Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Fiffill schreef:Natuurlijk mag je een persoonlijke mening hebben maar die kun je ook wel wat vriendelijker uitdrukken imo.
Aideen schreef:No hard feelings, maar ik vind het een beetje bekrompen dat degene met het onderschrift zich maar moet aanpassen (bij wijze van spreke). Want dat is wel het uiteindelijke doel van TS.
Aideen schreef:Waarom zou ze anders Temmen? Dan wil ze toch iets veranderd zien worden?
eowyn04 schreef:Aideen, persoonlijk ben ik het met je eens.
Ik lees soms onderschriften, maar soms dringt het niet eens tot me door of denk..tjemig wat een onderschrift. nou ach...
Ik denk niet dat TS het kwaad bedoelde.
Misschien niet helemaal goed ge-uit, maar ik geloof niet dat ze het deed om iemand zwart te maken.
Ehhh, over onderschriften gesproken: hihi, die van jouw...
Hoe kom je erop?
Poep op.....de wc??
Fiffill schreef:eowyn04 schreef:Aideen, persoonlijk ben ik het met je eens.
Ik lees soms onderschriften, maar soms dringt het niet eens tot me door of denk..tjemig wat een onderschrift. nou ach...
Misschien niet helemaal goed ge-uit, maar ik geloof niet dat ze het deed om iemand zwart te maken.
Hoe kom je erop?
Poep op.....de wc??
"Poep op" lijkt me gewoon "f*ck off" letterlijk vertaald.
Fiffill schreef:eowyn04 schreef:Aideen, persoonlijk ben ik het met je eens.
Hoe kom je erop?
Poep op.....de wc??
"Poep op" lijkt me gewoon "f*ck off" letterlijk vertaald.