Als je op een topicpagina komt dan kom je met 1x op 'tab' duwen in het snel antwoorden vak uit. 2e keer tab is plaatsen knop. Je kan ook alt-s (send) doen (control-option-s in Chrome op de Mac) afhankelijk van je browser.
Het Snel antwoorden hokje is vandaag wat groter geworden, en staat nu links uitgelijnd ipv in het midden. Dat het hokje meegroeit vind ik een goede uitvinding, maar niet dat als je op de onderste regel tikt, dat dat hokje dan meewiebelt. Hoe leg ik dat uit? Hij bibbert in elk geval verschrikkelijk, vreselijk om zo te tikken eigenlijk... Bart? help!
Renske_
Geplaatst: 16-11-10 00:42
Eeeehm dat snel antwoordne vakje he... die dééd het super, groeide idd mee, heel handig
maar als ik nu voor hij groeit op de onderste regel van t vakje kom verspringt mn beeld steeds heen&weer bij iedere letter die ik typ en zie ik dus niet meer wat ik typ Vakje groeide van de week idd eindeloos mee, nu dus niet meer maar heb ik een knipperende onderste regel en dat is zoooo irritant. Meer mensen last van? Vakje wordt dus niet meer groter en ik zie dus niet wat ik typ... kan er ook niet in scrollen, kan alleen zien wat er in de eerste paar regels past de rest is een raadsel, en dat knipperen bij iedere letter die ik typ maakt me gewoon dol
Ik weet dat Bart vandaag wat dingen heeft zitten veranderen. Misschien dat hier ook een kleine verandering in is doorgevoerd. Wat voor internetbrowser gebruik je? Misschien heeft het daarmee te maken?
MRM25
Geplaatst: 16-11-10 00:59
Heb hetzelfde probleem. Ik gebruik Internet Explorer
En welke versie? Op het werk heb ik ook allerlei rare dingen op mijn scherm omdat ze daar nog werken met de prehistorische versie 6. Thuis draait al tijden versie 8 en dan zijn alle rare dingen ineens verdwenen.