Maak Bokt mooier, doe mee!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fira

Re: Maak Bokt mooier, doe mee!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 22:23

Hahahaha _O-
Die is erg toepasselijk ja!
Geweldige reclame.

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 22:25

Om weer on topic te komen, hoog tijd om weer iemand een pb te sturen. Kiest u eens alle een nummer van een t/m 9, dat tesamen wordt de gelukkige bokker. Maken er nu boktlotto van, wordt steeds leuker.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 22:31

Ehm, 8 dan maar? :P

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 22:34

8, even op de anderen wachten.
Of stiekem 8 ook al pb sturen, 8 Ineke2

Fira

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 22:43

4! :))

Hebben boktleden dan een nummer?
*gaat druk opzoek naar nummers*

PureSylk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 22:45

Jazeker. Jij bent nummer 122335, dus er moeten nog heeeeel wat bokkers een nummer kiezen wil jij een PB krijgen :+
Of Fabersmid moet maximaal 6 nummers achter elkaar zetten, da's leuker :)

Fira

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 22:45

Aaaaaaah gevonden!
Ik ga even verder voetbal kijken, het is nu zo spannend.

Fira

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 22:46

PureSylk schreef:
Jazeker. Jij bent nummer 122335, dus er moeten nog heeeeel wat bokkers een nummer kiezen wil jij een PB krijgen :+
Of Fabersmid moet maximaal 6 nummers achter elkaar zetten, da's leuker :)

Dus ik ben de 122335e bokker?
Cool 8-)

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 22:47

84
8 Ineke2 4 Horse Pleasure
84 Jippie

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 22:54

Ben benieuwd hoe iedereen erop gaat reageren :')

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 22:58

Ineke2, Horse Pleasure en Jippie hebben alle pb gekregen, afwachten misschien gaan die wel wat plaatsen? Mag geen pb's bekend maken toch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 23:00

Nope, dan krijg je een ow.

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 23:00

Daarom doe ik dat maar niet.

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-10 23:17

Aideen schreef:
Tuurlijk, ik zie de humor er wel van in...Ik snap niet dat er mensen zijn die zich druk maken over de 'negatieve' bokkers. Ben ik dan de enige die de 'foei' knop gebruikt? Wat interesseert het jou nou dat er een aantal bokkers zijn die een beetje zitten te rellen en de sfeer verpesten?...En dat er een aantal bokkers zijn die anderen niet in hun waarde laat staan..Ik sta boven dit soort dingen...

Ik vind het een leuk initatief, begrijp me niet verkeerd, maar...Ik word een beetje gek van de topics 'Bokt is prut' die de laatste tijd overal opduiken...Ik vind het ook zo naïef, net alsof je de 'verrotte' Bokt gebruikers hiermee verandert? Het doel is leuk, maar je bereikt hem niet....Denk ik dan...En tuurlijk, er is niets verkeerds aan...Ik vind het alleen zo naïef...

Tsja, weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen..Ik hou gewoon niet van dit soort topics...

Je verwoord het inderdaad goed, maar hoeveel slachtoffers worden er door deze mensen gemaakt?

Even over het 'niet-spontane' PB. Natuurlijk is het hardstikke leuk dat mensen door dit topic mensen durven te pb'en, en een compliment te geven. Echter zeg ik niet: je moet. Ik dwing niemand, en stuur ook enkel een pb' uit spontaniteit (is dit een woord?). Maar dat mensen enorm vrolijk hier van worden, en zich zo goed voelen, dat is toch prachtig? Ieder voorzich hier hoor, en ieder een eigen mening. Hardstikke goed!
En wie verwoorde dat nou zo mooi? "We delen allemaal iets, paarden!" Het lijkt soms wel of dat word vergeten.

Maar al met al, durf ik nu te zeggen: Ik ben nu al blij met dit resultaat. Met (onbekende?) bokkers, die mee doen of al tijden zo bezig waren. Want eerlijk gezegt, staarde ik me de laatste tijd blind op de negatieve dingen. Maar hier door, vind ik het nu weer leuk.
Ga zo door.
Laatst bijgewerkt door EngeltjeS op 11-07-10 23:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 23:24

Ik zie dit eigenlijk niet als een "Bokt is prut"-topic, eerder als een "Laten we Bokt mooi houden"-topic :j
En wat is er mis met een aantal mensen bewust maken daarvan? :)

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 23:26

Sieltjuh schreef:
Ik zie dit eigenlijk niet als een "Bokt is prut"-topic, eerder als een "Laten we Bokt mooi houden"-topic :j

Ik wou net zeggen :) Vind het een leuk idee, en het is altijd leuk om een leuke pb te krijgen toch ;)

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-10 23:26

angelaatjuh schreef:
Sieltjuh schreef:

Ik wou net zeggen :) Vind het een leuk idee, en het is altijd leuk om een leuke pb te krijgen toch ;)

En dat is de gedachte achter dit topic. Ik ben blij dat mensen het herkennen.

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-10 09:24

Even een update :) of een berichtje met positief nieuws.
Ik zou iemand een PB sturen, maar wou even haar paardengedeelte bekijken. En wat blijkt? Ze heeft een van mijn lievelings paarden, die ik uit het oog was.
Wauw! <3

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 09:28

Ik zie dit topic nu pas!

Wat een idee, ik ga proberen mee te doen, maar beloven durf ik niet. :D Ik heb het topic ook nog niet helemaal doorgelezen, maar het idee, ja ik vind hem super :D

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 11:26

mooi topic, jarigen stuur ik vaak een pb, heb op mijn eigen verjaardag ook wat pb's gehad vond ik erg aardig.

Ik stuur zowiezo wel eens een willenkeurige bokker een pb, moet zeggen niet altijd leuke reacties terug :=

Momo2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 11:33

Ik heb al heel wat bokkers een pb gestuurd..
@engeltjeS wat leuk dat je die dan weer tegenkomt..
zo zie je maar weer..

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 11:35

Hé wat een superleuk topic!

Wat ik dacht, er zijn zoveel mensen hier die de jarigen een pb willen sturen, kun je niet voor iedere dag even de lijst van jarigen neerzetten en er dan allemaal een stukje van voor je rekening nemen?

Faux

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 11:48

Ayasha schreef:
Ik stuur regelmatig PB's met complimentjes maar ik durf evenzeer zonder omwegen te zeggen als ik iets niet okee vind. :+ Ik vind je actie mooi, maar ook een tikkeltje naïef... :) Met "aai poesje aai" kom je er niet bij iedereen... :) IMO is bokt.nl al ontzettend soft... := Je moet je woorden wikken en wegen want je zou maar eens iemand op de tenen trappen, maak dat aub niet nog erger....

Ga ik compleet in mee. Ik ben zelf geen reller ( voor zover ik weet :') ) maar met zo'n topic als deze kan ik echt helemaal niks. De rellers die er zijn gaan heus niet ineens, na het lezen van dit topic, denken: Oei. Ik stop maar met rellen. Je zult altijd mensen hebben die de sfeer ergens verpesten, dat is niet alleen op bokt zo, maar ook in het echte leven. En "aai poesje aai" helpt voor geen meter. In mijn geval zou het averechts werken. :)

Ik vind bokt een prima forum, maar inderdaad; het ís al zo soft. Je kunt al niets meer zeggen dat niet vreselijk positief is of er komt een waarschuwing of het wordt verwijderd, of je hebt een boze bokker aan je broek hangen.
Anyway, misschien reageer ik wel zo omdat ik zelf nogal anti-ditsoortsfeertjes ben. ;) Geloof me, met een klein groepje lieve mensen ga je echt heel bokt niet veranderen.
Neemt niet weg dat het een schattig initiatief is en dat jullie er zeker mee door moeten gaan. Hoop er alleen niet op dat je bokt zijn huisrellers hiermee kan tegenhouden.

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 12:11

Natuurlijk gaat dit topic niet helpen om rellers te laten stoppen. Natuurlijk slaat niet heel de sfeer op bokt om, door dit topic. Máár elk beetje helpt. En, zoals ik al eerder zei, is er niets mis met mensen bewust te maken eens wat leuks te doen voor hun (onbekende) medemens.
Je kan mij namelijk niet wijs maken, dat jij het niet leuk vind om een complimentje te ontvangen :D Daar houdt toch iedereen van?

Faux

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 12:26

Ik vind het zeker leuk om complimentjes te ontvangen. Van mensen die weten waar ze het over hebben, mensen die het menen, mensen die me kennen. Zélfs van een wildvreemde, wanneer het om iets simpels gaat. Maar een soort 'dwangmatig' mensen aanklikken in de ledenlijst en zoeken naar iets om een complimentje over te geven omdat we zo nodig de sfeer moeten verbeteren? :n Nee.