Onderling respect en achterdochtigheid

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 13:52

Heino schreef:
Waar ik me aan stoor is dat het veel dezelfde namen zijn die bepaalde topics komen verstoren. En dat keer op keer kunnen doen, zonder (zichtbare) consequenties.

Zie jou ook haast in elk topic, dus wat wil dat zeggen?

KiWiKo

Re: Onderling respect en achterdochtigheid

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 13:55

ik bemoei me ook overal mee............ daarom heb ik ook meer dan 50.000 posts :)

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 13:56

Chiqa schreef:
Heino schreef:
Waar ik me aan stoor is dat het veel dezelfde namen zijn die bepaalde topics komen verstoren. En dat keer op keer kunnen doen, zonder (zichtbare) consequenties.

:+

Heino, jij kleine rebel! ;)

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 13:56

Chiqa schreef:

Verstoor ik ieder topic met oneliners en gebrek aan respect voor een ander? En noem ik anderen kortzichtig, dom of racisten? Nee, dus gaat voor mezelf niet op :)

Ik heb het over mensen (of ze nu links, rechts, paars of groen zijn) die in elk topic haast lijken te weigeren zich te verdiepen in elkaar en elkaar voor alles en nog wat uitmaken, zonder dat daar op gemodereerd wordt. Iemand zei dat dat PVV topic zo netjes loopt, nou echt niet. Bijna iedereen l*lt langs elkaar heen, leest niet goed, vult dingen voor anderen in zonder dit te checken en de scheldwoorden/beledigingen (linkse elite, marokkanenknufellaars, racisten en domme schapen) zijn ook niet niks.

Deesiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 14:03

In mijn ogen is bokt door de laatste jaren heen sowieso erg veranderd. Eerder kon je gewoon je mening geven zonder dat iemand zich daarna meteen persoonlijk aangevallen/gesproken voelde en dat meteen op een onrespectvolle manier liet merken. Nu onstaan er in bijna elk topic nutteloze welles/nietes discussie's onderling die niets meer met het topic te maken hebben en waar respect voor elkaar ook erg ver te zoeken is. Erg jammer..

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 14:06

Ik ben het wel met Deediej in

Ik ben een heeeeeeele poos geleden op bokt geweest onder een andere naam die ik had op mijn oude mail en weet daar het wachtwoord niet meer van weet mijn gebruikers naam en ww van dat acc niet meer

En toen was bokt een stuk gezelliger :j

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 14:08

ik ben bijna 8 jaar bokker................. en ja, ik kan echt wel zeggen dat bokt behoorlijk veranderd is :) :)

*edit, wel goed tellen KIMMIE!!*
Laatst bijgewerkt door KiWiKo op 15-06-10 14:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 14:09

ja maar vroegah was alles beterr...

En vroeger is geweest dus daar heb je nu vrij weinig aan... Bokt groeit ook, de gebruikers veranderen, de modjes veranderen.... En daar kunnen we dan weer weinig aan veranderen :') Maar teruggrijpen naar een beleid van pak hem beet, 5 jaar geleden is nou niet echt een oplossing oid.

Ik heb alleen wel het gevoel dat er tegenwoordig veel minder consequent gemod wordt -O- Maar da's een andere discussie :)
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 15-06-10 14:10, in het totaal 1 keer bewerkt

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 14:10

dat kan ook helemaal niet :) :)

waar ik wel voor pleit is diversiteit in het mod team......... maar ik geloof dat dit wel redelijk op de rails is :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 14:13

ja maar dat is in het echte leven niet anders toch...? Je kan mensen moeilijk verplichten alleen nog maar hyperintellectuele posts te posten, op iedereen in te gaan, nooit meer langs elkaar heen te praten.

Zou leuk zijn als dat zou kunnen, maar niet echt realistisch, vrees ik helaas. En wat de 1 slim en gevat vindt, daarvan kan een ander denken 'dit heeft er echt geen bal mee te maken' ... Dus tsja.

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 14:14

Menino schreef:
ja maar dat is in het echte leven niet anders toch...? Je kan mensen moeilijk verplichten alleen nog maar hyperintellectuele posts te posten, op iedereen in te gaan, nooit meer langs elkaar heen te praten.

Zou leuk zijn als dat zou kunnen, maar niet echt realistisch, vrees ik helaas. En wat de 1 slim en gevat vindt, daarvan kan een ander denken 'dit heeft er echt geen bal mee te maken' ... Dus tsja.

ja, maar kom op, een discussie over de politiek binnenkomen met een oneliner als "Oeh, wat schrik ik toch van de hoeveelheid PVV-stemmers...". Ja...Schrijf dan gewoon niets denk ik dan :Y)

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 14:17

Ja en dat bedoel ik dus met jou mening onderbouwen

Je vind iets maar waarom?!?!
er zijn een paar mensen die komen rellen en dan zijn ze midden erin met de noorderzon vertrokken

Er zijn bokkers die volhouden en uiteindelijk min of meer gelijk krijgen en jullie weten wel wie dat zijn ik vind kiwiko een echte volhouder

Ik ben het niet altijd met haar eens maar dat terzijde

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 14:21

Kiwiko is een Pittbull :D

Deesiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 14:22

Gentlegiant schreef:
Ik ben het wel met Deediej in

Ik ben een heeeeeeele poos geleden op bokt geweest onder een andere naam die ik had op mijn oude mail en weet daar het wachtwoord niet meer van weet mijn gebruikers naam en ww van dat acc niet meer

En toen was bokt een stuk gezelliger :j

Ik heb dit acc sinds 2006 en heb het sinds die tijd erg zien veranderen. Het is een stuk drukker maar dat betekent toch niet dat iedereen maar respectloos naar elkaar hoeft te worden?

Gentlegiant ik ben het helemaal met je eens, mensen reageren altijd maar met; Echt lelijk! Zou ik nooit doen.. Mij niet gezien.. enz.enz. maar geen waarom meer. Waardoor dit heel vervelend over kan komen naar de andere "partij".

Bokkers moeten gewoon vaker hun mening gaan onderbouwen, ik betrap mezelf er ook welleens op hoor. En niemand is perfect. Maar het zou al een hoop gezeik verhelpen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 14:22

Adil18 schreef:
Menino schreef:

ja, maar kom op, een discussie over de politiek binnenkomen met een oneliner als "Oeh, wat schrik ik toch van de hoeveelheid PVV-stemmers...". Ja...Schrijf dan gewoon niets denk ik dan :Y)

ja ok, dat heeft ook niet echt veel toegevoegde waarde binnen een discussie idd :+

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 14:23

naja, dat valt ook wel mee :D :D :D ik laat me alleen niet snel omlullen nee :D Ik wil wel mijn mening veranderen, maar dan moet je wel met goede argumenten komen, niet met een slap verhaaltje :)

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 14:29

Ja maar die argumenten krijg je bijna nooit zoals al gezegt word geef je mening je hoeft niet te onder bouwen maar ga dan niet in discussie

Als ik zeg dat paard is lelijk
En de andere zeggen waaaauw dat is een leuk paard

En ik ga er flink tegen in maar geef geen argumenten dan heb ik toch ook geen recht om in een discussie te zijn

Geef dan gewoon jou argument waarom je het vind en kom dan lekker een discussie voeren en probeer mensen er eventueel van te overtuigen waarom wel of niet

Ik vind discussie's leuk als iedereen elkaar in z'n waarde laat en zichzelf onderbouwt zoniet dat ben ik weg mij niet gezien ik laat me niet zomaar de grond in boren

Dit acc sinds 2008 maar mijn oude is al een hele poos geleden 03' 04'

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 14:35

ik vind discusseren erg leuk! heb er ook veel lol van.......... Ik zal ook niet boos worden in een discussie omdat ik mijn gelijk niet krijg :)

en ook al kan ik lijnrecht tegenover iemand staan, dan alsnog kan men gewoon respect hebben..........

nou weet ik dat ik in het N topic wel mijn boekje te buiten ben gegaan, maargoed dat kan ik verantwoorden en zal dat ook doen als ik daarvoor op mijn vingers getikt word.

dat is ook een stukje kunnen discusseren......... ik heb best een berg ow's gehad in al die jaren in al die posts......... maar he, de meesten terecht :)

ga ik ook niet over blaten, terecht is terecht, had ik mijn grote mond maar moeten houden!!!

Ik zal voor mijn bijdrage in het N topic denk ik ook wel een ow krijgen, met de bijbehorende maand of weekban (ligt eraan wat de bezwaarcommissie besluit mbt mijn vorige OW (jaja ik heb eindelijk een keer bezwaar gemaakt))
en als ik die krijg, dan accepteer ik dat zeker wel...........

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 14:40

Bedoel je met het N topic je uitspraken in het topic van Nickyu?

Trouwens... hoe kan het zijn dat jij zegt in al die jaren "bergen" OW's gehad te hebben? Na 6 keer is het toch einde verhaal (voor onbepaalde tijd of permanent)? Niet dat ik je wil weghebben hoor .. :+
Laatst bijgewerkt door Jannepauli op 15-06-10 14:52, in het totaal 1 keer bewerkt

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 14:49

Ja

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 15:48

Jannepauli schreef:
Bedoel je met het N topic je uitspraken in het topic van Nickyu?

Trouwens... hoe kan het zijn dat jij zegt in al die jaren "bergen" OW's gehad te hebben? Na 6 keer is het toch einde verhaal (voor onbepaalde tijd of permanent)? Niet dat ik je wil weghebben hoor .. :+

omdat ow's vervallen na verloop van tijd........... ???

ik loop al bijna 8 jaar mee, heb meer dan 50.000 posts en een ow of 20......... das een heel, heel aardig gemiddelde...... ik geloof niet dat ik dan ernstig negatief aanwezig ben :)

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 15:52

Ik vind het altijd wel gezellig met jou in het topic je weet waar je over praat en als ze het vragen onderbouw je alles en dat vind ik wel fijn

Ik heb nog geen bans gehad maar dat komt omdat ik me best afwezig houd in de meeste topic's omdat ik weet dat ik ook uit mijn slof kan schieten :=

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 15:56

Kiwiko u bent een stoute ondeugende bokker, maar wat zou bokt saai en slaapverwekkend zijn als we alle zo braaf zouden verblijven als brave getemde bokkers. Natuurlijk heb ik alle recht van schrijven, voor de duidelijkheid is dit laatste spottende humor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 15:58

Zeg, heel leuk om elkaar schouderklopjes en virtuele knuffels en zo te geven, maar kan het ook weer terug ontopic, want ik vond de eerdere discussie wel interessant eigenlijk :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 16:03

Wauw wat een topic is dit geworden :=

Waar ik dit topic vooral voor opende is het probleem dat in mijn ogen mensen van hun eigen visie uitgaan op wat waar en onwaar is, en vanuit dat standpunt al dan niet respectvol (maar vaker niet dan wel) op de andere bokkers ingaan.

Zoals Echwel schreef over dat meisje met die soa-test... Ik vind het eigenlijk wel erg dat ze er vanuit gaat dat dat meisje gewoon een one night stand heeft gehad.

Wat nou als die dingen wél waar zijn? Ik vind het nogal makkelijk besloten door sommige bokkers...