Ik snap best dat je nieuwsgierig genoeg bent om ze te willen lezen hoor.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
jesito schreef:Frantic schreef:over onderling regelen gesproken....
Krijg je en kolere Pb staat er...... ik heb jou in mijn vijanden geplaatst dus je kan ( lekker) niet reageren.....
Of te wel? Hoe kan je iets dan oplossen? Mag je zo'n troel ook aangeven bij een mod???
Dit gaat dus over mij, heerlijk.
Renske_ schreef:ach ik ben ooit door een mod aangesproken op een ruzie die via pb ging.... dus blijkbaar bepaald bokt zelfs wat je via pb mag zeggen
Chiqa schreef:Renske_ schreef:ach ik ben ooit door een mod aangesproken op een ruzie die via pb ging.... dus blijkbaar bepaald bokt zelfs wat je via pb mag zeggen
Nou dat verhaal zal wel anders inelkaar steken
Renske_ schreef:Nou niet dus.
Was een meningsverschil in een topic, en dat mocht niet in het topic want dat was offtopic
Vervolgens via pb verder gegaan, overigens geen bedreigingen oid zoals ik bij Electra lees, en vervolgens kreeg ik een OW vanwege de pb's omdat de andere bokker de pb's naar een mod had gestuurd.
Maar als je zelf en pb openbaar maakt krijg je daar óók een waarschuwing voor van een mod want pb's moeten privé blijven
Schiet mij maar lek met de boktlogica
Maargoed dat pb gedoe is van lang geleden, met een bokker die nu allang niet meer aktief is, nav een topic waar jij niet in zat chiqa dus hoe het in elkaar steekt weet jij niets van
Maar door dit topc schoot me dus ineens te binnen dat ook via pb niet alles mag van bokt, terwijl ze wel altijd roepen dat je dingen per pb moet uitvechten
Ligt er dus maar net aan om welke bokkers het gaat, welke mod je treft, en of de mod jou of de andere bokker goed kent
Electra63 schreef:Renske_ schreef:ach ik ben ooit door een mod aangesproken op een ruzie die via pb ging.... dus blijkbaar bepaald bokt zelfs wat je via pb mag zeggen
Ik heb PB's gelezen (niet aan mij gericht), daar heeft Bokt kennis van genomen, daar staan de meest verschrikkelijke dingen in.
Maar daar is door Bokt niets tegen gedaan, omdat het via PB was.
Ik vind het laf om mensen via PB te bedreigen e.d., maar het zou mij persoonlijk niet raken.