Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
laetitia schreef:Ik kan mij eigenlijk totaal niet voorstellen dat je op internet hele verhalen over je leven verzint?
Dat je verzint dat je een ernstige ziekte hebt of andere narigheden.
Internet is vrij anoniem en mensen kunnen zich soms anders voordoen dan dat ze echt zijn, maar hele levensverhalen verzinnen? Noem mij naief, maar dat kan ik me gewoonweg niet voorstellen.
Of ze moeten een geesteziekte/ traumatische ervaring hebben waardoor dit gedrag wordt veroorzaakt.
laetitia schreef:Ik kan mij eigenlijk totaal niet voorstellen dat je op internet hele verhalen over je leven verzint?
Internet is vrij anoniem en mensen kunnen zich soms anders voordoen dan dat ze echt zijn, maar hele levensverhalen verzinnen? Noem mij naief, maar dat kan ik me gewoonweg niet voorstellen.
Of ze moeten een geesteziekte/ traumatische ervaring hebben waardoor dit gedrag wordt veroorzaakt.
Yamcha schreef:@ Helmoni: Ik ben me ook niet blijven herhalen, toch?
Ik reageer hier in dit topic, dit gaat niet over die bokker, dit gaat over het uitspreken van twijfels. En of het mag of niet, het was helemaal neit mijn bedoeling een enorme rel te schoppen. En meestal doe ik het ook niet, alleen kon ik me echt niet inhouden.
Helmoni schreef:Marchador schreef:Stil blijven ben ik het niet geheel mee eens.
Als ik dan terug denk aan een Miep of Zantis hier op Bokt die erg goed in hun rol bleven.
Het is uteindelijk aan het licht gekomen, ze waren niet degene die ze zeiden dat ze waren.
Als een bokker erg meeleeft dan voel je je toch flink in de zeik genomen.
Dat kan ik ook goed geloven, en helaas worden door zulk soort mensen, de serieuze mensen dus over 1 kam gescheerd en niet gelooft. Erg jammer...
Bubsj schreef:Overigens is dit vertrouwen wat bokkers moeten hebben de laatste keren flink getest. Denk bijvoorbeeld aan Marialva. Ik denk dat de groentjes (= mods) hier beter op in hadden moeten springen.
Wellicht helemaal niet onverstandig om hier al team eens naar te kijken. Schijf een stuk voor de bokker online waarin duidelijk besproken wordt hoe/wat qua inzamelings acties kan en mag en waarom. Hoe bokt met dit soort dingen omgaat. En ga tevens opzoek naar een manier waarop bokkers inderdaad hun twijfels legitiem kunnen neerleggen.
Ik denk dat anders de twijfel alleen maar groter gaat worden.
Helmoni schreef:Yamcha schreef:@ Helmoni: Ik ben me ook niet blijven herhalen, toch?
Ik reageer hier in dit topic, dit gaat niet over die bokker, dit gaat over het uitspreken van twijfels. En of het mag of niet, het was helemaal neit mijn bedoeling een enorme rel te schoppen. En meestal doe ik het ook niet, alleen kon ik me echt niet inhouden.
Als ik het allemaal zo eens terug kijk....mischien heb ik je toch door de war gehaald.....excuus. Het is gewoon erg moeilijk via internet. nuja: eigenlijk ook erg makkelijk iemand op te lichten met zulke dingen. Zeker op een groot forum, daar zitten zoveel verschillende mensen. Kijk al naar een ITP topic, je kunt geen foto plaatsen of er komt al commentaar op zeggen ze. Maar dat heb je gewoon met zoveel verschillen van meningen. mischien moeten we dat eens gaan respecteren van elkaar? Dat je gewoon je gevoel mag uiten op een normale manier? (dus niet zoals ik net heb gedaan) En als je een reactie heb gegeven van bijv: Mischien is het beter om rijlaarzen en een cap aan te doen, en hierop volgt een antwoord: WEEEER dat gezeik over cap en laarzen. Laat iemand dat toch reageren dat de TS een cap en laarzen aan moet.
Dan krijg je volgens mij een betere harmonie?
MarJon schreef:Maar, toch doen mensen het. Ook al kan niemand zich het voorstellen.
Die mensen zijn (sorry dat ik het zeg) een beetje niet goed in hun hoofd denk ik
Of ze snakken gewoon naar aandacht en gaan dan deze dingen verzinnen..
JoviBan schreef:laetitia schreef:Ik kan mij eigenlijk totaal niet voorstellen dat je op internet hele verhalen over je leven verzint?
Dat hoeven niet eens narigheden te zijn.
Er zijn wel vaker dingen verzonnen en op Bokt tot leven gebracht.
Lynn_Nikita schreef:wat ik me afvraag, eigenlijk vraag voor de modjes
waarom mag het topic van een andere bokster die in een ziekenhusi ligt wel open blijven
Ook hier word flink gespeculeerd, en adressen vrijgegeven om kaartjes te sturen
wat zijn nu de regels. wanneer mag het wel, wanneer niet
lijkt me een goed punt om dat eens door te spreken
Brainless schreef:Lynn_Nikita schreef:wat ik me afvraag, eigenlijk vraag voor de modjes
waarom mag het topic van een andere bokster die in een ziekenhusi ligt wel open blijven
Ook hier word flink gespeculeerd, en adressen vrijgegeven om kaartjes te sturen
wat zijn nu de regels. wanneer mag het wel, wanneer niet
lijkt me een goed punt om dat eens door te spreken
Dat topic is al een tijdje gesloten.
Frantic schreef:het gaat helemaal niet over "een "topic.... Zie de moderator aanwijzing Cayenne!
Het is de bedoeling dat je het algemeen houdt en geen gesloten topics aanhaalt
slimmerik schreef:Ik ben het met je eens..Eigenlijk is het triest dat mensen een forum nodig hebben om kaartjes te krijgen. Ziek zijn is iets wat je imo privé beleeft met je vrienden, familie en kennissen. Toch niet via een forum met een nickname?