Fiffill schreef:Mijn visie is niet dé visie, als jij iets anders vindt is dat prima. Ik wil niet voor een ander bepalen hoe er gedacht wordt, overigens weet ik wel dat meerdere mensen er zo over denken want dat lees ik in dit topic. Ik heb ook gelezen dat anderen er niet zo over denken (waaronder jij), dus laat ik het dan zo zeggen: ik heb liever wat meer duidelijkheid en ik weet dat sommige andere mensen er ook zo over denken. Zo beter?
't Is maar net hoe je het leest, als je je in mijn post herkent is dat prima, doe je dat niet dan kan dat ook. Zoals ik al zei, mijn visie is helemaal niet de visie.
Edit: overigens zal ik altijd in de eerste instantie over mezelf praten en niet over anderen. Ik word er alleen een beetje gek van dat je hier op bokt altijd maar "ik vind" voor je zinnen moet zetten - mijn mening is gewoon mijn mening ook als er geen "ik vind" voor staat, ik ga niet voor anderen praten en dat lijkt me niet meer dan logisch, maar kennelijk denken andere mensen er anders over. Dat er "je" staat hoeft niet meteen te betekenen dat ik ervan overtuigd ben dat iedereen precies hetzelfde denkt, dat is maar net hoe je het zelf invult.
Het gaat er mij niet om wat ik wil sterker nog mij maakt het niet uit hoe het neer gezet word.
Ik ben het er alleen mee eens dat het voor sommige onder ons shockerend kan zijn en dat daar een hele simpele oplossing is.
Door alle botte opmerkingen die hier in dit topic al gemaakt zijn is de kans klein dat er nog mensen zullen zijn die aangeven dat ze er moeite mee hebben.
Mogen zij ook weer naar een dokter zeker.
Bokt is een forum voor alle paardenliefhebbers.
Dit betekend dat er ook paarden nieuws komt.
Een deel van bokt vind dat dit soort schokkende berichten er gewoon moeten staan.
Een deel van bokt heeft moeite met de schokkende titels.
Is het niet zo dat we met iedereen rekening moeten houden en er een middenmoot in moeten vinden.
Oplossing is dan toch een minder schokkende titel nemen.
Het deel wat het wel wil lezen heeft dan deze mogelijkheid want het bericht staat er.
Het deel wat er moeite mee heeft kan zelf bepalen of ze een topic openen of niet maar zullen geen schokkende titel zien.
Het is dan jammer dat jij dan niet weet waar je aan toe bent voor je het topic opent maar is dit forum er dan alleen maar voor een geselecteerde groep paarden liefhebbers of voor allemaal?
Een filtersysteem wat al meermalen aangekaart is, is niet zomaar op te zetten.
Rekening houden met topic titels kan direct worden toegepast.