Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kehdra schreef:GJ9 schreef:Worden er nu 2 dingen door elkaar gehaald of ben ik nou gek?
In de OP gaat het over het eerste bericht na je laatst geplaatste post.
En het knopje waar jullie het over hebben, gaat naar het eerste bericht dat je nog niet gelezen hebt.
Ik zou wel graag een extra knopje willen om naar mijn eigen laatste geplaatste post te gaan. In een HK bijvoorbeeld, plaats ik wat, dan lees ik een tijdje mee, en als ik tijd heb ga ik pas reageren. Als ik dan op iedereen wil reageren sinds mijn laatste post, heb ik dat knopje nodig (wat toch nog niet bestaat?) en dan voldoet het knopje van laatstgelezen post niet omdat ik verder met lezen dan met reageren ben.
Dat bestaat inderdaad nog niet (volgens mij).
GJ9 schreef:Worden er nu 2 dingen door elkaar gehaald of ben ik nou gek?
En het knopje waar jullie het over hebben, gaat naar het eerste bericht dat je nog niet gelezen hebt.
Ik zou wel graag een extra knopje willen om naar mijn eigen laatste geplaatste post te gaan. In een HK bijvoorbeeld, plaats ik wat, dan lees ik een tijdje mee, en als ik tijd heb ga ik pas reageren. Als ik dan op iedereen wil reageren sinds mijn laatste post, heb ik dat knopje nodig (wat toch nog niet bestaat?) en dan voldoet het knopje van laatstgelezen post niet omdat ik verder met lezen dan met reageren ben.
Corelli schreef:Ik klik dan altijd in het topic bij een eigen bericht van mij op "geplaatst" (rechtsboven in "jouw berichtvak") en dan krijg je al jouw berichten in dat topicZo kun je heel simpel terug naar elke post van jezelf in het topic
Elise88 schreef:elanor schreef:![]()
![]()
Ik wist het ook niet en dacht bij de openingspost echt van dát zou nou handig zijn! Dusse, is dat een troost TS?
kehdra schreef:Corelli schreef:Ik klik dan altijd in het topic bij een eigen bericht van mij op "geplaatst" (rechtsboven in "jouw berichtvak") en dan krijg je al jouw berichten in dat topicZo kun je heel simpel terug naar elke post van jezelf in het topic
huh? waar staat dat? Dát heb ik dan nog nooit gezien.
Heb je een printscreentje?
Corelli schreef:GJ9 schreef:Worden er nu 2 dingen door elkaar gehaald of ben ik nou gek?
Ik klik dan altijd in het topic bij een eigen bericht van mij op "geplaatst" (rechtsboven in "jouw berichtvak") en dan krijg je al jouw berichten in dat topicZo kun je heel simpel terug naar elke post van jezelf in het topic
kehdra schreef:Corelli schreef:Ik klik dan altijd in het topic bij een eigen bericht van mij op "geplaatst" (rechtsboven in "jouw berichtvak") en dan krijg je al jouw berichten in dat topicZo kun je heel simpel terug naar elke post van jezelf in het topic
huh? waar staat dat? Dát heb ik dan nog nooit gezien.
Heb je een printscreentje?
Francis schreef:Corelli, dat kan dan ook via d'r eigen berichten lijst, dan pakt ze dus gewoon d'r tweede bericht uit de lijst. Op jouw manier moet je wel eerst in het topic op zoek naar een bericht van jezelf