van je eigen berichten aanklikt ben je er met 2x klikken vanaf :) Vanaf zondag is het sowieso weer verdwenen.

Met EA heeft dit alles erg weinig te maken in ieder geval :+

nee maar wel met de " tijdnood"
want o o o bokt is te druk om zaken aan te pakken die er wel echt toe doen
maar dit soort onzin is alle tijd voor......

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 11:48

Ik vind het sowieso grappig dat mensen gaan zeggen "Belachelijk dat je je daar druk om maakt." Terwijl diegene op dat moment de persoon is die zich druk maakt over waar een ander zich druk om maakt :+.

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 11:48

Kiwipitje schreef:
Ik vind het sowieso grappig dat mensen gaan zeggen "Belachelijk dat je je daar druk om maakt." Terwijl diegene op dat moment de persoon is die zich druk maakt over waar een ander zich druk om maakt :+.

:j

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 11:50

Miepie77 schreef:
Natasja91 schreef:
Stelletje azijnpissers :') Als je nou een leuke donatie doet aan Bart voor het forum, kun je vást een paar eisen doorgeven zodat je geen last hebt van reclame of aankondigingen van dit soort acties!

dit is nou kinderachtig, juist omdat mensen verschillen moet je de keus hebben om er naartoe te gaan en door het zo neer te zetten word het opgedrongen en niet zo subtiel

Ik ben ook heel kinderachtig :D :D

Maar blijkbaar heb ik verkeerd gelezen. Ik dacht dat je het ook kon aangeven als je niet ging, maar misschien was dat dan alleen bij mij zo?

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 11:52

Kiwipitje schreef:

Neem aan dat je daarmee niet op mij doelt?
Althans, ik heb het niet gezegd.
Maak me er dan ook absoluut niet druk om, zijn wel ernstigere zaken waar ik me druk om maak.
Daar staat dit ver, heel ver, van weg ;)

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 11:52

Kiwipitje schreef:

+1

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 11:53

Ojajoh schreef:
BartVB schreef:
Het is een behoorlijk subtiele manier om een leuke actie (de Efteling meet) onder de aandacht te brengen. Je ziet het inderdaad alleen staan bij je eigen berichten en bij mensen die naar de Efteling gaan. Als je de link bij een van je eigen berichten aanklikt ben je er met 2x klikken vanaf :) Vanaf zondag is het sowieso weer verdwenen.

Met EA heeft dit alles erg weinig te maken in ieder geval :+

nee maar wel met de " tijdnood"
want o o o bokt is te druk om zaken aan te pakken die er wel echt toe doen
maar dit soort onzin is alle tijd voor......

_/-\o_ :')

Kiwipitje

Natasja91 schreef:
Kiwipitje schreef:
Neem aan dat je daarmee niet op mij doelt?
Althans, ik heb het niet gezegd.
Als jij dat niet hebt gezegd dan bedoel ik jou niet. Lijkt me duidelijk uit de tekst :+

foxy80

Natasja91 schreef:
Stelletje azijnpissers :')
Als je nou een leuke donatie doet aan Bart voor het forum, kun je vást een paar eisen doorgeven zodat je geen last hebt van reclame of aankondigingen van dit soort acties!

In ruil voor het oude EA: DIRECT!!!! Waar kan ik storten???

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 11:55

Kiwipitje schreef:
Als jij dat niet hebt gezegd dan bedoel ik jou niet. Lijkt me duidelijk uit de tekst :+

Heel goed, ik vroeg het even voor de zekerheid, zoals ook blijkt ook mijn tekst ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 11:55

Ik kan me er op zich niet aan storen, aan zo'n vraag... als het een nuttige vraag is zónder commerciële insteek.

Wat ik wel een beetje jammer vindt, is dat het toch een commerciële insteek heeft.
Het is eigenlijk gewoon reclame voor de efteling.
Tja, er is een boktmeeting, maar we moeten wel met z'n allen 't geld neerleggen om binnen te komen.

Terwijl als je hier als gebruiker op bokt een klein beetje reclame maakt, je gelijk een ban van 3 maanden krijgt.
En nu maken ze onder álle bokkers ineens even vrolijk ongevraagd reclame in je gezicht.

Dat vind ik niet helemaal kloppen. Als je zo'n beleid hebt dat reclame maken aan zeer strikte regels gebonden is met enorme sancties als er eens wat mis gaat, dan vind ik ook dat je het niet kunt maken om zo'n evenement dan ineens bij iedereen ongevraagd onder z'n neus te duwen.
Als 't nou een meeting was op een plek waar je gratis naartoe kon, dan is 't misschien nog een ander verhaal. Maar dit is gewoon heftig verkapte sluikreclame.

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 11:58

Nou Femke, zo had ik het zelf nog niet bekeken! Toppie post!

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 11:59

waar een mens zich druk om maakt.
Mensen dit is een INTERNETforum, het is gratis, je betaald er niets voor en i.m.o. heb je dan ook geen inspraak in het geheel. Just deal with it.

cavaletti

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-11 12:00

Eigenlijk heb ik me altijd afzijdig gehouden, nooit echt meer ergens op gereageerd want het risico van een ban wilde ik niet riskeren. Maar bokt is niet meer leuk en ik voel me steeds meer geneigd om mijn verbitteringen te uiten. Misschien kinderachtig, tja dat kan. Maar waarom dingen veranderen die gewoon werken en waar positieve dingen uit voort kwamen. Ik vind bokt op dit moment op veel punten negatief en daar bedoel ik mee dat de veranderingen en akties die gedaan worden steeds meer mijn negatieve aandacht vragen. Dit geldt ook voor sommige bokkers die alleen nog maar aan het temmen, controleren en bezig zijn het voor andere bokkers te verpesten. Dus ik kan beide partijen wel begrijpen. Maar het word er niet leuker op. Misschien zijn het futiliteiten, maar het voelt nou eenmaal zo.

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 12:02

cavaletti, niemand verplicht je om op bokt te blijven he.

Ik vind het een leuk idee van de efteling, als ik al niet een andere meeting had dan was ik zeker gegaan :)