En Moddiebashen? is dat een nieuw woord?
Nooit van gehoord.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ariebombarie schreef:delerium schreef:Gaat het hier nu nog waarom sommige posts/topics verwijderd worden of wordt het een ordinair potje modbashen?
ik bash helemaal niemand, maar heb bij het verwijderen van mijn topic wel het vraagteken gezet waarom eht weggehaald is. juist omdat ik en andere bokkers ons uit een LZP topic wilden trekken en ergens anders wilden kletsen. als dan zoiets zonder enige opgaaf van reden gebeurt, en ik kom een topic tegen over weggehaalde posts SJA
delerium schreef:Gaat het hier nu nog waarom sommige posts/topics verwijderd worden of wordt het een ordinair potje modbashen?
Asyaa schreef:Ariebombarie schreef:
ik bash helemaal niemand, maar heb bij het verwijderen van mijn topic wel het vraagteken gezet waarom eht weggehaald is. juist omdat ik en andere bokkers ons uit een LZP topic wilden trekken en ergens anders wilden kletsen. als dan zoiets zonder enige opgaaf van reden gebeurt, en ik kom een topic tegen over weggehaalde posts SJA
Dat topic van gister... dat is ook opeens foetsie.
Werd naar HK verplaatst, toen binnen minuten een slotje voor overleg. Niks meer van terug gezien.
delerium schreef:Gaat het hier nu nog waarom sommige posts/topics verwijderd worden of wordt het een ordinair potje modbashen?
russel schreef:Ik denk dat dit vooral komt doordat bokt veel groter geworden is. Bokt was jaren terug een gezellig kliekje waarbij je de vaste garde wel kende en meteen zag of er een nieuw topic op itp was.Mij valt het op dat er de laatste tijd anders wordt ge-mod dan jaren geleden.
Annetje schreef:Ik ben het er wel mee eens dat bokt steeds minder een écht discussieforum wordt. Maar dat komt misschien ook doordat de leuke discussies altijd dezelfde mensen trekken en andere bokkers niet lijken te durven of willen reageren.
russel schreef:delerium schreef:Gaat het hier nu nog waarom sommige posts/topics verwijderd worden of wordt het een ordinair potje modbashen?
Waarom ordinair? Als jij jezelf er niet in herkent, dan hoef je dit niet te schrijven. Het is voor wie de schoen past.
Mij valt het op dat er de laatste tijd anders wordt ge-mod dan jaren geleden.
Toen was er toch meer vermaak, meer humor, en die mesthoop was ook lol. Iedereen is toch verantwoordelijk voor wat hij schrijft??? Iedereen is hier vrijwillig en als je zegt wat je denkt, krijg je reakties en dat moet kunnen...maar dat kan steeds minder op bokt.
Ondertussen verhard de maatschappij, kinderen worden steeds sneller volwassen, steeds gehaaider en mondiger en bokt steeds meer zijiger
Annetje schreef:russel schreef:Ik denk dat dit vooral komt doordat bokt veel groter geworden is. Bokt was jaren terug een gezellig kliekje waarbij je de vaste garde wel kende en meteen zag of er een nieuw topic op itp was.Mij valt het op dat er de laatste tijd anders wordt ge-mod dan jaren geleden.
Nu is dat niet meer zo. Het is veel drukker en meer bezocht door jonge kinderen. Hierdoor zijn natuurlijk ook nieuwe regels nodig en een nieuw en strenger beleid. Op een gezellig klein forum met een 100 man, kun je een ruzie onderling openbaar 'uitvechten' omdat het maar een klein clubje betreft. Als heel bokt tegen elkaar opgaat, wordt dat nogal een grote ruzie en dat kunnen we natuurlijk niet hebben.
Ik ben het er wel mee eens dat bokt steeds minder een écht discussieforum wordt. Maar dat komt misschien ook doordat de leuke discussies altijd dezelfde mensen trekken en andere bokkers niet lijken te durven of willen reageren.
Asyaa schreef:@Hill_R
Deels mee eens. Ze moeten die zeikers aanpakken, en desnoods (weten ze van geen ophouden) het forum afbonjouren. Echter geen reacties gaan verwijderen, en topics op slot gooien. Zo blijft het probleem bestaan.
MamboBeach schreef:lesilla schreef:Leeftijd moet toch geen rol spelen, een persoon met 18 jaartjes achter de rug kan veel wijzer zijn dan die met 40.
En hoe doe je dat in het echte leven, alleen naar politiemensen, ambtenaren, rechters, dokters luisteren die ouder zijn dan jij of je kinderen.
ik denk dat het probleem niet in de leeftijd zit, maar de tegendraadse mening. Al was de persoon 40 had je het ook meestal niet aanvaard.
Wijsheid komt met de jaren!
Dobel schreef:ik vind het rot als ik iets tekoop aanbied en aqlleen savonds kan kijke of ik reactie heb er dan staat overbodige reacties zoals vraagprijs ect zijn verwijderd.. ik weet dan niet wie er om de vraagprijs vroeg?
phormicola schreef:Wat Arie net zegt, het was idd gewoon een beetje belachelijk. Ik denk: Ik maak een topic aan in de HK (waar overigens ook in andere topics heel erg veel ranzigheid wordt geschreven, daar kan ik niet aan tippen) zodat ik LZP niet hoef vol te spammen et voila, topic foetsie. Vandaag door Arie opnieuw aangemaakt en binnen 2 minuten weg!
Geen uitleg, niks! Snappez-vous?