Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Alet74 schreef:En als mod zou je moeten ingrijpen wanneer er gediscrimineerd wordt (wanneer groepen mensen onder 1 noemer worden weggezet). Dat lijkt me niet meer dan logisch en ook erg wenselijk!
Alet74 schreef:Ik zou zeggen dat het bijna logisch is dat je, wanneer je niet op de persoon mag spelen, ook niet 'op de groep' mag spelen. Dit valt dan wellicht niet altijd direct onder de noemer discriminatie, maar is ook kwalijk.
Nicolletje schreef:Alet74 schreef:Ik zou zeggen dat het bijna logisch is dat je, wanneer je niet op de persoon mag spelen, ook niet 'op de groep' mag spelen. Dit valt dan wellicht niet altijd direct onder de noemer discriminatie, maar is ook kwalijk.
Dan beginnen we al bij de discussie de PVV-stemmer, dus dit is erg moeilijk dan.
Nicolletje schreef:De tip of vraag om een mod een andere functie te geven dan nu is. En dan bedoel ik echt een totaal van buiten getrokken mod.
Dit idee zal misschien wel een héle andere invulling kunnen krijgen dan de mensen die hier nu posten misschien wel verwachten.
En dan bedoel ik dat niet voordelig.