git schreef:Alsjeblieft, de quote.
En staat daarin (Dus mijn vraag) dat hartritmestoornissen grappig zijn?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
git schreef:Maar, worden die filmpjes voor jouw minder grappig als je weet dat er een schrik element in zit ?
Je weet vooraf toch niet wat en wanneer er iets komt, dus schrik je volgens mij misschien toch nog.
Voor degene die schrikken leuk vinden, en voor degene die het niet leuk vinden is het dan toch makkelijker als er een tag aan hangt ( mijn mening)
smokey17 schreef:een tag is een kleine moeite en je doet er mensen een plezier mee....als je schrikfilmpjes leuk vindt dan kan je gewoon kijken, en schrikken doe je toch wel omdat je niet weet wanneer het komt, alleen dat het komt.
Asyaa schreef:smokey17 schreef:een tag is een kleine moeite en je doet er mensen een plezier mee....als je schrikfilmpjes leuk vindt dan kan je gewoon kijken, en schrikken doe je toch wel omdat je niet weet wanneer het komt, alleen dat het komt.
Helaas niet
Zoals ik eerder zei weet ik in 9 van de 10 gevallen van te voren wat voor filmpje het is, en schrik ik dus niet meer (neem steeds vaker ook niet eens meer de moeite om te kijken), echter die ene keer dat TS me toch in de maling neemt
smokey17 schreef:Asyaa schreef:Helaas niet
Zoals ik eerder zei weet ik in 9 van de 10 gevallen van te voren wat voor filmpje het is, en schrik ik dus niet meer (neem steeds vaker ook niet eens meer de moeite om te kijken), echter die ene keer dat TS me toch in de maling neemt
Dus jij vind het belangrijker dat jij lekker kan schrikken??
Ik vind spinnen leuk, dus ik ga voortaan met allemaal spinnen over straat, kan mij het schelen dat er mensen doodsbenauwd voor zijn....kan mij het verrotten...
smokey17 schreef:_Mariskaa schreef:Waar mensen zich tegenwoordig al wel niet druk om maken.
tja....dat denk ik zo vaak als ik topics lees over angsten van spinnen/pleinen/honden/katten/insecten of weet ik veel wat....maar uitlachen of reacties plaatsen: waar maak je je druk over zeg ik ook niet.
TessaVB schreef:Ik snap niet dat mensen het niet zien dat het overduidelijk is als het om een schrikfilmpje gaat. (reacties bokt, reacties youtube, titel van topic, titel filmpje, geesten, weet ik het wat)
Volgens mij kijken de mensen hem gewoon en schrikken zich dan dood. Ja, eigen schuld, dikke bult denk ik dan..
smokey17 schreef:Asyaa schreef:Helaas niet
Ik vind spinnen leuk, dus ik ga voortaan met allemaal spinnen over straat, kan mij het schelen dat er mensen doodsbenauwd voor zijn....kan mij het verrotten...
M_ariskaa schreef:smokey17 schreef:
Pff dit is wel erg vergezocht
smokey17 schreef:TessaVB schreef:Ik snap niet dat mensen het niet zien dat het overduidelijk is als het om een schrikfilmpje gaat. (reacties bokt, reacties youtube, titel van topic, titel filmpje, geesten, weet ik het wat)
Volgens mij kijken de mensen hem gewoon en schrikken zich dan dood. Ja, eigen schuld, dikke bult denk ik dan..
als het filmpje net geplaatst is en jij bent de eerste......dan zijn er geen reacties...en als er toch staan oooo vet lief of ooooo vet schattig....of o is dit mj..................hoe moet je dan in godsnaam weten dat het een schrikfilm is?
er zijn zat mensen die in geesten geloven (wat ik niet snap) die serieus denken dat het een geestenfilmpje is.....en er zijn geen reacties...
kijk maar eens bij links.....zo verschrikkelijk druk wordt daar niet gereageerd op topics.