Ik ken helaas toch echt verhalen van mensen die van Adsense gegooid zijn omdat Adsense het idee had dat men een soort deal gesloten had met een ander persoon/IP adres om op elkaar's advertenties te klikken. Neem zelf dus liever het zekere voor het onzekere, aangezien ik door Adsense geen bijbaantje nodig heb
Sja, Adsense' wegen zijn ondoorgrondelijk heb ik ervaren (ervaringen van anderen) dus better safe than sorry Da's waarom ik nog meer ads niet prettig zou vinden (los van het esthethische aspect)
Ach ik vind die balk eigenlijk helemaal niet storend hoor. Was me van de week al een keer opgevallen, maar dacht inderdaad dat het gewoon een nieuw iets was voor iedereen.
Wel vind ik de relevantie van de advertenties in die balk een beetje tegenvallen per topic. Soms worden er wel hele vreemde linken gelegd. Zo heb ik nu bijvoorbeeld bij dit topic keuze uit:
Afvallen Restaurant Paardensport uitslagen Horse Training
De extra balk is nu weg weer voor geregistreerde gebruikers, alleen mensen die niet ingelogd zijn zien deze advertenties nu. Iedereen bedankt voor het testen
Nu kijken of de performance van die advertenties de komende weken voldoende is om deze daar te laten staan.
RelarDevi
Geplaatst: 18-10-10 14:24
Hmm, ik heb het nog steeds en als ik uitgelogd ben, heb ik die balk niet.