8nnemiek schreef:KBTP schreef:Maar toen wij 12 waren daar heb je t al! Onze 12 is heel anders dan de tegenwoordige 12!Erg genoeg.
Das ook weer waar![]()
Toen ik 12 was speelde ik nog met barbiepaardjes en legde ik een zweep op mijn twee rijlaarzen als hindernis en daar ging ik dan overheen springen
Maar toch vind ik niet dat je de twaalfjarigen van vandaag al moet behandelen als 16Het zijn nog kinderen.. die horen met een voetbal en een springtouw te spelen, niet met make-up en jongens
En hoeveel zijn er nog die zich daar niet druk om maken?
Laatst nog in een restaurant stond in de wc een 8 jarig kind zich op te maken en iedereen vond het snoezig en schattig want ach kijk dat liefe kleine meisje nou.
Nou ik dacht dus echt iets heel anders dan lief klein meisje.
Overgens vindt ik het ook wat overdreven alles gaat tegenwoordig om seks ook veel kinder progamma`s wat dacht je van dat eh totally spice met die 3 meiden of bestaat dat niet meer?
En wat dacht je van K3 die hebben ook zo`n liedje van ik wil jou verslinden enz en wat daar naar luistert zijn 6 jarige geen 12 jarige.
De 12 jarige kijken naar videoclips op mtv enz nou heb je die wel eens bekeken dat draait niet eens meer om de muziek alleen maar om half naakte "vrouwen" die met zijn 12en tegen een man aan staan te rijen en dat soort vunzige dingen.
De jeugd is al lang al oversekst daar doe je niks meer aan.
Toen ik nog 10 was ging het er bij mijn klasgenoten als om dat je make-up op had en een string aan had en of je al gezond hebt enz enz en anders dan hoorde je er niet bij en werdt je vreselijk gepest en dat was 8 jaar geleden.
Kinderen komen tegenwoordig niet meer perongeluk op seks site`s maar kinderen zoeken ze op want ze weten heel goed wat het inhoudt.