Aideen schreef:Ibbel schreef:Wat buiten bokt gebeurt wordt nooit in welke beslissing dan ook meegenomen.
Waarom heeft Kiwiko dan een BOT?
KiWiKo had sowieso al een SA tijdens een ban.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ikdoemaarwat schreef:Jans schreef:Zelfs dat kan, al wordt er van je verwacht dat je als mod jezelf op de vlakte houdt, dus geen grenzen gaan opzoeken.
en weer jammer dat er geen namen genoemd mogen worden!
want als je als mod een ban kan krijgen waarom hebben bepaalde mod's dan nog geen bot?
die houden continu de hand boven het hoofd van andere en zijn niet neutraal!
Specials schreef:Toevallig hebben wij contact met Kim en toevallig vind Kim het inderdaad niet erg als hier vertelt word wat er volgens bokt mis is gegaan...
Mijn hemel... Verder lezen als je neus lang is schattii....
Het gaat er om dat de waarheid naar boven moet komen, En dat er vragen beantwoord moeten worden... PUNT..
Nikka schreef:@Ibbel: Volgens mij heeft Kiwiko helemaal geen bezwaar ertegen dat het bekend gemaakt wordt.
Trouwens bij Suleilitha stond er ook gewoon een reden voor haar permanente ban en bij Kiwiko doen ze ineens zo schijterig. Dan denk ik : rara hoe kan dat nou?
chevax schreef:Ik denk dat dat een deel van het probleem is, namelijk dat er wordt gedacht dat er een doofpot is waar vanalles wordt in gestopt. Aan de ene kant wordt er van de mods verwacht dat we onpartijdig zijn, aan de andere kant wordt het ons kwalijk genomen als we op bepaalde vragen niet kunnen antwoorden.
Aideen schreef:Welke regels heeft ze dan overtreden? Dit is ontzettend algemeen en zou op van alles kunnen slaan. Door cheaveaux werd gezegd in het andere topic dat we de kant van Kim als waarheid beschouwen. Maar als het team niet uitlegt wat er precies aan de hand is geweest, kunnen we ook niet anders...
Ibbel schreef:ikdoemaarwat schreef:ibbel......je post wijst uit dat je de helft niet weet en nog steeds de onschuld inziet.......
misschien toch eens alle gesloten topics die nog te lezen zijn eens lezen en proberen een duidelijk beeld te scheppen wat er nou daadwerkelijk speelt op bokt......
en dan nog eens met een mooie vergelijking komen
Nee hoor, ik ben geen komplottheoriezoeker. Ik weet hoe het werkt achter de schermen, ben 3,5 jaar mod geweest, en ik weet hoe goed en nauwgezet er wordt gewerkt. En hoeveel stank voor dank je krijgt weet ik ook...
Brainless schreef:@Ibbel
Dus als jij uit een winkel wordt geschopt en de klanten die in de winkel staan willen weten waarom (of ze willen je helpen/het tegendeel bewijzen).... heb je pech, want je bent te gast....
Specials schreef:Psies, Sommige lezen maar 1 kant omdat de bokt kant stil word gehouden, het zou toch voor ieder zn gemoeds rust beter zijn om gewoon openkaart te spelen?
Gulpje schreef:Ayasha schreef:Als ik mod zou zijn kon je er ook in stikken als je je berichten zo plaatste.
Smiley of niet, dit kan wel even wat minder.
Cayenne schreef:Specials schreef:Psies, Sommige lezen maar 1 kant omdat de bokt kant stil word gehouden, het zou toch voor ieder zn gemoeds rust beter zijn om gewoon openkaart te spelen?
en dan krijg je: "ja maar" dit en dat. De een liegt.. de ander liegt..
Je schiet er niets mee op. Wie zegt dat iemand open kaart speelt of de boel nog eens een keer verdraaid?
Het haalt niets uit, echt nietHet is woord tegen woord en op dat punt valt er gewoon geen eer te behalen.