Profiel waardering?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

LadyMadonna

Re: Profiel waardering?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-10 01:02

waarom wil je die veer dan niet? een compliment is een compliment toch? een pb sturen kan ook. maar dat vind ik dan weer teveel moeite

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 08:08

Als dat al teveel moeite is, neem ik aan dat je ook niet de tijd en de moeite neemt een profiel door te lezen.... dus dan hoeft die waardering ook niet. Dan is het dus toch vriendjes klikken...

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 08:10

Slimmerik ik vind wel dat je er een probleem van maakt hoor. Kan jou 't toch schelen dat er vriendjespolitiek van gemaakt word?! Of ben je bang dat je er dan niet bij hoort ofzo? :?

Als de optie komt om de profielwaardering uit te zetten is er toch niks aan de hand, dan hoef je er toch niet zo'n probleem van te maken?

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 08:13

H_Nalanta schreef:
Als de optie komt om de profielwaardering uit te zetten is er toch niks aan de hand, dan hoef je er toch niet zo'n probleem van te maken?

Naar ik begrepen heb, komt die optie er niet:

BartVB schreef:
ik neig op dit moment naar alleen een 'like' en een 'report' knop.

En dàn heb ik er problemen mee, of eigenlijk ook niet. Ik maak dan mijn profiel leeg en zullen bokkers gedupeerd worden die vaak een ava uit mijn profiel komen halen.

Ik krijg veel pb's met waardering voor mijn profiel. Levert leuke boktcontacten op. Die ben ik dan kwijt. En dat vind ik jammer ja. Die mening mag ik toch wel verdedigen?

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 08:19

Oh wacht even.. Ik las hem verkeerd.. :')

Waarom zou je je profiel dan leeghalen? Dat begrijp ik echt niet..

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 08:22

H_Nalanta schreef:
Oh wacht even.. Ik las hem verkeerd.. :')

Waarom zou je je profiel dan leeghalen? Dat begrijp ik echt niet..

Omdat ik niet aan een openbare veekeuring wens mee te doen. ;) :D

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 08:24

Oke, duidelijk! :j
Nou, dat kan.. :') Lijkt mij persoonlijk wel leuk, tuurlijk is een PB persoonlijker en dus leuker maar ik zie zo vaak leuke profielen en om dan iedereen een PB te sturen.. Vind een 'like-knop' dan wel handig. :))

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 10:24

Deze hele discussie is eigenlijk nogal erg voorbarig :) Er gaat nog heel wat water richting de zee voor ik hiermee aan de slag kan...

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 11:03

Pfjoew.... hoop wel dat je tegen die tijd dit topic nog herinnert Bart en de aan en opmerkingen meeneemt :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 13:23

Geef iig op tijd een seintje dat ik mijn maatregelen kan treffen :)

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 12:04

't Gaat toch alleen maar om wat persoonlijke info en info over je paard, niet wie het mooiste regenboogprofiel heeft?

Snap uberhaupt niet waarom mensen zoveel moeite in een profiel steken :o

Als het komt, kun je dan elkaar kudo's geven ofzo?
slimmerik schreef:
En heb je dan zelf ook niet het inzicht dat je profiel mooi is? Moet je persé een veer in je kont? :D
Haha :D
I agree.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 22:44

Het hoeft van mij ook niet zo. Als iemand iets wil zeggen over mijn profiel dan heb ik een pb-knop. Bovendien, wat heeft een 'like' knop voor zin? Ik lees liever reacties van mensen dan alleen 'die en die likes this'.

En ja, ik heb momenteel mijn profiel zo goed als leeg, even wat rust in de tent krijgen.

Fangio

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 11:31

In navolging van het hele 'profiel waarderen' kan er dan ook geen stukje komen waar je feedback kan geven over de gebruiker? En dan bedoel ik eigenlijk enkel kwa verkoop, niet van 'je hebt echt leuke paarden/een mooi zadel/te kleine stallen' maar meer van:

Bokker A bied een hoofdstel te koop aan, ik wil dit kopen van haar, paar pb's heen en weer en het hoofdstel komt hier aan.
Ik kan dan bij haar feedback zetten dat ze snel reageerde op m'n PB's, de kwaliteit van het hoofdstel was zoals beschreven en dat ze het snel verzond. Zij kan in mijn feedback zetten dat ik goed op PB's reageerde, en het geld netjes overmaakte toen ik had toegezegd het hoofdstel te kopen.
Omgekeerd kan natuurlijk ook. Een negatieve feedback neerzetten omdat het hoofdstel in slechtere staat was dan beschreven, er wel betaald is maar nooit is aangekomen, of omdat er nooit betaald is terwijl er wel was toegezegd het hoofdstel te willen kopen.

Je kan deze feedback niet zelf verwijderen, maar kan er wel op temmen als je het er bijvoorbeeld niet mee eens bent. Waarna het eventueel door moderators verwijderd kan worden als jouw klacht terecht blijkt te zijn
Zo kan je misschien wel oplichting voorkomen, en mensen die wel eerlijk zijn en vaak spullen op bokt verkopen kunnen zo een goede reputatie opbouwen.

PureSylk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 12:37

Ik denk dat zoiets wel in het nieuwe EA systeem verwerkt zal worden ;)
Dat lijkt me in ieder geval logischer dan het in een profiel te zetten.

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 17:06

Ik vind het best een leuk idee. Het kan in mijn ogen geen kwaad.
En anders kan er misschien een mogelijkheid bij waarbij elke bokker zelf kan instellen of hij/zij beoordeeld mag worden. :)