Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
FaberSmid schreef:sarabande schreef:Het is toch te gek voor woorden dat degenen die tegen zo iemand in het verweer komen met ows en ban bedreigd worden en degene die discrimineert door Bokt in bescherming genomen wordt. Want dat is waar TS het over heeft. Bokt vind dat ze gelijk heeft en dus hebben alle anderen ongelijk.
Ik voel me even meer dan 50 jaar terug in de tijd.
Dat is ook moelijk en onbegrijpbaar, zo ook voor bokt denk ik maar zo?
Helemaal als die persoon ook nog doeg naschoppen met de moderator opmerking (waarschuwing) en openbaar steeds schrijft op wat getemt te hebben. Van mij mag men zich uitleven met temmen, wordt ik niet anders van.
Al die ow's en bans hebben niks terweeg gebracht, maar wel een goed gesprek met een moderator. Dus wat is dan wijsheid, weer ow en ban met als gevolg dat ik wederom dwars wordt. Of even weer een pb sturen en mij terecht wijzen met een waarschuwing en toelichting?
Ook zal ik gewoon minder onnozel moeten worden, vandaar ook dit topic. Misschien denk ik te zwartwit maar weiger grijs te denken.
Als ik het al zo moeilijk heb, kan men na gaan hoe moeilijk men hegmegmij zal hebben.
delerium schreef:Overigens geloof ik wel degelijk in verschillende waarheden, maar kan ik me ook aansluiten bij de rest van je post. Ik probeer een voorbeeld te bedenken maar ik kan er even niet opkomen... sorry
phormicola schreef:Ik probeer altijd zonder mijn referentiekader de dingen te bekijken. Helaas is dat verrekte moeilijk joh, maar ik weet dat het kan, het lukt me eens in de zoveel tijd
MamboBeach schreef:Als je toch ziet hoe er op Bokt wordt geschreven, allemaal sneerheid naar elkaar. Dingen worden 10.000 keer herhaald als het moet.Men bemoeit zich met elkaar, ook als je vraagt dat niet te doen.
Overschrijden we allemaal niet eens de grens?
setteke schreef:maar waar alle mannen hier op Bokt naar zoeken, is bevestiging.
Citaat:Alternatief is dat de mods ingrijpen, dat er mods worden aangewezen die dit soort topics echt op de voet volgen en direct ingrijpen. Dat zou ik persoonlijk een verademing vinden, maar het betekent voor een andere groep dat ze boos zullen zijn omdat hen een makkelijk platform wodt ontnomen.
Meld dit bericht