Wat een super idee! Ik zou dan alle drie de maten willen hebben!
rocymax
Geplaatst: 08-01-11 19:36
Ik wil ook wel zo'n sticker, maar of de spanjaarden die sticker begrijpen.....
BlackShadowZ
Geplaatst: 08-01-11 19:44
Ik kan alle stickers maken die jullie willen Alle maate, en kleuren. Boktlogo,je bokt naam, ook shirtjes, en clubkleding etc. Hoeft niet persé met het bokt logo.
Ook trailerstickers etc.
Anoniem
Geplaatst: 08-01-11 19:53
Als er "Pas op,ik bok" op komt te staan,mag de kont van m'n paard eraan geloven En op mijn fiets past vast nog wel een extra sticker Of nog wat kastjes die wel versierd mogen worden. Plek zat Super idee!!!
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 08-01-11 20:24, in het totaal 1 keer bewerkt
Is het dan niet wat om een sticker voor op de achterkant van de trailer te maken van het boktlogo, met daaronder; pas op, ik bok! Echt heel erg leuk zo'n sticker! Hier helaas geen trailer of auto die ik mag gebruiken voor een sticker
Ontwerp kosten zijn normaal zo'n 20 euro, aangezien ik alles moet overteken etc. Maar als er genoeg bokkers een bokt sticker willen, kan ik de ontwerpkosten natuurlijk erg omlaag halen,
Ik denk dat we eerst maar moeten wachten op toestemming voordat iedereen ze gaat maken
lysquint
Geplaatst: 08-01-11 21:24
echt eeen super leuk ideee
kollee3
Geplaatst: 08-01-11 21:51
Als je een of andere anquete invuld ofso of je stemt ergens op dat je dan een sticker krijgt? Of als je je aanmeld op bokt? Dat zal toch veel meer stemmen, aanmeldingen ect. Krijgen?
Nou ik hoop zo dat dit wat word!
itsmi
Geplaatst: 08-01-11 21:56
hoezo krijgen? Je kan er ook gewoon voor betalen Er moeten ook nog mensen eten
Leuk dat iedereen zich aanbiedt om de stickers te maken maar je zal echt wel toestemming daarvoor nodig hebben, gezien ook op bokt en het logo een copyright rust even wat stof om over na te denken.
Dus zomaar overtrekken lijkt me een slecht idee. Daarnaast voorkeur voor proffesioneel drukken denk en als boktbeheer zelf medewerking wilt verlenen zullen ze wel orginelen sturen naar diegeen die ze het willen laten drukken
Aprils_joke
Geplaatst: 08-01-11 22:20
itsmi schreef:
Omdat er ook aardig wat productiewerk aan vooraf gaat Stickers rollen niet vanzelf naar je toe hoor;)
Lowara
Geplaatst: 08-01-11 23:46
wopkelover schreef:
itsmi schreef:
hoezo betalen om reclame voor een ander te maken
omdat dit ook deels leuk is voor de leden om herkenbaar te zijn ikzelf zou best bv 4/5 euro voor een sticker willen betalen die ik op m'n trailer op de achterklep kan plakken. super idee!