Femke schreef:Tja, ik probeer ook geen ruzies op te zoeken...
Sterker nog; ik ben uit een aantal door mij veel bezochte topics vertrókken omdat er een aantal pestkoppen zaten die maar van geen ophouden wisten.
Helaas achtervolgen zij mij nu ook in m'n andere topic, waar ze niet eens aan deelnemen.
Om daar in te breken en de boel alsnog op te stoken.
Dus ik probeer het uit de weg te gaan, maar wordt alsnog gevolgd/achtervolgd door relschoppers.
Mijn enige optie: in een hoekje zitten en m'n smoel houden. En toekijken hoe ik langzaam weggepest wordt door een groepje bokkers dat er keer op keer zonder sancties vanaf komt.
En zodra ik 1x voorzichtig wat zeg in mijn verdediging (omdat de mods keer op keer gewoon weigeren in te grijpen) heb ík direct een OW of ban te pakken.
En dat is nou precies de manier van aanpak waar ik niets van snap.
Je wordt net zo lang in een hoekje gedreven tot je niets meer kunt. En de mensen die daarvoor verantwoordelijk zijn, kunnen daar ongestraft mee door gaan.
Femke: Op het binnenvallen in een HK topic staat een OW. Ik weet dat er een hoop bokkers zijn die niet van TEMmen houden, die het klikken vinden, maar als er een aantal mensen jouw steeds blijft achtervolgen kan je temmen of een pb naar een mod sturen. Op het moment dat er dan een HK topic wordt binnen gevallen staat daar een OW op.
Ik weet dat een hoop gebruikers denken dat dat geen nut heeft, en in het begin gebeurt er misschien ook nog niets, maar als je het meld breng je het wel onder de aandacht, en indien het dus veel vuldig voorkomt begint het op te vallen en kan er actie genomen worden door het mod team.
Zie het als melding bij de politie maken ipv aangifte.
Bokt moet voor iedereen prettig kunnen zijn, zonder aanvallen, dus ik begrijp best dat topics die persoonlijk worden op slot gaan, zeker als je daar vaak dezelfde mensen tegen komt en al eerder is gebleken dat een hulk niet werkt.