Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Oscar schreef:Karuna, Bart heeft de cijfertjes waarschijnlijk zo voorhanden, ik zal hem dat even vragen. Bij mijn weten is er geen uitsplitsing van particulier/commercieel omdat de enquetes altijd anoniem zijn.
Juul, ik snap je gedachtengang wel, maar ben het toch niet helemaal met je eens. Er wordt al tijden geklaagd over EA, je zou voor de gein (nou ja....) het aantal topics op FZ eens moeten tellen. Om alles dan maar bij het oude te houden om geen veranderingen door te hoeven voeren is eigenlijk ook geen optie. Je krijgt dan een soort EA-Stockholm-syndroom: het systeem deugt volgens velen niet, maar we zijn eraan gewend, dus moet het maar zo blijven.
Die veranderingen gaan er uiteindelijk toch komen, is het niet nu dan wel in het nieuwe EA. Die forumstructuur is er straks helemaal niet meer. Het zal wennen zijn, maar meestal zie je de voordelen pas als je het probeert.
RoosIris: zo zeg, da's de moeiteOpgeruimd staat netjes
Oscar schreef:Dat zou kunnen, de tijd zal het allemaal wel leren
We hebben uitgebreid nagedacht over deze tussenoplossing en de voors en tegens afgewogen. Zoals gezegd zijn er ook tegens, maar wij denken dat de voordelen groter zullen zijn.
Oscar schreef:Als het bezwaarlijk is om een lading PB's te ontvangen met biedingen dan is daar een simpel alternatief voor: niet bieden maar je prijs in de openingspost noemen. EA wordt nu als een soort veilingsite gepresenteerd, maar de meerderheid van de advertenties heeft een vraag/richtprijs.
Oscar schreef:Ik had het al eerder gezegd, maar doe het nog een keerWe zijn gewend aan die forumstructuur en dat is over een tijdje verleden tijd. Het nieuwe EA werkt ook niet in een forumstructuur, dat heeft ook een andere vormgeving. Het zal zeker een kwestie van wennen zijn, maar dat wordt het straks in het nieuwe systeem ook.
We zijn er hier ook aan gewend dat alles gevraagd kan worden en dat iedereen zijn/haar mening kan geven en dat is enerzijds de kracht van ons forum, maar aan de andere kant moeten we soms ook beslissingen nemen en wijzigingen doorvoeren. Op andere sites gebeurt dat ook.
Oscar schreef:Het is inderdaad zo dat veel mensen niet van veranderingen houden, dat is bekend. Zelfs al is iets een vooruitgang, het is 'anders' en 'anders' staat vaak synoniem voor 'slechter'. Ik zou zeggen: geef het een kans.