Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ayasha schreef:capopjekop: Of ik doe het beter dan ik denk of ik maak bokkers bang maar heb dat probleem echt zeldenEn zo'n lieverdje ben ik tans niet kwa reacties.
Echt, als er 5-pagina's gezeik komt zonder dat 1 iemand positief is, heeft ts het 9 vd 10 keer zelf gezocht.
russel schreef:Je moet je afvragen waarom je zo een topic wilt gaan starten. Wat je wil lezen en waar je zelf op wil reageren. Als je die vragen hebt beantwoord, hoef je niet meer..
Janine1990 schreef:Maar wanneer deugt een topic wel? Met name op HAW???
En dan moet ik meteen een DA raadplegen omdat ik een paard met artrose rij, terwijl ik best aan kan voelen samen met de eigenaresse of het kan of niet? Dit zijn dan nog maar een paar dingen...
Ik kan met de bokt-terreur wel begrijpen dat mensen zoveel excuses een topic starten... Maar moeten we dat met z'n allen willen?
En ben je met een topic zonder excuses niet gewoon veel beter af?
capopjekop schreef:Daar ligt denk ik de moeilijkheid. Vanachter een pc is het moeilijk in te schatten of de eigenaar en verzorgster ook daadwerkelijk verstand van zaken hebben. Ik denk dat de meeste bokkers dan toch even willen waarschuwen voor het geval dat. Of het goed is? Geen idee, maar een gewaarschuwd mens telt wel voor 2.
De reactie van de ene bokker weegt bij mij ook zwaarder dan de andere. Maar dat doe je in het dagelijks, echte leven ook.
russel schreef:Natuurlijk! Maar je ziet ook bokkers die niet zo goed op de hoogte zijn, die dan reageren tegen bokkers die beter weten...en dan is het wel lachen als er dan reakties komen. De rangorde zoals bij de paarden zit er ook in bij bokt.
Janine1990 schreef:Dus gaan mensen meteen weer excuses maken over hoe veel verstand eigenaar wel niet heeft e.d. En hoeveel ervaring ze zelf hebben. Dat wil ik niet doen.
Overigens wilde ik een soortgelijk topic openen, maar dan niet over HAW..
Mensen gaan meteen vragen ook naar of het paard onder behandeling is e.d. Terwijl ik dan denk, joh, ga er eens vanuit dat de ruiter/eigenaar zelf voldoende weet voordat een dergelijk topic gestart wordt...
capopjekop schreef:Janine1990 schreef:Dus gaan mensen meteen weer excuses maken over hoe veel verstand eigenaar wel niet heeft e.d. En hoeveel ervaring ze zelf hebben. Dat wil ik niet doen.
Overigens wilde ik een soortgelijk topic openen, maar dan niet over HAW..
Mensen gaan meteen vragen ook naar of het paard onder behandeling is e.d. Terwijl ik dan denk, joh, ga er eens vanuit dat de ruiter/eigenaar zelf voldoende weet voordat een dergelijk topic gestart wordt...
Maar dat is soms het probleem. Op bokt komen allerlei verschillende mensen, die langer op korter met de sport bezig zijn. Meer of minder verstand hebben. Zonder goede inleiding kun je dat niet bepalen.
Ayasha schreef:bij Haw MOET er commentaar, bij Rij-itp MAG het.
Het is een misverstand onder de bokkers dat er op rij-tip geen rijtechnisch commentaar hoort te komen. Het mag nl gewoon.
gillian schreef:Ayasha schreef:bij Haw MOET er commentaar, bij Rij-itp MAG het.
Het is een misverstand onder de bokkers dat er op rij-tip geen rijtechnisch commentaar hoort te komen. Het mag nl gewoon.
Dat weet ik. Maar als je dan echt commentaar wil hebben en je topic bewust bij HAW zet, reageert er geen kipBeetje krom toch, of ligt dat aan mij
gillian schreef:Ayasha schreef:bij Haw MOET er commentaar, bij Rij-itp MAG het.
Dat weet ik. Maar als je dan echt commentaar wil hebben en je topic bewust bij HAW zet, reageert er geen kipBeetje krom toch, of ligt dat aan mij