Het aanbieden van paarden van een ander

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

LadyMadonna

Re: Het aanbieden van paarden van een ander

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-10 15:55

vind IK geen probleem, ga je gang :j

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 15:57

Zou zo maar kunnen zijn trouwens dat mijn zus boos wordt op bokt dat haar paard er op staat .... en dan? :=

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-10 15:59

jou probleem niet dat van mij, en ook niet dat van bokt trouwens, aangezien users nog altijd ZELF verantwoordelijk zijn voor hun berichten

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 22:40

gelijk hebben en gelijk krijgen zijn 2 dingen.

@stef: geen slapende honden wakker maken, uitleggen dat er nog een 2e persoon vanaf hetzelfde ip-adres bokken, wie de knopjes op het toetsenbord indrukken kunnen ze niet zien. Laat je stalhouder een topic openen en eerin zetten dat jij de vragen beantwoord... is niets mis mee.

regels zijn regels, en op iedere regels waar ook kunnen wel uitzonderingen bedacht worden, en hoemeer uitzonderingen hoe meer regels hoe meer mensen die daar weer een uitzondering opwillen.

Jolliegirl

Re: Het aanbieden van paarden van een ander

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 23:33

Ga even ruzie lopen maken, doe niet zo kinderachtig zeg.
er worden hier gewoon vragen beantwoord en gesteld. Lijkt me niet nodig om dan te gaan katten. Gebruik dan gewoon de TEM knop of vecht het via pb uit.

Ik wacht ook op een nieuw EA.. ben zeer benieuwd, en het klopt dat dit maar uitgesteld en uitgesteld word.

maar er is meer dan bokt alleen :)

Misschien kan je stalhouder een account aanmaken, en dat jij dan de paarden erop zet.
Denk alleen niet dat dit mag. Misschien bart of eline even een berichtje sturen :)