[Dienstmededeling] 1 april uitleg

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Horsetopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 23:08

Fiffil: Ja, tuurlijk, kan ik best begrijpen ;) Ik heb me die dag echt op zijn 'kinds' goed geamuseerd. Het was weer eens iets anders en imo leuk voor 1 dag.

Mjay: Ik ben je even kwijt, 'onze' grappen hadden geen uitleg nodig of we hebben we het hier over iets totaal anders ;) . Of heb je het over die letters? Die paarden die te koop stonden, zijn aan me voorbij gegaan, weet ik dus niets van.

DDW1190

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 08:45

PureSylk schreef:
Daar zal je het eerste 1-april topic voor door moeten lezen vrees ik..

Poging tot kort samenvatten:
Poisson d'avril is frans voor 1 april. Een bokker had verzonnen, dat om aan te geven dat je meedoet aan de 1 april grap, je dat in je onderschrift plaatste.
Unwritten, die natuurlijk de 1 april PB's niet had gehad, maakte er een grapje van, en vertaalde het letterlijk: Aprilvisje.
Vervolgens plaatste zij dit in haar onderschrift.
Ondertussen had iedereen toen zoiets van 'huh' aprilvisje, was dat nou weer?' en toen begon iedereen achterdochtig te worden met vissen enzo.
Terwijl volgens mij ondertussen nogsteeds bijna niemand doorheeft dat het (volgens mij) niet van unwritten uitging, maar vanuit de zwarte bokkers, wat unwritten juist vertaalde..
Zoiets..

haha ik snapte wel de vertaling, want ik had poisson d'avril verzonnen :D

DDW1190

Re: [Dienstmededeling] 1 april uitleg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 08:47

ik dacht ik tem maar niet, want ik ben vast de enigste en dan ben ik de pineut :+

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 09:26

Volgens mij is bokt juist massaal gaan temmen. _O-

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 11:25

Met de PB's had ik zelf zoiets van "jahoor, kom maar op". Natuurlijk zijn de kleurtjes op 1 april de pisang, dat kan ook geen kwaad.
Ik vond het alleen niet handig gedaan.
Met al die TEM's vielen TEMs echt niet meer op, terwijl er ook serieuze TEMs waren. Voor PB's geldt hetzelfde... en al die reltopics; ja, die vond ik eigenlijk kinderachtig.
't Zou niet de bedoeling moeten zijn dat we op 1 april niet meer aan de normale werkzaamheden toekomen omdat we te druk zijn met het wegwerken van bagger...

PureSylk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 11:27

Mijn tems zijn goed en snel behandelt op 1 april. Dus gelukkig is het jullie toch nog gelukt het kaf van het koren te scheiden.
Nouja, er waren ook zoveel mods online :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 11:30

Ik denk dat dat een beetje het probleem is Delerium... We willen de kleurtjes heel graag in de maling nemen, maar PB's en TeMs zijn alles wat we hebben...

Het moet inderdaad niet zo zijn dat mods niet meer aan hun werk toekomen... Laten we het er maar op houden dat het gelukkig maar 1 dag per jaar 1 april is. Althans... Dit jaar dan niet!