Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Focussed schreef:Maar goed ik zit blijkbaar fout want ik ben opgelicht en mag dan niet meer naar mijn geld vragen. Duidelijk.....
Hoop dat jullie vandaag allemaal je gram weer hebben gehaald en weer blij kunnen zijn.
Billy schreef:Focussed schreef:Maar goed ik zit blijkbaar fout want ik ben opgelicht en mag dan niet meer naar mijn geld vragen. Duidelijk.....
Hoop dat jullie vandaag allemaal je gram weer hebben gehaald en weer blij kunnen zijn.
Deze alinea bedoelde ik... Ik hoor dan in gedachten zo'n verongelijkt huilstemmetje...
DeHP schreef:ik neem aan dat je eerst je eerste topic geopend hebt en daarna pas de pb's gestuurd hebt. (ik kan er naast zitten hoor, heb geen zin om je andere topic weer op te gaan zoeken. Daar beginnen de beschuldigingen van oplichting al. Dan zou ik echt geen zin meer hebben om nog iets te gaan uitleggen als voor jou toch al vast staat dat het oplichting is en geen foutje, kwijtraken of andere overmacht.
Maar goed, je hebt je antwoord van de mod gehad, dus ik zal me er niet langer tegenaan bemoeien.
Focussed schreef:Dus ik zeur? Dus ik zit fout? Dus ik moet niet manieren verzinnen om mijn gelijk te halen?
Zal ik jou eens oplichten en dan geen gehoor meer geven, kijken of jij dat zo leuk vindt
kyraliam schreef:Zo dat is hard, ik zei het iets subtieler haha.
Ik vind het een beetje raar(lees zielig) dat iemand hier na 3 jaar nog mee bezig is!
Rinske schreef:Actie = reactie? Volgens mij staan er op de vorige pagina ook een aantal op de man gespeelde berichten van jouw kant uit. En daar reageren mensen dan weer op.
kyraliam schreef:oef dat bedoel ik dus, maak je niet zo druk!
Schijnbaar kan niemand je helpen maar blijf je doorgaan.
Het leed is geleden, en het is gewoon k.. dat zulke mensen bestaan, zij maken in mijn ogen de maatschappij kapot. Maar weet je er zijn er zoveel, en als je je daar druk over blijft maken wordt je vanzelf ziek in je hoofd! Ik begrijp je frustratie volkomen, maar zoek iets leuks om je op te focussen..
faye1995 schreef:Ja, en via een mod wil je hoe dan ook je gelijk halen... Als ik de persoon was die jou had opgelicht had ik nu schaterend van het lachen achter m'n pc gezeten... Wat laat jij je enorm kennen! Alleen al om dit soort reden zou ik niet met je in onderhandeling treden want we weet is die 15€ gewoon spoorloos verdwenen.
faye1995 schreef:En frozenstar, heb jij het andere topic van ts ook gelezen? En link je deze 2 aan elkaar?