Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wilawander schreef:Vindt dat de regels erg ver gaan. Zo plaatste ik laatst een reactie bij een foto van een katje. ooh wat lief, direct verwijderd want was off topic en een waarschuwing via PB.
Wilawander schreef:.Van de week kreeg ik opeens van alles aan me kop gesmeten in een topic, notabene van iemand die niet op dat account hoort. Reactie is verwijderd en klaar is kees
Wilawander schreef:Mijn man en ik hadden netjes beiden een account maar nee, dat mag niet. Dus acount moet weg.
IMJ schreef:Soms zijn dingen zo naar en pijnlijk dat het goed is dat het verwijderd wordt!
aerdenhout1 schreef:Bart verdiend dan ook wel zijn centjes aan bokt en heel terecht natuurlijk laat dat duidelijk zijn!!!
Zammie schreef:Waar ik me ook aan erger, is dat mensen zoals RK en Sul verbannen zijn. En helemaal om de reden waarom. Dat is wel iets wat door de mods en beheer gedaan is en waar nooit duidelijk een antwoord op is gekomen...
Jolliegirl schreef:Oke bart verdient met reclame... maar hij zal geen winst maken denk ik.
Dan heeft hij servers die draaien.
een domeinnaam.
Soms moeten er dingen gemaakt worden bij de server
meer serverruimte
Komop....
Jolliegirl schreef:aerdenhout1 schreef:Bart verdiend dan ook wel zijn centjes aan bokt en heel terecht natuurlijk laat dat duidelijk zijn!!!
Ben ik héél benieuwd waar Bart zijn centen mee verdient.
Wilawander schreef:Bellatrix heb ik allemaal gedaan zoals jij zegt maar helaas.
Wat betreft discussie's. Ik snap niet waarom sommige discussies op slot moeten. Er zijn vaak topics waar gewoon gediscusierd wordt en tuurlijk zijn er mensen eens en oneens. Dat heet ook discussie maar dan hoeft daar toch geen slotje op?
Je hoeft het ja ook niet met iedereen eens te zijn. Sommige bokkers vindt ik ook erg opvallend in sommige uitspraken en ben ik het 9 van de 10 keer niet eens. maar als ik het eens wel eens ben dan zeg ik dat ook. Met eerlijkheid en openheid kom je het verst.
Bellatrix schreef:Zammie schreef:Waar ik me ook aan erger, is dat mensen zoals RK en Sul verbannen zijn. En helemaal om de reden waarom. Dat is wel iets wat door de mods en beheer gedaan is en waar nooit duidelijk een antwoord op is gekomen...
Ik denk niet dat dit het topic is om het daar over te gaan hebben. Je kan altijd iemand van het beheer een PB sturen voor uitleg. In hoeverre je die krijgt kan ik natuurlijk niet zeggen maar ik lees nu bijna alleen maar negativiteit tegenover de mods...terwijl modden toch echt niet zo makkelijk is, tijd kost en vrijwillig is.
djuno schreef:Jolliegirl schreef:
Kijk....dít vind ik nou nergens over gaan. Hebben wij geen donder mee te maken...en heeft ook in de verste verte niets te maken met het onderwerp.
Jolliegirl schreef:aerdenhout1 schreef:Bart verdiend dan ook wel zijn centjes aan bokt en heel terecht natuurlijk laat dat duidelijk zijn!!!
Ik vind gewoon dat wij blij moeten zijn dat wij gratis bokt hebben, vol met vrijwilligers!