Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Rock schreef:Ik snap niet zo goed dat mensen zovaak tegen regels aanlopen... Mij overkomt het eigenlijk niet, of nauwelijks. Mis ik dan de 'interessante' topics?
In mijn ogen maken mensen zich soms iets te druk om de striktheid van de regels.
Zie het als het huis van het team... je hebt je te houden aan hun regels, ben je het er niet mee eens dan kan je het eens aankaarten, maar je kan toch niet aan iemand vragen om de regels aan te passen omdat ze niet stroken met wat jij gewend bent?
Rock schreef:Ilzas schreef:Yep, totdat de kinderen het zo zat zijn dat ze uit huis gaan....
Kinderen gaan toch niet alleen maar het huis uit omdat ze de regels zat zijn? Maar goed, dat is een pedagogische discussie die hier niet hoort natuurlijk.
Ayasha schreef:Joh op elk forum wordt het een bende als ze niets onder verdelen, niet alleen op bokt en ook niet door het aantal mensen, maar IMO zijn ze op bokt wel erg enthousiast geworden met categorieën en forums. Ik heb ooit een mod gepb't om te vragen waar ik een topic kon zetten (met de tekst die in het topic zou komen er in) en ik krijg doodleuk als antwoord "Ik weet het niet, maar zet het maar ergens dan verplaatst de mod die het wel weet het wel."
Ook dat topics soms 2 of zelfs 3 x vlak na elkaar verplaatst worden verteld mij toch dat er ook onder de mods verwarring is over de indeling.
lesilla schreef:Ayasha schreef:Joh op elk forum wordt het een bende als ze niets onder verdelen, niet alleen op bokt en ook niet door het aantal mensen, maar IMO zijn ze op bokt wel erg enthousiast geworden met categorieën en forums. Ik heb ooit een mod gepb't om te vragen waar ik een topic kon zetten (met de tekst die in het topic zou komen er in) en ik krijg doodleuk als antwoord "Ik weet het niet, maar zet het maar ergens dan verplaatst de mod die het wel weet het wel."
Ook dat topics soms 2 of zelfs 3 x vlak na elkaar verplaatst worden verteld mij toch dat er ook onder de mods verwarring is over de indeling.
Maar zoiets is nog altijd de uitzondering en niet de regel, uiteindelijk is het ook voor interpretatie vatbaar dus kan er soms verwarring plaatsvinden. Dus vind het wel meevallen..
FaberSmid schreef:Ayasha schreef:Ik vind het vooral jammer dat de bokkers zo'n watjes geworden zijn door al die regeltjes.Maar verder doen ze maar.
En u zelf bent geen watje geworden?
Kan er weinig zinnigs over schrijven, als "nieuwe" bokker kan ik niet een vergelijk maken tussen nu en vroeger.