Ik vind het ook niet mooier en moet er vooral erg aan wennen dat het knopje 'plaatsen' niet meer in het midden zit. Hopelijk werkt het nu wel lekker bij mensen met een tragere computer, dan is het niet voor niks
Liselot
Geplaatst: 30-11-10 16:58
ik vind hem links ook lelijk, in het midden is mooier en ook fijner!
als het vak in het midden staat kan hij toch ook prima breder zijn dan dat ie was? daarvoor hoeft ie toch niet naar links?
Wat is er dan precies traag? Gaat het alleen mis met typen of ook op andere momenten?
Met het typen loopt ie meestal vast en als ik de pagina die ik open waar je kunt typen, (bijv even dit topic genomen; bij pagina 3 is ie niet traag. Maar bij pagina 4 weer wel)
Een week nadat het bijna klaar is? Niet in 2010 iig
Sieltjuh
Geplaatst: 30-11-10 21:10
BartVB schreef:
Ik vrees in iedergeval met grote vrezen voor de nieuwe layout Als het opschuiven van 1 vakje met een paar centimeter al zoveel ophef veroorzaakt...
Haha, nee hoor, dan is alles anders. Dan kan het wel
Maar 1 ding anders dan normaal zorgt voor "verwarring"
Fenrir
Geplaatst: 30-11-10 21:16
Joh natuurlijk staat half Bokt op z'n achterste poten als we een nieuwe layout krijgen. Dat was met deze en andere ook zo..... en nu is iedereen er zo aan gewend dat we gezellig met z'n allen bij de volgende gaan klagen.
Als ik nu gebruik maak van het snelantwoorden vak druk ik vaak perongeluk op 'nieuw antwoord' ipv. 'plaatsen'; hier had ik geen last van toen het snelantwoorden vak nog gewoon gecentreerd stond.