Zo ontzettend leerzaam, gezellig en behulpzaam forum is het!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
dorothea schreef:robeer schreef:Ik heb het niet over de Nederlandse top hoor maar gewoon over mensen met 40 jaar paardenervaring. Die zouden een hele goede aanvulling kunnen zijn hier, in de paardentopics. Maar helaas blijvendie weg door het hoge 'penygehalte'.
Ach, ik heb 35 jaar rijervaring...en ben hier zeer regelmatig te vinden
robeer schreef:Kijk maar eens naar de topics die hier de laatste tijd geopend worden.
Juangi schreef:Girassol schreef:Ik vind Bokt ook heel leukEr is (meestal
) een gezellige sfeer en er zijn ook een hoop topics die erg leerzaam kunnen zijn.
Ik vind de sfeer eigenlijk altijd wel gezellig. Alleen jammer van bepaalde mensen op bokt die sneaky op een boktroddelforum verdraaide dingen neerzetten...
Chiqa schreef:Het handjevol klagers is op één hand te tellen je ziet steeds dezelfde namelijk![]()
Dat bokt al zo lang bestaat, bijna 152.000 leden heeft zegt toch wel genoeg, dit forum loopt prima![]()
Ik zit er graag, kopje thee, koekje dr bij en lezen maar.
mardjai schreef:Juangi schreef:
Ik vind de sfeer eigenlijk altijd wel gezellig. Alleen jammer van bepaalde mensen op bokt die sneaky op een boktroddelforum verdraaide dingen neerzetten...
Dit ben ik dus niet met je eens.
Als je ergens kritiek op heb mag dat niet gezegd worden, of mensen vinden het nodig om je persoonlijk aan te vallen.
Dat maakt de sfeer er hier niet beter op.
En waar is het boktroddelforum met mensen van bokt die sneaky verdraaide dingen neerzetten?
mardjai schreef:Ik kom zelf ook op geit en vindt het niet het boktroddelforum.
Ik heb daar dezelfde naam als hier dus niets sneaky's van mijn kant,
En vindt mezelf al helemaal niet gefrustreerd.
Maar ik wil graag 2 kanten van een verhaal horen.
En helaas hoor je hier op bokt alleen de "bokt" kant.
En tuurlijk worder er op geit dingen geschreven waar ik mijn bedenkingen bij heb, maar dat gebeurt hier op bokt dus zeer zeker ook.
En op geit zitten dus wel een flink aantal leden die weten waar ze over praten en die ik nu op bokt dus erg mis.
Altijd fijn mensen met bakken vol (paarden) ervaring om op terug te vallen.
Ik hoor nl liever goede adviezen dan oeh en ach
Juangi schreef:Tis ook absoluut geen persoonlijke aanval richting geiters, alleen dat ik vind dat er daar ook wel gefrustreerde mensen op zitten als ik sommige dingen lees. En sneaky vanwege bepaalde dingen die er over mij op zijngezet die ontzettend verdraaid en overdreven zijn en absoluut niet uit eerste hand.
Kijk er zelf regelmatig op, maar ben toch meer een bokker.Vind wel ontzettend jammer dat bepaalde mensen een ban hebben gekregen, juist diegene die zo goed advies gaven...
mardjai schreef:Juangi schreef:Tis ook absoluut geen persoonlijke aanval richting geiters, alleen dat ik vind dat er daar ook wel gefrustreerde mensen op zitten als ik sommige dingen lees. En sneaky vanwege bepaalde dingen die er over mij op zijngezet die ontzettend verdraaid en overdreven zijn en absoluut niet uit eerste hand.
Kijk er zelf regelmatig op, maar ben toch meer een bokker.Vind wel ontzettend jammer dat bepaalde mensen een ban hebben gekregen, juist diegene die zo goed advies gaven...
Ik heb even snel terug zitten kijken en het is maar 1 persoon waar jij op doel.
Jammer dat je daardoor deze menig heb.
En geloof me sneaky volk zit hier op bokt volop alleen op geit is het open en bloot en hier niet.
Pucknew schreef:Je ziet dingen staan die je sneaky vind. Nou meid, hier zie je de sneaky zaken niet staan omdat dat achter de schermen gebeurt.
robeer schreef:Ik heb het niet over de Nederlandse top hoor maar gewoon over mensen met 40 jaar paardenervaring. Die zouden een hele goede aanvulling kunnen zijn hier, in de paardentopics. Maar helaas blijvendie weg door het hoge 'penygehalte'.
Yamcha schreef:robeer schreef:Ik heb het niet over de Nederlandse top hoor maar gewoon over mensen met 40 jaar paardenervaring. Die zouden een hele goede aanvulling kunnen zijn hier, in de paardentopics. Maar helaas blijvendie weg door het hoge 'penygehalte'.
Ik zou zeggen: doe er iets aan!
Open leuke, discussiewaardige RT-topicsAls mensen het interessant vinden posten ze echt wel
Denk dat je er zelf als gebruiker heel veel aan kunt doen als je maar wilt. Het kan zoveel mooier en leuker. Dan kun je Bokt gaan bashen op een ander forum, maar dat draagt niet bij tot de sfeer hier. Als je Bokt wilt veranderen, moet je het hier doen.
Andere fora kunnen best leuk zijn, daar niet van, maar je kan klagen over het hoge pennygehalte (en dat vind ik ook wel hoor) maar je kan ook iets doen aan het hoge pennygehalte natuurlijk.
En laten we wel wezen: 80% van de paardeneigenaars heeft in wezen de ballen verstand van paarden. Net zoals 80% van de hondeneigenaars geen beul heeft hoe je nu eigenlijk een hond opvoedt. Je kunt je natuurlijk blauw ergeren aan domme reacties, dat kan, maar daar schiet je niks mee op. Je kunt ook jouw mening geven, die onderbouwen, en er zal altijd wel iemand zijn die het interessant vindt wat je zegt, en er iets mee doet. Die het uitprobeert, en merkt dat het wérkt. Dan is Bokt weer een stukje minder Penny