Hier ook afkickverschijnselen en idd nog steeds niet verder gekomen als het inlogscherm. Met IE lukt het trouwens wel, maar dat is echt ontzettend bagger bokken Ik wil mijn toegang met Opera Mini terug
Ok, duidelijk nu... Kan het reproduceren op Opera Mini 4.2 en 5.0 heb alleen geen idee wat er dan precies fout gaat. Werkt het inloggen op andere sites wel?
Maar als het eenmaal misgegaan is met inloggen dan kan ik ook een tijdje er helemaal niet op komen. Tenzij ik mn cookies delete. Of gewoon 'een paar uur wacht'.
Creatas
Geplaatst: 22-12-10 23:28
Ik kan via opera overal komen behalve hier.
Op 1 uitzondering na.. Ik kreeg gisteravond 1x een zelfde melding toen ik op een weersite wilde kijken. Echter na refreshen kon ik er wel gewoon weer op... En nog steeds niet op bokt...
Voor de mensen met Opera Mini 5, het lijkt te helpen als je de cookies verwijdert na een mislukte inlogpoging. Dat doe je via Settings -> Privacy -> Delete Cookies
Maar geen idee waarom Opera hier over z'n nek gaat. Zoiets raars gebeurt er niet tijdens het inloggen... Morgen meer als er dan wat tijd is.
Nee bij mij ook niet. Het enige wat er dan gebeurt is dat ik wel weer op m.bokt.nl kan maar nog steeds niet inloggen. Zelfde geldt overigens voor www.bokt.nl
xRoosss
Geplaatst: 22-12-10 23:46
Ik zit op mijn Ipod, nergens problemen mee. Ik zit gewoon op safari internet.
bassistje
Geplaatst: 23-12-10 00:16
Hehe na heel lang prullen kan ik er nu eindelijk ook weer op! De cookies verwijderen en alles heeft hier geholpen Hier werkt zowel bokt als facebook nu weer
Werkt hier ook niet (meer). Gebruik Opera 10.00 (Windows Mobile).
Zowel bokt.nl en m.bokt.nl werken prima totdat je inlogt met je naam +ww, daarna een interne communicatiefout. Pas na cookies wissen kun je weer op bokt, totdat je inlogt, hij loopt dan weer vast.
Bij internet explorer for Windows Mobile werkt alles wel naar behoren (maar IE is niet mijn favoriet).
met nokiaE75 nooit inlog problemen.....wel soms met verzenden van berichten...heb ik een heel epistel met mn dikke vingers getikt ,loopt ie vast op t verzenden....telefoon uit en weer aan zetten helpt dan.
Ik gebruik nu tijdelijk mijn oude telefoon weer.. En besef me dat ik daar nog nooit mee heb kunnen inloggen via opera.. Dat is dus al anderhalf jaar minimaal.. Met de gewone Samsung browser lukt het wel
Ik heb opera 5.1 gedownload in de hoop dat daar alle problemen mee opgelost waren. Naast ik nu een enorm irritante browser heb, kan ik nog steeds niet op Bokt.
Ik probeerde het laatst ook, en ook ik kwam niet verder dan het inlogscherm. Ik bok nu gewoon op mijn mobiel via www.bokt.nl, alleen duurt dat wel vrij lang...