Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Natasja91 schreef:Stelletje azijnpissersAls je nou een leuke donatie doet aan Bart voor het forum, kun je vást een paar eisen doorgeven zodat je geen last hebt van reclame of aankondigingen van dit soort acties!
BartVB schreef:Het is een behoorlijk subtiele manier om een leuke actie (de Efteling meet) onder de aandacht te brengen. Je ziet het inderdaad alleen staan bij je eigen berichten en bij mensen die naar de Efteling gaan. Als je de link bij een van je eigen berichten aanklikt ben je er met 2x klikken vanafVanaf zondag is het sowieso weer verdwenen.
Met EA heeft dit alles erg weinig te maken in ieder geval
Miepie77 schreef:Natasja91 schreef:Stelletje azijnpissersAls je nou een leuke donatie doet aan Bart voor het forum, kun je vást een paar eisen doorgeven zodat je geen last hebt van reclame of aankondigingen van dit soort acties!
dit is nou kinderachtig, juist omdat mensen verschillen moet je de keus hebben om er naartoe te gaan en door het zo neer te zetten word het opgedrongen en niet zo subtiel
Kiwipitje schreef:Ik vind het sowieso grappig dat mensen gaan zeggen "Belachelijk dat je je daar druk om maakt." Terwijl diegene op dat moment de persoon is die zich druk maakt over waar een ander zich druk om maakt.
Ojajoh schreef:BartVB schreef:Het is een behoorlijk subtiele manier om een leuke actie (de Efteling meet) onder de aandacht te brengen. Je ziet het inderdaad alleen staan bij je eigen berichten en bij mensen die naar de Efteling gaan. Als je de link bij een van je eigen berichten aanklikt ben je er met 2x klikken vanafVanaf zondag is het sowieso weer verdwenen.
Met EA heeft dit alles erg weinig te maken in ieder geval
nee maar wel met de " tijdnood"
want o o o bokt is te druk om zaken aan te pakken die er wel echt toe doen
maar dit soort onzin is alle tijd voor......
Natasja91 schreef:Als jij dat niet hebt gezegd dan bedoel ik jou niet. Lijkt me duidelijk uit de tekstKiwipitje schreef:Neem aan dat je daarmee niet op mij doelt?Ik vind het sowieso grappig dat mensen gaan zeggen "Belachelijk dat je je daar druk om maakt." Terwijl diegene op dat moment de persoon is die zich druk maakt over waar een ander zich druk om maakt.
Althans, ik heb het niet gezegd.