Raja schreef:Als je een foto topic opent, dan kun je ook minder positieve reacties verwachten!!
Mja, helaas kunnen velen daar niet zo goed mee omgaan geloof ik

Springert, of je die OW/ban nu krijgt of niet, ik vind dat je hem verdient.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Raja schreef:Als je een foto topic opent, dan kun je ook minder positieve reacties verwachten!!
modie schreef:Springert schreef:
Ik open geen enkele aanval op niemand.
Maar ik heb aan een half woord genoeg om situatie's gelijk te doorzien.
Zelfs als je temt mogen mod's absoluut niet aan wie dan ook laten weten dat daar iets mee gedaan wordt.
Het feit dat jij dat blijkbaar wel weet, zegt alles.
Ik ben er van overtuigd dat de bewuste mod je zeer dankbaar is voor het openbaren van deze info.
Springert, je kan inderdaad aanklikken of je informatie terug wilt hebben op een TEM.
Heb net even de TEM-knop bekeken, had dit eigenlijk nooit eerder gedaan.
Maar, nogmaals, het kan dus inderdaad, informatie terug krijgen van een mod
Heino schreef:Raja schreef:Als je een foto topic opent, dan kun je ook minder positieve reacties verwachten!!
Mja, helaas kunnen velen daar niet zo goed mee omgaan geloof ikOf je krijgt OP's die vol staan met excuses. Neem aan dat je zo'n topic opent om te leren, maargoed.
Springert, of je die OW/ban nu krijgt of niet, ik vind dat je hem verdient.
CtjeLief schreef:Ik denk dat we ons punt duidelijk hebben gemaakt..inderdaad maar weer ontopic.. Soms is iets overduidelijk en behoeft dat verder geen woorden..
![]()
Inderdaad te hopen dat er wat meer respect voor elkaar kan worden opgebracht in topics. Natuurlijk kun je van mening verschillen met elkaar, maar er zijn helaas mensen die een ander dmv kwetsende en onnodig harde woorden echt een rotgevoel willen bezorgen en dat moet toch niet nodig zijn? Soms zijn er ontzettend interessante topics die hierdoor worden verziekt.
Zo onnodig, en je bereikt er niets mee..
superwoman schreef:CtjeLief schreef:Ik denk dat we ons punt duidelijk hebben gemaakt..inderdaad maar weer ontopic.. Soms is iets overduidelijk en behoeft dat verder geen woorden..
![]()
Inderdaad te hopen dat er wat meer respect voor elkaar kan worden opgebracht in topics. Natuurlijk kun je van mening verschillen met elkaar, maar er zijn helaas mensen die een ander dmv kwetsende en onnodig harde woorden echt een rotgevoel willen bezorgen en dat moet toch niet nodig zijn? Soms zijn er ontzettend interessante topics die hierdoor worden verziekt.
Zo onnodig, en je bereikt er niets mee..
Zeker niet nodig maar wel menselijk.
Als je een wat mindere bui hebt, kunnen sommige dingen ook anders overkomen.
Sommige betrekken algemene opmerkingen snel op zichzelf en voelen zich dan aangevallen. Echter is dit regelmatig totaal niet persoonlijk bedoeld en past het ook niet in het plaatje bij de persoon die zich op 1 of andere manier aangevallen voelde...
Niet helemaal goed lezen is ook zoiets en sorry zeggen of iets dergelijks is voor vele ook heel moeilijk
Kanelly schreef:superwoman schreef:Niet helemaal goed lezen is ook zoiets en sorry zeggen of iets dergelijks is voor vele ook heel moeilijk
En daarmee sla je volgens mij de spijker op z'n kop....
Springert schreef:Brainless schreef:@Springert
Oh, dat wist ik niet, er zijn nl. meerdere mods geweest die mij hebben gemeld een poster ergens op aan te spreken.
Maar nooit hebben ze gezegd welke poster.
Als je beweert van wel dan is dat een leugen.
Of een foute mod!!!
Kanelly schreef:Springert schreef:
Maar nooit hebben ze gezegd welke poster.
Als je beweert van wel dan is dat een leugen.
Of een foute mod!!!
Of velen zullen liegen, of Bokt mag een nieuw Mod-team gaan creëren.
Wat Brainless hier stelt is volgens mij geen uitzondering en staat naar mijn weten ook ergens in de FAQ.
Eerst zélf oplossen (en daar hoort elkaar ergens normaal op aanspreken ook bij) en als dat niet lukt, of niet goed verloopt kan een Mod ingrijpen.
Brainless schreef:PB's lezen kunnen ze (als er een bepaald programma voor is geïnstalleerd), maar dat is inbreuk op je privacy, dus verboden.
Asyaa schreef:kuch [FZ] Uitgedeelde Officiële Waarschuwingen en Bans kuch
En trouwens mods kunnen geen pb's lezen volgens mij, dat kunnen (bij mijn weten) alleen Bart, Eline en Ime
Brainless schreef:@Asyaa
Niet laten zien die lijst..... dat mag niet van het beheer.....daar worden mods om "ontslagen"
Nemurin schreef:Het is bijna grappig hoe een topic over dergelijk gedrag precies dit gedrag lijkt uit te lokken.
Ik probeer zelf altijd zo beleefd mogelijk te zijn, en mijn suggesties/meningen ook zo te brengen dat duidelijk is dat ze dat zijn: meningen/ideeën en meer ook niet!
Al dat gesteek onder water en dat nare gedrag tegenover elkaar, alsof er op internet ineens geen gedragsregels meer bestaan, dat vind ik gewoon niet kunnen. Ik heb er daarom ook eens serieus over gedacht een voed-Bokt-op topic te openen, maar wat krijg ik daar nou mee voor elkaar behalve precies dat wat ik wil uitbannen.
Daarnaast heb ik trouwens ook ervaren hoe het anders kan:
Als je gewoon rustig blijft reageren, netjes blijft, etc. en je krijgt toch iemand die constant blijft door te drammen en het topic "onveilig" maakt, dan grijpt er vaak wel een mod in en is het probleem opgelost zonder dat jij je hebt zitten opwinden of het hele topic gelijk naar gemaakt is of er een slotje op gezet is. Slotjes worden er heus niet op gezet als er maar één persoon vervelend doet - zijn/haar acties heb je niet in de hand, maar je eigen wel. Ik zat in een topic waar iemand zijn mening op een nogal vervelende manier door zat te drijven en de TS en ik hebben toen besloten er verder niet meer op in te gaan en te temmen.
Nog geen 5 minuten later had de persoon een waarschuwing gehad en was het topic weer op de rails, knap werk gewoon.
Springert: Ik weet niet wat de bedoeling is verder, maar het gaat bij het ontstaan van dergelijke discussies niet om wat je zegt, maar de manier waarop. Daar ging het in bovengenoemd topic bv. ook over: natuurlijk mag er een mening zijn, en heeft iemand alle vrijheid deze te uiten.
Maar neerbuigendheid wordt nu eenmaal niet zo goed ontvangen, en met recht.
Daarom wil ik heel Bokt meegeven: probeer een persoon alsjeblieft als een gelijke te behandelen, met respect en vriendelijkheid, ook als je je ergens aan stoort.
Zo wil je zelf toch ook altijd behandeld worden?
Er is hier zeker niet iemand meer of minder waard dan een ander.
Springert schreef:Ik vind weer dat jij hem verdient.