Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ann"]
[quote="flair schreef:Daar ben ik het 100% mee eens Kayla! Ik vind het zielig voor ze, ok het is hun cultuur maar ze zijn in Nederland en hier is een heel andere cultuur.
Iedereen heeft IMO recht op een eigen cultuur, ook al is die anders dan die van jou
Loolapelooza schreef:Overigens, ik ben anti-geloof, het is 1 grote pot nat, het feit dat vrouwen zo ontzettend gediscrimineert worden vind ik ronduit walgelijk.
Dat allemaal omdat die mannen een teveel aan testosteron hebben en eigenlijk doodsbang van hun vrouwen zijn, das de reden waarom ze onder de duim worden gehouden en ik hoop dat ze binnekort in opstand komen.![]()
flair schreef:Ben ik het niet mee eens, als ik naar hun land zou verhuizen, dan heb ik mij ook aan te passen aan hun cultuur. Ik geloof dat in sommige landen zelfs zo ver gaat dat als ik daar op vakantie zou zijn ik niet met blote armen mag lopen![]()
Ik ben dus van mening dat wie in Nederland woont/komt wonen zich aan heeft te passen aan de Nederlandse cultuur. Wil je het bij je eigen buitenlandse cultuur houden, blijf dan in je eigen land.
Cody schreef:Dit bedoelde ik Loolapelooza, het komt behoorlijk generaliserend over. Zo van 'zo zit het' en 'dit is de reden'. Ik probeer de dingen nooit zwart-wit te zien maar altijd het grijze gebied wat beter te bekijken.
.