Bart, mag er alsje alsjeblieft....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nathaliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 20:33

eeeeeeeeeeeeuuuj wat handig :D ik heb ooit echt zó veel pagina's dubbel gelezen omdat ik telkens vergat waar ik gebleven was :+

imd

Re: Bart, mag er alsje alsjeblieft....

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 21:03

Ik heb echt meelij met al die mensen die deze functie niet kenden.. Arme jullie :(:) :=

Talsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 23:35

Jeetje! Die functie had ik graaaaaag eerder leren kennen! Dat heb ik echt nog nooit geweten. Jongens heeeeeel erg bedankt voor dit topic!

Echt ideaal gewoon dat knopje! :D

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 09:36

:') Ik ben blij dat ik al wel wist waarvoor die oranje pagina voor de topictitel is. :')

Chica

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 16:03

kehdra schreef:
GJ9 schreef:
Worden er nu 2 dingen door elkaar gehaald of ben ik nou gek?

In de OP gaat het over het eerste bericht na je laatst geplaatste post.

En het knopje waar jullie het over hebben, gaat naar het eerste bericht dat je nog niet gelezen hebt.

Ik zou wel graag een extra knopje willen om naar mijn eigen laatste geplaatste post te gaan. In een HK bijvoorbeeld, plaats ik wat, dan lees ik een tijdje mee, en als ik tijd heb ga ik pas reageren. Als ik dan op iedereen wil reageren sinds mijn laatste post, heb ik dat knopje nodig (wat toch nog niet bestaat?) en dan voldoet het knopje van laatstgelezen post niet omdat ik verder met lezen dan met reageren ben.

Dat bestaat inderdaad nog niet (volgens mij).

Klopt, is er ook niet.

Zou inderdaad ook een hele mooie zijn, maar de enige manier om je eigen laatst _geschreven_ bericht op te zoeken is inderdaad naar je profiel te gaan (degene die iedereen kan bekijken) en daar op 'zoek gebruiker's berichten' te klikken.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 14:03

NathaxZoef schreef:
eeeeeeeeeeeeuuuj wat handig :D ik heb ooit echt zó veel pagina's dubbel gelezen omdat ik telkens vergat waar ik gebleven was :+

Inderdaad, is erg gemakkelijk zo met HK en andere lange topics. :D

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 21:14

heuj hier word ik echt heeel blij van :D ik wist deze functie ook nog niet :P

Chernique

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 21:20

Weer wat geleerd! :+

NicoleWHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 21:25

Oeps :o wat een makkelijk knopje ik werd gek van dat scrollen telkens <3

rainbow8

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 21:42

*\o/* Joepie weer wat geleerd *\o/*. Van het stipje wist ik al wel, want die opmerking heb ik al vaak genoeg voorbij zien komen. En die gebruik ik ook regelmatig. Maar van het pijltje met blz erachter wist ik nog niet. Zie je wel dat ik niet te oud ben om te leren!! _O-

rainbow8

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 21:45

Heb het uitgetest........ Zodra je het pijltje met blz hebt aangeklikt is het weg tot dat er weer een nieuwe post is gedaan dan staat het er weer.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-10 16:28

GJ9 schreef:

En het knopje waar jullie het over hebben, gaat naar het eerste bericht dat je nog niet gelezen hebt.

Ik zou wel graag een extra knopje willen om naar mijn eigen laatste geplaatste post te gaan. In een HK bijvoorbeeld, plaats ik wat, dan lees ik een tijdje mee, en als ik tijd heb ga ik pas reageren. Als ik dan op iedereen wil reageren sinds mijn laatste post, heb ik dat knopje nodig (wat toch nog niet bestaat?) en dan voldoet het knopje van laatstgelezen post niet omdat ik verder met lezen dan met reageren ben.

Ik klik dan altijd in het topic bij een eigen bericht van mij op "geplaatst" (rechtsboven in "jouw berichtvak") en dan krijg je al jouw berichten in dat topic :) Zo kun je heel simpel terug naar elke post van jezelf in het topic :)

kehdra

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-10 16:33

Corelli schreef:
Ik klik dan altijd in het topic bij een eigen bericht van mij op "geplaatst" (rechtsboven in "jouw berichtvak") en dan krijg je al jouw berichten in dat topic :) Zo kun je heel simpel terug naar elke post van jezelf in het topic :)

huh? waar staat dat? Dát heb ik dan nog nooit gezien.
Heb je een printscreentje?

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-10 16:38

*Komt hier ook nu pas achter :+ *

JEEEEUJ! Had ieman dat niet even eerder kunnen vertellen? Ben nl blondt dus dan bedenk je dat niet uit jezelf... O:)

fienaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-10 16:41

Elise88 schreef:
elanor schreef:
:(:)

Afbeelding

_O-
Ik wist het ook niet en dacht bij de openingspost echt van dát zou nou handig zijn! Dusse, is dat een troost TS? ;)

Hier nog eentje !! ik ga nu maar eens zoeken...

Edit:
En als dat oranje blaadje er niet bij staat ben heb je alle nieuwe reacties al gelezen? Toch?
Handig dit !

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-10 16:46

kehdra schreef:
Corelli schreef:

Met alle liefde, maar ik krijg de printscreens niet geupload :') Moment!

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-10 16:49

Gut... :o .... ook wat bijgeleerd naar zoveel jaar bokken...

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-10 16:53

Corelli schreef:
GJ9 schreef:

Hmm, maar dan moet je toch altijd nog eerst in dat betreffende topic op zoek naar een bericht van jezelf toch? (gaat zo kijken).
Volgens mij kan 't simpeler. Via je eigen profiel naar al je eigen berichten, dan staat je laatst geplaatste bericht bovenaan.

*Even uitgeprobeerd, dat op 'geplaatst' klikken, maar da's wel rete-handig om in een langdradig topic met veel 'aggossie' of 'gefeliciteerd' reacties alleen de posts van de TS er uit te vissen als je wilt weten hoe iets verder ging! Dát was nl. een functie die mij nog wel handig leek! :D *gaat uitproberen of dat zo werkt*

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-10 16:56

kehdra schreef:
Corelli schreef:

bij deze :)

http://i255.photobucket.com/albums/hh15 ... 1285512748
Beetje vaag, maar hier zie je jouw berichtje ;) Ik heb "geplaatst" rood omrand, daar moet je op klikken om bij jouw lijst berichten in dit topic te komen

*klik* en dan:
http://i255.photobucket.com/albums/hh15 ... 1285512849
Jouw lijst met berichtjes in dit topic :) Als je dan op het witte blaadje klikt (rechts, rood omrand) spring je naar het betreffende bericht en kun je weer verder lezen vanaf daar :)

Duidelijk ? :D

Francis: dat klopt, maar Kehdra vroeg naar de situatie in bijv een HK topic waar ze eerst weer post en daarna nog gaat bijlezen en waarbij ze dan niet terug wil naar haar laatste post, maar de post daarvoor :)

kehdra

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-10 16:58

aha! Dat is ook handig.
een soort zelfde idee als dat je alle post van TS kan selecteren.

Bart heeft zulke handige dingetjes ingebouwd :)

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-10 17:01

Wow, dat werkt dus idd bij elke persoon, zo kun je dus ook alleen alle posts van een TS uitfilteren! GEEZZ!! Hoe je in 5 minuten zeeën van tijd leert besparen! :P

Corelli, dat kan dan ook via d'r eigen berichten lijst, dan pakt ze dus gewoon d'r tweede bericht uit de lijst. Op jouw manier moet je wel eerst in het topic op zoek naar een bericht van jezelf en ben je zeker in een snel HK topic toch al weer aan't bladeren, tenzij je toevallig zelf TS was of weet op welke pagina een bericht van jezelf staat. (Dat soort topics bijlezen doe ik dus ook gewoon in twee vensters. Stukkie lezen... typen... verder lezen... typen... )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-10 17:01

omg ik kende t ook nie hahah wat erg

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-10 17:04

Francis schreef:
Corelli, dat kan dan ook via d'r eigen berichten lijst, dan pakt ze dus gewoon d'r tweede bericht uit de lijst. Op jouw manier moet je wel eerst in het topic op zoek naar een bericht van jezelf

Nee, want daar heb je dus dat oranje vierkantje voor waar het al over ging net (in het tabblad "eigen berichten") :D
Plus, als je via je eigen profiel naar je geplaatste berichten gaat (want dat bedoel jij toch?) dan kom je juist aan het bladeren als je in meerdere topics regaeert! Dan moet je eerst zoeken naar een post in het goede topic toch..? :)

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-10 17:11

Ja ok. als je in veel verschillende topics reageert dan kom je aan't bladeren idd. Ik keek alleen even naar m'n eigen bokt gedrag en dat heeft zich de laatste jaren beperkt tot maar enkele vaste topics ;)

Maar gut zeg, wat ben ik ineens een veel 'handiger' Bokker geworden :P
Had iemand mij dit niet een paar jaar geleden kunnen uitleggen? >;)

Stipje ken ik ook wel ja, maar zijn er nog meer van dit soort handige handigheidjes? (En is daar dan niet ergens een pagina van waar je al die handigheidjes terug kunt vinden? :o? )

Talsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-10 17:40

Corelli bedankt voor de printscreens! Wat verdomd handig hee! En hier inderdaad dezelfde vraag als die Francis al schreef, zijn deze tips niet ergens terug te lezen? :)