En nu ben ik het zat...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 12:37

Aideen schreef:
Ibbel schreef:
Wat buiten bokt gebeurt wordt nooit in welke beslissing dan ook meegenomen.

Waarom heeft Kiwiko dan een BOT?

KiWiKo had sowieso al een SA tijdens een ban. ;) Waarvoor die eerste (ik geloof wel tijdelijke) ban was weet ik niet. Dat heb ik niet gevolgd.

janesmith

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 12:38

ikdoemaarwat schreef:
Jans schreef:
Zelfs dat kan, al wordt er van je verwacht dat je als mod jezelf op de vlakte houdt, dus geen grenzen gaan opzoeken.

en weer jammer dat er geen namen genoemd mogen worden!
want als je als mod een ban kan krijgen waarom hebben bepaalde mod's dan nog geen bot?
die houden continu de hand boven het hoofd van andere en zijn niet neutraal!

En zo is het!

Specials

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-10 12:38

Toevallig hebben wij contact met Kim en toevallig vind Kim het inderdaad niet erg als hier vertelt word wat er volgens bokt mis is gegaan...
Mijn hemel... Verder lezen als je neus lang is schattii....

Het gaat er om dat de waarheid naar boven moet komen, En dat er vragen beantwoord moeten worden... PUNT..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 12:39

Welke regels heeft ze dan overtreden? Dit is ontzettend algemeen en zou op van alles kunnen slaan. Door cheaveaux werd gezegd in het andere topic dat we de kant van Kim als waarheid beschouwen. Maar als het team niet uitlegt wat er precies aan de hand is geweest, kunnen we ook niet anders...

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 12:39

Specials schreef:
Toevallig hebben wij contact met Kim en toevallig vind Kim het inderdaad niet erg als hier vertelt word wat er volgens bokt mis is gegaan...
Mijn hemel... Verder lezen als je neus lang is schattii....

Het gaat er om dat de waarheid naar boven moet komen, En dat er vragen beantwoord moeten worden... PUNT..

Moeten staat op stal. Ze moeten niks. Als we nu eens beginnen met die toon op zij te schuiven dan zijn de mods misschien al meer geneigd tot mee werken. ;) Als ik mod zou zijn kon je er ook in stikken als je je berichten zo plaatste. :)

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 12:40

Specials schreef:

Moet? Van wie? Waarom denk jij dat te kunnen eisen? Je bent hier te gast...

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 12:41

Nikka schreef:
@Ibbel: Volgens mij heeft Kiwiko helemaal geen bezwaar ertegen dat het bekend gemaakt wordt.
Trouwens bij Suleilitha stond er ook gewoon een reden voor haar permanente ban en bij Kiwiko doen ze ineens zo schijterig. Dan denk ik : rara hoe kan dat nou?

Nee hoor, die is volgens mij best bereid zelf te vertellen wat zij te horen heeft gekregen. Maar dat kan niet, want ze is geband.

Ik ben een over het algemeen zeer tevreden Bokt-gebruiker, maar van de Slimmerik kwestie gaan mijn wenkbrauwen zo ver omhoog dat het lijkt alsof ik Botox heb gebruikt. Hoe kan het nu dat deze gebruiker zo de hand boven het hoofd gehouden wordt? Tsja, en dan al deze topic en mensen die waarschuwingen/bans krijgen als haar naam of die van Kiwiko wordt genoemd, vinden jullie het echt raar dat mensen vraagtekens hebben, regels of geen regels?
Het gewraakte topic waarin ze bepaalde dingen toegeeft is overigens gewoon via Google te vinden. Het gaat om een topic van meer dan 45 pagina's, echt bizar dat dat gewoon is 'verdwenen'.

Specials

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-10 12:42

Mijn hemel... Wat een ************
Als ze elke keer vragen in de doofpot blijven gooien,Blijft dit gedoe door gaan en door gaan, Als je gewoon die vragen beantwoord is het verhaal snel klaar...

janesmith

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 12:42

chevax schreef:
Ik denk dat dat een deel van het probleem is, namelijk dat er wordt gedacht dat er een doofpot is waar vanalles wordt in gestopt. Aan de ene kant wordt er van de mods verwacht dat we onpartijdig zijn, aan de andere kant wordt het ons kwalijk genomen als we op bepaalde vragen niet kunnen antwoorden.

Ik heb al een tijdje een database aangelegd met allerlei berichten (ook die al gewist zijn!) en PB's waar lezers hun vingers bij af zullen likken. (Om maar onze premier aan te halen).
Laatst bijgewerkt door janesmith op 29-10-10 12:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 12:42

Aideen schreef:
Welke regels heeft ze dan overtreden? Dit is ontzettend algemeen en zou op van alles kunnen slaan. Door cheaveaux werd gezegd in het andere topic dat we de kant van Kim als waarheid beschouwen. Maar als het team niet uitlegt wat er precies aan de hand is geweest, kunnen we ook niet anders...

De boktregels :+ Er is nou al diverse keren gemeld dat sancties richting gebruikers niet besproken worden, of Kim dat nou wilt of niet.
Dat de "kant van Kim" door mensen als waarheid wordt beschouwd is jullie goed recht, maar hou er wel rekening mee dat dit slechts 1 kant is, en ook daarbij wordt niet alles verteld helaas.
Ook ik vind het jammer dat Kim niet meer op bokt zit. Het was een waardevolle gebruikster :)
Maar ook Kim was hier te gast, en als je je niet aan de regels van de gastheer kunt houden, dan houdt het helaas gewoon op. Of het nou Jantje, Pietje of Keesje met 100.000 posts is.

Daarnaast vind ik het ongelooflijk respectloos om gebruikers (die hier verder totaal buiten staan) op een ander forum eens lekker door het slijk te halen.
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 29-10-10 12:46, in het totaal 2 keer bewerkt

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 12:43

Ibbel schreef:
ikdoemaarwat schreef:
ibbel......je post wijst uit dat je de helft niet weet en nog steeds de onschuld inziet.......

misschien toch eens alle gesloten topics die nog te lezen zijn eens lezen en proberen een duidelijk beeld te scheppen wat er nou daadwerkelijk speelt op bokt......

en dan nog eens met een mooie vergelijking komen ;)

Nee hoor, ik ben geen komplottheoriezoeker. Ik weet hoe het werkt achter de schermen, ben 3,5 jaar mod geweest, en ik weet hoe goed en nauwgezet er wordt gewerkt. En hoeveel stank voor dank je krijgt weet ik ook...

dan zoek je dus in de verkeerde hoek!

en ja ik weet ook hoe het werkt achter de schermen, en daar hoef je geen mod voor te zijn , hooguit een kennis te hebben die mod is of is geweest ;)
weet nog heel goed hoeveel rottigheid er besproken werd achter de schermen, gebruikers die niet op normale toon besproken werden, en gebruikers die er letterlijk tussenuit geplukt werden om met zn allen bovenop te zitten en die eruit te werken
screenshoots zijn destijds ook gemaakt , en veilig opgeslagen ;)
ik heb ze niet gemaakt, maar het is niet moeilijk om de bewijzen op tafel te leggen

en het is dus al jaren zo dat het er achter de schermen niet eerlijk aan toe gaat
nu weer niet, alleen wel hebben ze de fout gemaakt de grotere namen te pakken en steken te laten vallen.....
door nu te zwijgen bekennen ze alleen maar schuld!

overigens weet ik ook wel dat ex-mod's bijna erin geschopt wordt, geen boekje open te mogen doen over de zaken.....

nu jij weer ;)
Laatst bijgewerkt door Ojajoh op 29-10-10 12:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Brainless

@Ibbel
Dus als jij uit een winkel wordt geschopt en de klanten die in de winkel staan willen weten waarom (of ze willen je helpen/het tegendeel bewijzen).... heb je pech, want je bent te gast....

Gulpje

Ayasha schreef:
Als ik mod zou zijn kon je er ook in stikken als je je berichten zo plaatste. :)

Smiley of niet, dit kan wel even wat minder.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 12:46

@Cayenne: Ik wil best de andere kant van het verhaal horen, maar die wordt niet geplaatst door het team. En daar ligt in mijn ogen het probleem. Ik heb een subjectief beeld van de gebeurtenis (geef ik eerlijk toe) en geef de kans aan het team om hun verhaal te doen, maar dat mag/kan niet. En daar erger ik me aan.

Over je edit: Daar ben ik het met je eens, dat vind ik ook te ver gaan.

Specials

Re: En nu ben ik het zat...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-10 12:48

Psies, Sommige lezen maar 1 kant omdat de bokt kant stil word gehouden, het zou toch voor ieder zn gemoeds rust beter zijn om gewoon openkaart te spelen?

Specials

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-10 12:48

Ayasha schreef:
Als ik mod zou zijn kon je er ook in stikken als je je berichten zo plaatste. :)

Misschien moet je je aanmelden als Mod, Schijnbaar pas je er dan erg goed tussen :)

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 12:49

Ik heb ook respect voor de moderators en het werk dat zij doen.
Wat ik alleen zo jammer vindt, is dat een hoop mensen die veel goede informatie geven hier op Bokt, vanwege hun eigen mening ook vaak een ban krijgen. Heb al zoveel goede Bokkers niet meer terug zien keren, eeuwig zonde. Van de Penny meisjes hebben we er naar mijn mening meer dan zat, maar juist die mensen van wie je kan leren zou ik graag weer terug hebben op Bokt. :D

En het banbeleid, ja ik vindt het nog steeds maar een raar, onzinnig beleid. Hoe zit dat dan bij mij? Ik heb ooit een ban gehad ivm. een SA, wat mijn zusjes account was. Laatst kreeg ik een OW, krijg ik dan de volgende keer voor een langere periode ban? Lijkt me stompzinnig, want het was niet eens een overtreding.

Verder moddies, keep up the good work.

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 12:49

Brainless schreef:
@Ibbel
Dus als jij uit een winkel wordt geschopt en de klanten die in de winkel staan willen weten waarom (of ze willen je helpen/het tegendeel bewijzen).... heb je pech, want je bent te gast....

Ja. Andere klanten hebben daar idd niets mee te maken.
Maar je vergelijking gaat mank, want hier op internet zijn nooit getuigen die je in een winkel wel hebt. Alles via internet is één op één, het is altijd maar 1 persoon die schrijft, 1 persoon die een mening heeft. Die wordt wel door meerdere gelezen, maar wat er waar van is kan níemand controleren. Dus niemand kán zien of ik wat gejat heb in die winkel of niet. De mening van de andere klanten doet dus per definitie niet ter zake.

En daarom kan het team dus ook alleen maar (zo goed mogelijk) de redelijk starre regels hanteren, want getuigen verhoren etc is domweg niet mogelijk, omdat die er niet zijn. En daarom wordt dus ook wat IRL (waar wel getuigen bij kunnen zijn) niet meegenomen, want het beheer heeft geen opsporingstaak of -bevoegdheid. Het is dus allemaal papierwerk en idd deels 'giswerk', maar dan toch zo veel mogelijk onderbouwd door wat 'de waarheid' lijkt te zijn.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 12:50

Specials schreef:
Psies, Sommige lezen maar 1 kant omdat de bokt kant stil word gehouden, het zou toch voor ieder zn gemoeds rust beter zijn om gewoon openkaart te spelen?

en dan krijg je: "ja maar" dit en dat. De een liegt.. de ander liegt..
Je schiet er niets mee op. Wie zegt dat iemand open kaart speelt of de boel nog eens een keer verdraaid?
Het haalt niets uit, echt niet :) Het is woord tegen woord en op dat punt valt er gewoon geen eer te behalen.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 12:51

Gulpje schreef:
Ayasha schreef:

Smiley of niet, dit kan wel even wat minder.

En de reacties naar de mods niet? :(:) Misschien had je daar eens moeten beginnen dan hadk mijn reactie waarschijnlijk niet eens gegeven. :D

Specials: nee dankje. Ik stel de mods regelmatig in vraag en dat kunnen een groot deel er van je ook rustig vertellen. :D Ik denk niet dat ze me graag in het team zouden willen. _O- Daarbij antwoord ik veel te vaak en te eerlijk. Maaarrrr wat je wél moet onthouden in je opmars: De mods zijn ook onderhevig aan regels vanuit het beheer, het is niet omdat ze iets wíllen zeggen dat ze het ook mógen. Dus richt je pijlen op Bart en Eline en niet op de mods die vermoedelijk enkel hun beleid volgen.

Cayenne

Re: En nu ben ik het zat...

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 12:52

Ayasha, op het moment dat jij in het team komt, stap ik op :+ :D

Specials

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-10 12:52

Maar toen met RK werd er wel open over gedaan, De meeste hebben de bokt kant gehoord en een deel heeft ook de RK deel gehoord.
Mensen kunnen dan beide kanten lezen en dus zelf bepalen wat ze geloven , Als ik maar 1 kant hoor geloof ik ook de kant die ik hoor..

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 12:53

_O- daar kan ik me iets bij voorstellen. Ik denk een hoop leden met je! _O-

Specials: Niet waar. Met RK werd er heel gesloten over gedaan tot ze uiteindelijk het gedram beu waren. ;) En nog steeds hebben ze liever nie dat je RK vernoemd.

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 12:53

Cayenne schreef:
Specials schreef:

en dan krijg je: "ja maar" dit en dat. De een liegt.. de ander liegt..
Je schiet er niets mee op. Wie zegt dat iemand open kaart speelt of de boel nog eens een keer verdraaid?
Het haalt niets uit, echt niet :) Het is woord tegen woord en op dat punt valt er gewoon geen eer te behalen.

Maar dan is alles wel opnbaar en is het aan de mensen persoonlijk om conclusies te trekken, je kan ook een gesloten topic open waarin alles uitgelegt wordt, maar waar er geen reactie's geplaatst kunnen worden

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 12:54

@Ibbel wat je zegt klopt precies.
Het is heel moeilijk te bewijzen wat er precies achter de schermen gebeurd.(zowel positief als negatief).
Daarom verbaasd het mij dat er bij sommige gebruikers wel gelijk een negatieve conclusie wordt getrokken terwijl ook bij hun je niet altijd weet wat er speelt.
Als ik al een OW krijg voor een onderschrift die door veel andere gebruikers ook gebruikt wordt en ik ben de enige die erop wordt aangesproken dat het om een persoonlijke vete gaat (waarvan ik zelf niets wist..).