Waarom kan een Boktaccount niet verwijderd worden?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 00:19

Konstantine schreef:
Nu alleen nog instellen dat nieuwelingen ook niet kunnen PB'en voor ze 25 nuttige posts hebben. Dat zou me een hoop dreig- en stalkpb's schelen.
Of misschien toch temmen op PB's mogelijk maken.

+:)+ Een hele goede !!

RoodZonnetje

Re: Waarom kan een Boktaccount niet verwijderd worden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 00:22

TEMmen/modereren op PB's zou ik ook erg tof vinden ja :)

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 00:43

Heino schreef:

Ik denk niet dat ze dat snel doen, want dan zullen ze pb's moeten gaan lezen. Ik vraag me af of pb's ook onder de privacywet vallen.. plus dat het veel werk oplevert en mods dan helemaal een soort van rechter moeten gaan spelen..

(voor de duidelijkheid; van mij zou het mogen, want nu zijn er bokkers die op het forum de braafheid zelve zijn en ondertussen per pb mensen het leven zuur maken)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 07:14

Konstantine schreef:
Nu alleen nog instellen dat nieuwelingen ook niet kunnen PB'en voor ze 25 nuttige posts hebben. Dat zou me een hoop dreig- en stalkpb's schelen.
Of misschien toch temmen op PB's mogelijk maken.

Ik ben toch al heel wat jaartjes langer lid dan jou maar heb nog nooit een dreig of stalk PB gehad, mss wel eens één of andere frustie in mijn PB box die gaat gewoon linea recta vuilnisvat, nav dit topic meen ik ook weer.

Heb er nooit geen problemen verder meer mee gehad, behalve dat ze het dan op het forum zelf proberen uit te vechten, wat ze ook niet lukt, dan tem ik gewoon.

Ik ben nog steeds van mening dat je dit dus echt zelf in de hand heb, geen reactie geven lost het probleem vanzelf op. (Je mist immers de actie reactie)

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 07:54

dwaallicht schreef:
Heino schreef:

Ik denk niet dat ze dat snel doen, want dan zullen ze pb's moeten gaan lezen. Ik vraag me af of pb's ook onder de privacywet vallen.. plus dat het veel werk oplevert en mods dan helemaal een soort van rechter moeten gaan spelen..

(voor de duidelijkheid; van mij zou het mogen, want nu zijn er bokkers die op het forum de braafheid zelve zijn en ondertussen per pb mensen het leven zuur maken)

En daar ben ik het helemaal mee eens....
Een mod hoeft niet alle pb's van iedereen te lezen, maar als er een keer iets is zouden ze die mogelijkheid moeten hebben.

Want ook hier bekend met pittige discussies per pb en als ze niet kunnen winnen dan wordt er in een topic geschreven dat ze bedreigd en uitgescholden zijn :?

Was of is het niet zo dat wanneer je je wachtwoord veranderd maar dit niet bevestigd je dan bijna onvindbaar bent op bokt?

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 08:31

Een account "verwijderen" en tot gast maken lost het probleem niet op van vindbaar zijn op je naam op Bokt.
Je kan wel je profiel leeg laten / halen en een annoniem email adres nemen (dus niet je volledige naam) Dat is in principe hetzelfde als wat er eerder is aangegeven met een account naam als gast.

Als je op bokt zoekt, kan je wel mijn voornaam vinden, maar achternaam of woonplaats is niet te vinden. Verder zijn de namen van mijn paarden te vinden, en er is natuurlijk mijn profiel, die ik kan veranderen wanneer ik wil. Ik ben lid sinds 2002 en heb eigenlijk nergens info staan waar ik niet trots op ben, of wat een toekomstige werkgever niet mag weten (of mijn huidige werkgever).

Alet74

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-10 10:12

Ik zou toch niet willen dat mods mijn pb's kunnen lezen. Temmen op pb's zou in sommige gevallen wel moeten kunnen -dat je ze dan doorstuurt.
Maar goed, het blijkt onmogelijk te zijn een account te verwijderen. Jammer. Dit topic mag wel op slot wat mij betreft.