Schrikfilmpjes... Kunnen we er vanaf?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 16:32

git schreef:
Alsjeblieft, de quote.

En staat daarin (Dus mijn vraag) dat hartritmestoornissen grappig zijn?

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 16:33

Een TAG zoals [!] idd die hebben ze ook op FK en UK. Daar zou ik nog wle voor zijn. Maar ze compleet verbieden nee, das nou weer een beetje te overdreven vind ik.

Pikeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 16:35

MarJon schreef:
Een TAG zoals [!] idd die hebben ze ook op FK en UK. Daar zou ik nog wle voor zijn. Maar ze compleet verbieden nee, das nou weer een beetje te overdreven vind ik.

Mee eens.

flappaashaas

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 16:36

git schreef:
Maar, worden die filmpjes voor jouw minder grappig als je weet dat er een schrik element in zit ?
Je weet vooraf toch niet wat en wanneer er iets komt, dus schrik je volgens mij misschien toch nog.
Voor degene die schrikken leuk vinden, en voor degene die het niet leuk vinden is het dan toch makkelijker als er een tag aan hangt ( mijn mening)

idd, denk ook aan je medemensen,
hoe zou jij het vinden als jij (bijv.) niet kunt slapen,last van je hart krijgt als mensen denken dat ze grappig zijn door zo'n filmpje te plaatsen.
Die TAG is een heel goed idee,je weet idd niet wanneer het komt,als je op youtube kijkt staat er ook heel vaak boven 'schrik niet'en dat soort dingen,en dan schrik je nog/wordt je ook niet boos op youtube omdat dat de titel is.....
dus het probleem met de TAG..................
is er niet

RoosIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 16:36

een tag is een kleine moeite en je doet er mensen een plezier mee....als je schrikfilmpjes leuk vindt dan kan je gewoon kijken, en schrikken doe je toch wel omdat je niet weet wanneer het komt, alleen dat het komt.

dus jullie vinden het belangrijker dat jullie lekker kunnen schrikken dat dat wij geen slapeloze nachten krijgen...
Laatst bijgewerkt door RoosIris op 25-07-10 16:37, in het totaal 1 keer bewerkt

_Mariskaa

Re: Schrikfilmpjes... Kunnen we er vanaf?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 16:37

Waar mensen zich tegenwoordig al wel niet druk om maken. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 16:38

smokey17 schreef:
een tag is een kleine moeite en je doet er mensen een plezier mee....als je schrikfilmpjes leuk vindt dan kan je gewoon kijken, en schrikken doe je toch wel omdat je niet weet wanneer het komt, alleen dat het komt.

Helaas niet ;)
Zoals ik eerder zei weet ik in 9 van de 10 gevallen van te voren wat voor filmpje het is, en schrik ik dus niet meer (neem steeds vaker ook niet eens meer de moeite om te kijken), echter die ene keer dat TS me toch in de maling neemt +:)+

RoosIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 16:39

_Mariskaa schreef:

tja....dat denk ik zo vaak als ik topics lees over angsten van spinnen/pleinen/honden/katten/insecten of weet ik veel wat....maar uitlachen of reacties plaatsen: waar maak je je druk over zeg ik ook niet.

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 16:40

Ik snap niet dat mensen het niet zien dat het overduidelijk is als het om een schrikfilmpje gaat. (reacties bokt, reacties youtube, titel van topic, titel filmpje, geesten, weet ik het wat)

Volgens mij kijken de mensen hem gewoon en schrikken zich dan dood. Ja, eigen schuld, dikke bult denk ik dan..

M_ariskaa

Ja inderdaad TessaVB. :=

RoosIris

Asyaa schreef:
smokey17 schreef:

Helaas niet ;)
Zoals ik eerder zei weet ik in 9 van de 10 gevallen van te voren wat voor filmpje het is, en schrik ik dus niet meer (neem steeds vaker ook niet eens meer de moeite om te kijken), echter die ene keer dat TS me toch in de maling neemt +:)+

Dus jij vind het belangrijker dat jij lekker kan schrikken??

Ik vind spinnen leuk, dus ik ga voortaan met allemaal spinnen over straat, kan mij het schelen dat er mensen doodsbenauwd voor zijn....kan mij het verrotten...

M_ariskaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 16:41

smokey17 schreef:
Asyaa schreef:
Helaas niet ;)

Ik vind spinnen leuk, dus ik ga voortaan met allemaal spinnen over straat, kan mij het schelen dat er mensen doodsbenauwd voor zijn....kan mij het verrotten...

Pff dit is wel erg vergezocht :')

LiVetime

Ik wilde niet eens naar t filmpje kijken toen ik een topic zag over n geest. Als je zoiets tegen het einde van de avond gaat kijken in je eentje, dan kun je verwachten dat je enorm gaat schrikken ergens van. Maar vanwege de commotie die hierom werd gemaakt, ben ik net toch maar gaan kijken.
Als hartpatiënt zijn zulke filmpjes echt niet leuk. Daar ga ik in mee, maar wat je daar aan moet doen? Ik weet t niet..

_Mariskaa

smokey17 schreef:
_Mariskaa schreef:

tja....dat denk ik zo vaak als ik topics lees over angsten van spinnen/pleinen/honden/katten/insecten of weet ik veel wat....maar uitlachen of reacties plaatsen: waar maak je je druk over zeg ik ook niet.

Ik heb er helemaal niets op tegen als er een TAG wordt geplaatst, ik kijk die filmpjes sowieso niet. Het is vervelend voor de mensen die zitten met hun hart, met epilepsie, met die mensen leef ik ook mee. Maar als we om elk ditje datje een topic openen zit bokt binnen no time vol met topics over hoe vervelend dit allemaal wel niet is.

Maaikee43

Ik vind dat je beter als je een schrik topic opent met een schrik filmpje een bepaalde tag kunt openenen bijv.
[!] Of [ENG]

Anoniem

:)* Of je past je surfgedrag aan :)*

Is toch bijzonder dat ik 5 jaar geleden dr ooit eens ingetuind ben en daarna nooit weer :P

Waar een wil is is een weg :j

M_ariskaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 16:42

Mooi gezegd Chiqa. :)

MarJon

Of mischien inplaats van een TAG in de titel een TAG in de OP?

Tat_jana

ik vindt de filmpjes ook vreselijk iritand,, en ben ook wel dik een half uur van de rel.

maar aan de andere kant zie ik er toch wel de lol van in :o

en idd chica,, ik trap er ook nooit meer in :)
ben er overgens 2 x in getuind :o
Laatst bijgewerkt door Tat_jana op 25-07-10 16:43, in het totaal 1 keer bewerkt

RoosIris

TessaVB schreef:
Ik snap niet dat mensen het niet zien dat het overduidelijk is als het om een schrikfilmpje gaat. (reacties bokt, reacties youtube, titel van topic, titel filmpje, geesten, weet ik het wat)

Volgens mij kijken de mensen hem gewoon en schrikken zich dan dood. Ja, eigen schuld, dikke bult denk ik dan..

als het filmpje net geplaatst is en jij bent de eerste......dan zijn er geen reacties...en als er toch staan oooo vet lief of ooooo vet schattig....of o is dit mj..................hoe moet je dan in godsnaam weten dat het een schrikfilm is?

er zijn zat mensen die in geesten geloven (wat ik niet snap) die serieus denken dat het een geestenfilmpje is.....en er zijn geen reacties...

kijk maar eens bij links.....zo verschrikkelijk druk wordt daar niet gereageerd op topics.

RoosIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 16:43

Chiqa schreef:
:)* Of je past je surfgedrag aan :)*

Is toch bijzonder dat ik 5 jaar geleden dr ooit eens ingetuind ben en daarna nooit weer :P

Waar een wil is is een weg :j

Niet iedereen is zo hoogbegaafd als dat jij bent......en ik ben soms met meerdere dingen tegelijk bezig en klik soms maar zo wat aan

M_ariskaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 16:43

Als er een tag wordt geplaatst wordt misschien de pret voor mensen die het wel leuk vinden verpest.
Maar als er geen tag wordt geplaatst voor degenen die het niet leuk vinden.
Tsja. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 16:44

smokey17 schreef:
Asyaa schreef:
Helaas niet ;)

Mooi dat je me woorden zo verdraait ;)

Op straat is weer een tikkeltje anders dan een topic op bokt. Hier kan je nog beslissen kijk ik het filmpje of niet, op straat zou je nog de andere kant op kijken, maar het is veel directer.

RoosIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 16:44

M_ariskaa schreef:
smokey17 schreef:

Pff dit is wel erg vergezocht :')

Waarom....hij wil niet dat een tag geplaatst word omdat hij anders niet lekker kan schrikken...dus het boeit hem vrij weinig dat iemand zich de ziekte schrikt.

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 16:45

smokey17 schreef:
TessaVB schreef:

als het filmpje net geplaatst is en jij bent de eerste......dan zijn er geen reacties...en als er toch staan oooo vet lief of ooooo vet schattig....of o is dit mj..................hoe moet je dan in godsnaam weten dat het een schrikfilm is?

er zijn zat mensen die in geesten geloven (wat ik niet snap) die serieus denken dat het een geestenfilmpje is.....en er zijn geen reacties...

kijk maar eens bij links.....zo verschrikkelijk druk wordt daar niet gereageerd op topics.

Neem dit topic:

[LN] geloven jullie echt dat dit de geest van micheal jackson is
Vind 4 pagina's redelijk wat reacties btw. Maar, als je (in dit geval) dus doorklikt naar Youtube, dan zie je eronder toch echt een paar 100
pagina's vol met reacties waarin toch wel duidelijk uit op te maken is dat het om een schrikfilm gaat???

Lijkt mij meer dat jullie er geen moeite voor willen doen om 2 kliks extra te maken, en alles daarom maar voorgekauwd moet worden.
Laatst bijgewerkt door TessaVB op 25-07-10 16:45, in het totaal 1 keer bewerkt