Edit en met reden moet het al na 1 dag te doen zijn

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
GamblersCup schreef:Mijn bericht was een reactie op iemand die schreef dat er wel een probleem is als er verwijderd kan worden: dat dan oneerlijke verkopers meer kans hebben de boel op te lichten. En voor die oneerlijke verkopers is bokt niet verantwoordelijk, dus hoeft daar geen rekening mee te worden gehouden. Kortom, verwijderen moet gewoon kunnen.
LuvdaTossa schreef:Optie 1: Account + Alle berichten verwijderen
Optie 2: Accountnaam veranderen in 'gast'
Optie 3: Knop voor zelf berichten verwijderen/wijzigen
Optie 4: Alle posts van alle gebruikers na 2 jaar verwijderen
]
__Esther__ schreef:Bon_Bon schreef:ik stem voor wat betreft alles verwijderen of op zn minst je naam kunnen wijzigen.
Je kunt al wel je naam wijzigen maar dat mag ook maar 1x volgens mij. Plus dat je door diverse post altijd herkenbaar kan zijn. Ja die kan je op verzoek ook weg laten halen.... maar als je al jaren op bokt zit. Ga ze maar is na zoeken![]()
Ik zou het igg wel fijn vinden om het account te kunnen verwijderen. Heb ik ook gedaan met mijn hyves account en dat bevalt zeer goed. Dat de mogelijkheid er is door zelf met een klik je account te kunnen verwijderen óf te kunnen veranderen in gast (o.i.d.) is gewoon een fijn idee. Daarnaast is het gewoon wettelijk zo bepaald dus ja
Chiqa schreef:Je schrijft die berichten toch zelf? Stukje eigen verantwoording is toch niets mis mee?
En hoe zou het volgens jou voor een beheerder dit gemakkelijker kunnen doen?
BartVB schreef:@Mosh; Ik heb jouw verzoek voorbij zien komen, is de eerste keer dat we zoiets meemaken en we zijn aan het kijken wat we verder voor je kunnen betekenen. Voor een groot deel is dat een technisch verhaal en dat loopt op dit moment allemaal een heel stuk trager dan normaal. Laten we nog iets over weten iig.
Chiqa schreef:Jammer dat er zo persoonlijk moet worden gereageerd.....
Anoniem schreef:dan doe je gast1 en gast2.
BartVB schreef:Account inactief maken kan, daarvoor een mail sturen naar webmaster at bokt.nl Alle posts op 1 account zetten is technisch iets lastiger maar geeft vooral het risico dat topics weer onleesbaar worden. Een topic met 2 berichten van 'Gast' met compleet tegenovergestelde standpunten is niet perse handig
Anoniem schreef:maar wat maakt dat dan uit???
als iemand(en ik houd het maar even bij mezelf...)een goede reden heeft,om alle posts verwijderd te zien,dan kan je daar toch gewoon gehoor aan geven?
(dan heb ik het,bij mezelf,over een aantal jaren ALLES)
Blijheid schreef:Anoniem schreef:maar wat maakt dat dan uit???
als iemand(en ik houd het maar even bij mezelf...)een goede reden heeft,om alle posts verwijderd te zien,dan kan je daar toch gewoon gehoor aan geven?
(dan heb ik het,bij mezelf,over een aantal jaren ALLES)
Om even terug te komen op wat ik eerder zei, ik vind de oude topic vaak erg handig. Lees vaak terug, en ik kan me niet voorstellen dat ik daarin de enige ben.
Als al jou posts verwijderd worden (en meerdere gebruikers willen dat blijkbaar) dan gaat dat ten koste van de informatie uit oude topics. Dat lijkt mij erg jammer
Is er niet mee te leven als je "onherkenbaar" wordt gemaakt door je naam in gast1234 te veranderen, en je profiel/account leeg en inactief wordt? Dan is er toch niks meer naar jou te herleiden?
edit: wat chiqa zegt dus