Heino schreef:Waar ik me aan stoor is dat het veel dezelfde namen zijn die bepaalde topics komen verstoren. En dat keer op keer kunnen doen, zonder (zichtbare) consequenties.
Zie jou ook haast in elk topic, dus wat wil dat zeggen?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Chiqa schreef:Zie jou ook haast in elk topic, dus wat wil dat zeggen?
Menino schreef:ja maar dat is in het echte leven niet anders toch...? Je kan mensen moeilijk verplichten alleen nog maar hyperintellectuele posts te posten, op iedereen in te gaan, nooit meer langs elkaar heen te praten.
Zou leuk zijn als dat zou kunnen, maar niet echt realistisch, vrees ik helaas. En wat de 1 slim en gevat vindt, daarvan kan een ander denken 'dit heeft er echt geen bal mee te maken' ... Dus tsja.
Gentlegiant schreef:Ik ben het wel met Deediej in
Ik ben een heeeeeeele poos geleden op bokt geweest onder een andere naam die ik had op mijn oude mail en weet daar het wachtwoord niet meer van weet mijn gebruikers naam en ww van dat acc niet meer
En toen was bokt een stuk gezelliger
Adil18 schreef:Menino schreef:ja maar dat is in het echte leven niet anders toch...? Je kan mensen moeilijk verplichten alleen nog maar hyperintellectuele posts te posten, op iedereen in te gaan, nooit meer langs elkaar heen te praten.
Zou leuk zijn als dat zou kunnen, maar niet echt realistisch, vrees ik helaas. En wat de 1 slim en gevat vindt, daarvan kan een ander denken 'dit heeft er echt geen bal mee te maken' ... Dus tsja.
ja, maar kom op, een discussie over de politiek binnenkomen met een oneliner als "Oeh, wat schrik ik toch van de hoeveelheid PVV-stemmers...". Ja...Schrijf dan gewoon niets denk ik dan
Jannepauli schreef:Bedoel je met het N topic je uitspraken in het topic van Nickyu?
Trouwens... hoe kan het zijn dat jij zegt in al die jaren "bergen" OW's gehad te hebben? Na 6 keer is het toch einde verhaal (voor onbepaalde tijd of permanent)? Niet dat ik je wil weghebben hoor ..![]()