Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

randie schreef:Citaat:Over de andere voorbeelden heeft ieder een andere mening en ik snap eerlijk gezegd niet zo goed wat dit met jou situatie te maken heeft.. Ik heb de eerste 2 topics inderdaad ook gelezen. Maar wat is het nut van een 3 tal topics hier samen te vatten en daar nogmaals ieders mening over te vragen..?
Heel bokt staat vol met dit soort dingen.. Denk dat dit voor jou niet het moment is je daar druk over te maken, je hebt wel andere dingen aan je hoofd... Nogmaals veel sterkte de komende tijd.
Ik heb inderdaad andere dingen aan mijn hoofd maar ga ook nadenken over dingen. En een van die dingen is dit
dus, waarom kwets je iemand die het waarschijnlijk al moeilijk genoeg heeft. Waarom steun je diegene niet ipv
helemaal af te breken? Nogmaals je mening kun je natuurlijk geven, maar doe dit dan fatsoenlijk.
En ik weet dat nr 4 niet rot bedoeld is, maar het komt wel ontzettend rot uit iemands strot. En heeft er natuurlijk
ook mee te maken wie diegene was die het zei.
Ben geen heilige in ieder geval, maar sommigen spannen echt de kroon..
BraveSpots schreef:Wat ik niet zo goed snap is waarom mensen zulke verhalen op bokt neerkletsen.
Als je ook maar twee weken lid bent op bokt kun je imo al inschatten wat de heersende meningen min of meer zijn.
En nee, dan is het niet slim om op een 2jarige te kruipen met een slof en daar foto's van op bokt te zetten. En ja dan komt er (veel) commentaar.
Dat heb je nu eenmaal als je met de rest van de wereld dingen deelt (en hun mening vraagt!) die niet iedereen even evident vind. Als je het niet kan hebben, moet je een ander publiek gaan zoeken voor je verhalen.
Colway schreef:BraveSpots schreef:Wat ik niet zo goed snap is waarom mensen zulke verhalen op bokt neerkletsen.
Als je ook maar twee weken lid bent op bokt kun je imo al inschatten wat de heersende meningen min of meer zijn.
En nee, dan is het niet slim om op een 2jarige te kruipen met een slof en daar foto's van op bokt te zetten. En ja dan komt er (veel) commentaar.
Dat heb je nu eenmaal als je met de rest van de wereld dingen deelt (en hun mening vraagt!) die niet iedereen even evident vind. Als je het niet kan hebben, moet je een ander publiek gaan zoeken voor je verhalen.
Een mening geven kan ook op een respectvolle manier en daarbij is het voorbeeld dat je geeft een overdreven voorbeeld. Er wordt werkelijk overal om gezeken hier
Citaat:Overdreven? Jij weet niet wat er hier in de loop van de jaren al is langsgekomen volgens mij...
Lijkt me erg moeilijk..