Tinypic voorgoed weg? :'(

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

guenivere

Re: Tinypic voorgoed weg? :'(

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 10:26

Mooi oliebol dan als al je fotos weg zijn. Ik upload altijd via www.mijnalbum..nl en daar nog nooit ergens problemen mee gehad gelukkig. :)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 10:27

Maar die site vreet kwaliteit en zet ongewild hun naam op je upgeloade foto's. :+

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 10:31

Ik heb Picasa, HEILIG! 1024MB ruimte, weinig tot geen kwaliteitsverlies, overzichtelijk, geen lelijke logo's en de foto's blijven het altijd doen als je ze niet zelf weghaalt. :)

Met Photobucket had ik ook altijd kwaliteitsverlies en die hebben dan ook nog dat als je foto's te vaak worden bekeken (zoals in een topic hier op bokt wat honderden keren per dag wordt bekeken, bijvoorbeeld) dat er dan overal "bandwidth exceeded" komt te staan... Frustrerend!!!

Ik gebruikte tinypic wel eens als ik even snel iets wilde uploaden, maar ik zal het niet echt missen als het echt niet meer werkt...

Maydine

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 10:39

Euhm vreemd.. mijn tinypic doet het gewoon nog? De foto's in mijn profiel en topics ook nog gewoon... :?

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 10:40

Ja, nu weer wel. Vanmorgen niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 10:46

Konstantine schreef:
Ik heb Picasa, HEILIG! 1024MB ruimte, weinig tot geen kwaliteitsverlies, overzichtelijk, geen lelijke logo's en de foto's blijven het altijd doen als je ze niet zelf weghaalt. :)

Met Photobucket had ik ook altijd kwaliteitsverlies en die hebben dan ook nog dat als je foto's te vaak worden bekeken (zoals in een topic hier op bokt wat honderden keren per dag wordt bekeken, bijvoorbeeld) dat er dan overal "bandwidth exceeded" komt te staan... Frustrerend!!!

Ik gebruikte tinypic wel eens als ik even snel iets wilde uploaden, maar ik zal het niet echt missen als het echt niet meer werkt...

ik heb ook picasa, maar hoe je ze in godsnaam direct via picasa moet plaatsen al sla je me dood :+
kun je het me Pbe?

Floor_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 11:11

Bellatrix schreef:
Maar die site vreet kwaliteit en zet ongewild hun naam op je upgeloade foto's. :+

Én als je een fototopic uit 2009 wil kijken, staat er altijd "Deze afbeelding bestaat niet meer"

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 11:43

MijnAlbum is gewoon écht slecht. Picasa heb ik ook niks mee ik wil geen album, gewoon snel uploaden!

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 11:45

omg...
this zo oliebol dit ;(

Pienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 12:40

Mijn topic doet het ook weer helemaal :')

Hopen dat het zo blijft!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 13:21

Die van mij ook. :j

Floor_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 14:46

Citaat:
Photobucket does the evil. Kills TinyPic.

Update 2: TinyPic is working again. They are asking users to fill in a recaptcha on each upload! TinyPic Blog is inaccessible.

Update: Looks like this update is only for international web users. US, UK and Australia based web users are still supported.

TinyPic has been a popular image sharing service. But they have been dying ever since Photobucket acquired them.

Photobucket has now done the evil. TinyPic has been practically killed.

It is no longer accepted new uploads. They are killing all the links. Yeap! They have killed all the images that are embedded on third party sites! They are being replaced with a placeholder image like this:

Afbeelding

Visitors are being asked to register an account on Photobucket to continue uploading and sharing images.

Here is what we suggest. Make an account on Imgur. In fact, do not make an account but just use Imgur! It is pretty awesome!

Hm, ik word er niet heel erg wijs uit, maar dit stond op het internet

Bron: techwhack.com

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 14:51

Ben ik ff blij dat ik geen Tinypic had.
Ik upload m'n foto's altijd via Mijnalbum of hyves

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 14:55

Mijn tinypic doet het gewoon nog hoor :)

Floor_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 15:31

lor1_1984 schreef:
Ben ik ff blij dat ik geen Tinypic had.
Ik upload m'n foto's altijd via Mijnalbum of hyves

Tja, maar de meeste mensen willen graag de kwaliteit van hun foto's behouden :)

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 15:35

Amburtjoz schreef:
Mijn tinypic doet het gewoon nog hoor :)

Lezen is ook een vak, voor de honderdste keer: gisteravond/nacht en vanmorgen deed ie het niet en kwam hetgeen uit de openingspost er te staan. Zoals je hier dan verder kan lezen doettie het sinds vanochtend/vanmidag opeens weer.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 15:35

dus als ik het goed begrijp,
was het photobucket die hier voor zorgde,
maar doet tinypic het nu weer gewoon... en dan vooraltijd?

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 15:39

Dit staat er nu op tinypic:
''We heard from many of our users in regards to these changes and we appreciate your feedback. Tinypic has restored linking to your images and enabled uploading. Please rest assured no content was removed from the site. We tried to notify users on Tinypic and requested they move their content to Photobucket. Unfortunately this messaging was insufficient and has taken many of our users by surprise and we apologize. Our intent was to begin combining some of the best features of Tinypic and Photobucket, thereby offering users a better experience. Any changes in the future will be better communicated. Once again, we apologize for the inconvenience. ''

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 15:41

euhm...
kan iemand het een beetje voor mij vertalen...
want ik snap er niks meer van XD
het enige wat ik er uit begrijp is dat ze in het vervolg beter met hun deelnemers comuniceren :P

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 15:44

Tja ze dachten dat ze ons een gunst deden om de beste mogelijkheden van tinypic en photobucket te combineren :+ Ze hebben dus blijkbaar niet door dat mensen niet zomaar voor tinypic kiezen en niet voor photobucket :+

Ben dus ook bang dat het over een tijdje weer zal veranderen.. kan er ook niks duidelijks uit op maken hoe nu verder.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 15:47

ah kijk :P
zo iets dacht ik al te lezen, maar ik ben niet zeker van mijn engels :')

nou....
hoop dat dat nooit meer gebeurd :(

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 16:23

Ik heb ook geen last van slechte kwaliteit bij Photobucket hoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 23:55

Jans schreef:
Ben ik dan de enige die alles behalve kwaliteitsverlies heeft op Photobucket? Ik gebruik het al jaren, maar dan ook echt jaren voor bewerkingen etc en nergens last van.

Nee hoor, ik zweer ook bij Photobucket, en zie daar ook het leifst foto's mee van anderen, goede kwaliteit en makkelijk te achterhalen.

Ik vidn Imageshack dus een ramp, traag, verkleint (Of mensen weten niet wat ze moeten doen) is ook een heel gedoe, en veel reclame die voorbijkomt.

Als ik een topic open met imageshack, merk ik dat meteen aan het laden, en klik ik hem maar weer weg.

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-10 11:01

Ik ga geloo fik ook maar van Mijn album naar Photobucket. wat ik het verveledne vind iaan mijn album is dat ze naar vanloop van tijd weg gaan.. is dat bij Photobucket ook zo? nee toch?

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-10 11:11

Nee, daar blijft het staan.