Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yvonniej schreef:opmerkelijk dat er niemand gereageerd heeft op mijn ea voorbeeld
Nouks schreef:Neonlight schreef:Maar je bent te gast op dit forum, en dan is het ook wel zo netjes om in ieder geval te proberen om je topic goed te plaatsen en de moeite ervoor te doen, en dus de charters te lezen.
Het is misschien netjes om dat even te doen, maar zeg eens eerlijk, verwacht je het ook van leden? Dat ze voor het plaatsen goed kijken waar hun topic hoort? Zo ja, zou je het dan raar vinden dat zwarte bokkers hetzelfde (in mijn geval; denken te kunnen) verwachten van mods bij het VERplaatsen?
Nouks schreef:Yvonniej schreef:opmerkelijk dat er niemand gereageerd heeft op mijn ea voorbeeld
Doel je op de mods? Vind het een opmerkelijk verhaal, maar (sorry) misschien wat offtopic en ik kan er verder ook niet inhoudelijk op reageren omdat ik 't natuurlijk niet mee heb gekregen... Maar in ieder geval opmerkelijk, ben wel benieuwd waarom de mods destijds deze beslissing hebben genomen en hoe ze hier nu eventueel op terugkijken.
zap schreef:maar misschien moet je een mod niet zozeer als mod zien, maar meer als gewone bokker met wat meer knopjes?
Neonlight schreef:En [***], ik verwacht inderdaad van bokkers dat ze proberen om topics goed te plaatsen of regels van een bepaald subforum waar ze posten globaal kennen. Klakkeloos ergens een topic plaatsen want een mod verplaatst het toch wel naar een goed gedeelte vind ik not done en gewoon onfatsoenlijk. Zoals ik al zei, als recreatiebokker deed ik het zelf ook altijd.
ThePast03 schreef:Er worden gewoon soms fouten gemaakt, dat heeft niet eens te maken met niet weten waar zo'n topic thuishoort maar gewoon een simpele fout maken is zo gebeurd.
Persoonlijk vind ik het eerder bewonderingswaardig dat het zo weinig gebeurd dat een topic fout wordt verplaatst als je ziet hoeveel topics er verplaatst moeten worden.
Citaat:[***]: Ik ben nog maar net groen maar ik behoor wel de weg te kennen, wil niet zeggen dat de kans groot is dat ik eens een keer verdwaal.
zap schreef:En dan is het natuurlijk de vraag hoe kun je dat testen? Hoe kun je dat zien [***]?
En gebeurt het daadwerkelijk zoveel om 'te moeten twijfelen aan de kundigheid van de mods'?
Nouks schreef:Hierop afgaand begrijp ik dus dat jij het ook niet tof zou vinden als mods klakkeloos topics zouden verplaatsen zonder goed te kijken waar het eigenlijk thuis hoort?
(Nogmaals, ik begrijp dat het soms onduidelijk is waar een topic hoort en ik begrijp dat ook in de haast soms foutjes kunnen voorkomen, maar stel dat het inderdaad soms vanuit gemakzucht/onoplettendheid zou gebeuren, dan begrijp ik dus dat je dat ook onfatsoenlijk zou vinden?)
Nouks schreef:Omdat wij ook lang niet overal op Bokt komen. Ik ken van een aantal fora de charter perfect uit mijn hoofd maar van sommige andere heb ik ook geen idee hoe of watKatja schreef:Ik denk niet dat het voor een mod makkelijker of moeilijker is om het juiste forum te vinden dan voor een andere bokker.
Hmm, op het laatste deel van deze post had ik al even gereageerd, maar wat ik me nu plotseling nog bedenk, waarom denk je dat het voor de mods niet moeilijker of makkelijker is dan voor recreatiebokkers (of andersom)?
Nouks schreef:Zijn jullie (mods) het trouwens met me eens dat het topic uit de OP beter op BB zou passen? Zo ja, zou ik Storm wel 'ns willen vragen wat de oorzaak is van haar verkeerde verplaatsing (onoplettendheid/laksheid/haast, of de weg niet kennen). Zou het echt tof vinden om daar eens inzicht in te krijgen
Neonlight schreef:Ik weet zeker dat het geen laksheid is [***], want gelukkig ben ik dat nog nooit tegen gekomen bij mijn mede-mods.
Katja schreef:Het is soms lastig om de juiste plaats te vinden maar soms maak je ook gewoon een fout omdat je nog 30 tems open hebt staan en je denkt dat je gezien hebt waar het topic over gaat terwijl dat niet zo blijkt te zijn.
Katja schreef:Soms baseer je een verplaatsing op de titel en een eerste regel maar die is lang niet altijd kloppend voor het verhaal.
ThePast03 schreef:Er worden gewoon soms fouten gemaakt, dat heeft niet eens te maken met niet weten waar zo'n topic thuishoort maar gewoon een simpele fout maken is zo gebeurd.