Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
fok schreef:Spelregels
Zoek deze stok en plaats hem bij een plaatsnaambord in een andere stad of dorp.
Vervolgens moeten er minimaal 3 foto's genomen worden die in het lopende FOK!stok topic worden geplaatst.
De Foto's:
1 v/d voorkant bij het nieuwe plaatsnaambord
1 v/d achterkant bij het nieuwe plaatsnaambord
En 1 van een kleine afstand waarop de omgeving van het plaatsnaambord te zien is
De persoon die de FOK!stok heeft gevonden moet de FOK!stok gelijk naar een andere locatie brengen! Het is de bedoeling dat de foto's na het verplaatsen zo snel mogelijk op het forum staan.
Kun je dat niet doen, laat de stok dan gewoon liggen wellicht pakt iemand anders hem dan, zo niet dan kun je hem altijd nog ophalen als je hem wel gelijk kunt verplaatsen.
Op deze manier gaat FOK! door heel Nederland
De FOK!stok moet binnen Nederland blijven.
kehdra schreef:Dit soort dingen bloeden altijd weer dood dus misschien is het leuk om met de ene te beginnen en de andere voor een later tijdstip te bewaren.Ik zou denk ik activer met de stok in de weer zijn als de platte julius, maar vind een platte Julius dusdanig leuk dat ik vind dat die ook moet blijven!
Katja schreef:Het lijkt me ook het leukste als je iets hebt waar het hele forum van mee kan genieten.
Misschien kan het zelfs wel een vast onderdeel van de Bokt nieuwsbrief worden.
LynnDenise schreef:Precies als de stok op fok bijna spoorloos is willen jullie het idee overnemen? haha, ik voel er wel wat voor!