Die is erg toepasselijk ja!
Geweldige reclame.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Aideen schreef:Tuurlijk, ik zie de humor er wel van in...Ik snap niet dat er mensen zijn die zich druk maken over de 'negatieve' bokkers. Ben ik dan de enige die de 'foei' knop gebruikt? Wat interesseert het jou nou dat er een aantal bokkers zijn die een beetje zitten te rellen en de sfeer verpesten?...En dat er een aantal bokkers zijn die anderen niet in hun waarde laat staan..Ik sta boven dit soort dingen...
Ik vind het een leuk initatief, begrijp me niet verkeerd, maar...Ik word een beetje gek van de topics 'Bokt is prut' die de laatste tijd overal opduiken...Ik vind het ook zo naïef, net alsof je de 'verrotte' Bokt gebruikers hiermee verandert? Het doel is leuk, maar je bereikt hem niet....Denk ik dan...En tuurlijk, er is niets verkeerds aan...Ik vind het alleen zo naïef...
Tsja, weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen..Ik hou gewoon niet van dit soort topics...
angelaatjuh schreef:Sieltjuh schreef:Ik zie dit eigenlijk niet als een "Bokt is prut"-topic, eerder als een "Laten we Bokt mooi houden"-topic
En wat is er mis met een aantal mensen bewust maken daarvan?
Ik wou net zeggenVind het een leuk idee, en het is altijd leuk om een leuke pb te krijgen toch
Ayasha schreef:Ik stuur regelmatig PB's met complimentjes maar ik durf evenzeer zonder omwegen te zeggen als ik iets niet okee vind.Ik vind je actie mooi, maar ook een tikkeltje naïef...
Met "aai poesje aai" kom je er niet bij iedereen...
IMO is bokt.nl al ontzettend soft...
Je moet je woorden wikken en wegen want je zou maar eens iemand op de tenen trappen, maak dat aub niet nog erger....