Heino schreef:Gut en ik maar denken dat het alleen op de politieke topics hommeles was... En dat het allemaal maar aan mij ligt zoals gesuggereerd wordt door zeker modjes.
Hommeles komt overal op Bokt. Net als de modjes.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bellona_K schreef:Ik stuurde de TS over een gelijk op slot gegaan zijnde topic een pb-bericht. Dit bericht kwam er echter niet doorheen. Blijkbaar kunnen wij als bokkers zijnde bepaalde dingen niet eens meer met elkaar bespreken via pb. En toen begon ik mij af te vragen wat jij, TS, in de OP schrijft.
russel schreef:Bokt is misschien wel gehackt.![]()
Er zit nu iemand thuis op de bank en die heeft de oppersmurfgum in bezit![]()
Smurfie schreef:andere namen moeten door het slijk gehaald worden ( voor zover dat nog mogelijk is want die namen zijn al flink besmeurt).
BartVB schreef:Asyaa schreef:Prachtig democratisch antwoord, maar er staat niks over waarom er dingen verwijderd worden.
Jawel hoor. Het uitvechten van vetes is niet toegestaan op Bokt en sancties van gebruikers worden niet besproken.
BartVB schreef:Asyaa schreef:Prachtig democratisch antwoord, maar er staat niks over waarom er dingen verwijderd worden.
Jawel hoor. Het uitvechten van vetes is niet toegestaan op Bokt en sancties van gebruikers worden niet besproken.
BartVB schreef:Het verhaal van RK is iets dat vooral speelde tussen RK en het team, RK was ook een erg bekende Bokker en toen is daar bij hoge uitzondering besloten om het eea uit te leggen. Was een lastige zaak omdat het dan moeilijk is om op een neutrale manier beide kanten van het verhaal te belichten maar in dat geval leek dit beter dan niets doen.
en hoe zit het met kiwiko dan? en slimmerik-verhaal? hele bekende bokkers voor iedereen, en ook hierin wordt geen uitleg verschaft
tevens hebben jullie , jullie verhaal gedaan over RK, maar waar is het verhaal van RK zelf? een verhaal heeft altijd 2 kanten, met alleen jullie verhaal te honoreren douwen jullie dus jullie verhaal in ons keelgat , en mogen wij het niet over haar verhaal hebben
waarom is haar profiel nog gevuld en staan al haar "beschamende" berichten er dan nog? en waarom worden die van slimmerik wel allemaal netjes weggehaald en wegestopt zodat niemand ze meer kan lezen?
is de hand boven het hoofd houden van bepaalde mensen met zeer grove fouten dan een nieuwe hype?
op deze vragen zou ik nou wel eens concreet antwoord willen, en niet via pb een mooi verhaaltje, maar gewoon hier , openheid voor allen!
Gaat het om een specifiek geval spreek dan een mod aan. Is het een algemeen beleidsding probeer het dan een beetje constructief te brengen en dan gaan wij echt kijken of er iets bijgesteld of aangepast moet worden.
en hoe zit het met de mod's die niet neutraal kunnen zijn? in bepaalde delen van bokt kan ik niet temmen op bepaalde personen omdat deze altijd behandeld worden door een bepaalde mod, die een bepaalde bokker weer heel hard beschermd
een goede aanpassing zou zijn om deze groene iig zwart te maken.....
.