robeer schreef:Ik heb het niet over de Nederlandse top hoor maar gewoon over mensen met 40 jaar paardenervaring. Die zouden een hele goede aanvulling kunnen zijn hier, in de paardentopics. Maar helaas blijvendie weg door het hoge 'penygehalte'.
Ik zou zeggen: doe er iets aan!
Open leuke, discussiewaardige RT-topics

Als mensen het interessant vinden posten ze echt wel

Denk dat je er zelf als gebruiker heel veel aan kunt doen als je maar wilt. Het kan zoveel mooier en leuker. Dan kun je Bokt gaan bashen op een ander forum, maar dat draagt niet bij tot de sfeer hier. Als je Bokt wilt veranderen, moet je het hier doen.
Andere fora kunnen best leuk zijn, daar niet van, maar je kan klagen over het hoge pennygehalte (en dat vind ik ook wel hoor) maar je kan ook iets doen aan het hoge pennygehalte natuurlijk.
En laten we wel wezen: 80% van de paardeneigenaars heeft in wezen de ballen verstand van paarden. Net zoals 80% van de hondeneigenaars geen beul heeft hoe je nu eigenlijk een hond opvoedt. Je kunt je natuurlijk blauw ergeren aan domme reacties, dat kan, maar daar schiet je niks mee op. Je kunt ook jouw mening geven, die onderbouwen, en er zal altijd wel iemand zijn die het interessant vindt wat je zegt, en er iets mee doet. Die het uitprobeert, en merkt dat het wérkt. Dan is Bokt weer een stukje minder Penny