saskiakefie schreef:Sabine_Duco schreef:Met een reden... aangezien je er op Bokt zomaar op aangekeken kunt worden wat je daar post. Of nee, er wordt niet gemod buiten Bokt.
Nou dat heb ik gemerkt zeg! Wat een bullsh*t is dat!!
Verklaar je nader?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Waves schreef:Alane schreef:En identiteit verhullen: gewoon nites posten waar je ooit later spijt van zou kunnen krijgen.
Als jij hotmail gebruikt ga je er toch ook vanuit dat Microsoft er zoveel mogelijk aan gedaan heeft om het veilig te maken? Als jij Marktplaats gebruikt wordt je emailadres ook gecodeerd.
Zoals al eerder aangegeven kunnen bemiddelaars niet in PBs behalve hun eigen PBs. Moderators kunnen ook niet in PBs van andere gebruikers, Eline kan dat ook niet en ik heb daar ook geen optie voor. Wel is het zo dat al die PBs natuurlijk ergens door het databeest worden opgeslagen, ze moeten immers getoond kunnen worden aan de ontvanger. In theorie zou ik handmatig in de database kunnen graven op zoek naar PBs. Dat gebeurt echter niet aangezien dit wettelijk waarschijnlijk niet mag, ethisch onverantwoord is, ik het zelf niet zou pikken als een beheerder van een site waarop ik actief ben dit zou doen en het ook nog een enorme hoop werk/gedoe is.